December Baby

<p>Hoi dames,</p><p>het is nog vroeg iknow ? Maar ik heb vandaag een 2e positieve test in handen. En volgens mijn eigen berekening zou ik 9 december uitgerekend zijn. Ik mag 23 april bij de verloskundige komen voor de eerste echo.</p><p>Groetjes ??</p>

Gefeliciteerd ^^
Ik twijfelde al of ik deze ging openen!
Ik had afgelopen weekend onverwacht een positieve test. Onverwacht als in, we proberen al 3kwart jaar, na een mk er teveel mee bezig geweest.. en vorige maand letterlijk 3x gehobbyd xD
Mezelf uitgerekend op 2 december, eerste echo op 17 april..
Ik kon het eerst niet geloven en daarna werd ik bang. Zo bang dat het weer mis gaat.
Voor nu voel ik me heel zwanger en sta ik er al positiever in. Het komt goed!

Gefeliciteerd! Ik ben naar eigen  berekening nu 4 weken en 5 dagen zwanger en rond 1 december uitgeteld. Ik heb nog geen afspraak gemaakt dat gebeurt  maandag aangezien de arts in het ziekenhuis deze week vakantie had. Ik herken je angst kimskye ik heb dit ook heel erg. Ben past beetje gerust als de eerste echo goed  is en daarna als de 12 weken verder goed verlopen zijn. Maar voor nu toch proberen  te genieten. 

Hallo!!

Ik heb vanochtend getest aangezien ik 3 dagen overtijd was en beide testen dik positief!! 
Kan niet geloven dat ik het typ .. zo blij!! Maar weet ook dat het hele spannende tijden zullen zijn. 

Volgens mijn berekening ben ik 1 maand en 3 dagen en zou ik op 3 december uitgerekend zijn. 
Heb de verloskundige gebeld en zij belt mij vanmiddag terug voor een afspraak!

Joehoe dames,
ook ik positief getest afgelopen week! Uitgerekende datum 5 december ??

Hier ook angst na een mk helaas. Maar positief blijven en hopen dat ons nu iets moois te wachten staat de komende periode.

xxx

Wat leuk dames! Gefeliciteerd allemaal :)
Ook ik had afgelopen week een positieve test in handen. We vinden het wel nog super spannend. Vorige maand hadden we ook een positieve test en na nog twee keer testen de dagen daarna werd die steeds lichter en uiteindelijk ongesteld geworden.
Nu al vanaf woensdag iedere dag een positieve test, dus we duimen dat het goed gaat dit keer. Naar eigen berekening op 4 december uitgerekend.
Herkennen jullie dat? De drang om te blijven testen om te kijken of het niet fout gaat?

Gefeliciteerd!!!?
Wij zitten in een medische traject. Op advies van de gynaecoloog mag ik zondag testen , maar kon het vandaag niet laten en heb een zwangerschap test gedaan... In het test venster was een licht streepje te zien.. Zou het dan toch nu? 

gefeliciteerd meiden!!
ik had gisteren ook een positieve test en inmiddels 3 testen verder omdat ik maar niet kan geloven.. toch redelijk onverwacht na 8 rondes, had t een beetje los gelaten en de test al bijna weggegooid zelfs!
@vlindertjesss ik herken de drang om te blijven testen zeker, maar heb er nog maar 1 liggen nu haha
volgens eigen berekening 6 december uitgerekend, maar eerst maar eens een goeie echo. oooooh heb een vakantie met m'n familie over 3 weken naar Afrika, hoe moet dat nou!!
wat voelen jullie? ik merk eerlijk gezegd nog niet zo veel. alleen wat krampjes in m'n baarmoeder. nou ja afwachten maar! en dus een verloskundige bellen, daar had ik ook nog niet aan gedacht.

Terug
Bovenaan