December Baby

Gefeliciteerd allemaal!
Vanochtend ook getest en bij beide testen een licht streepje. Dus zondag nog een keer testen om te kijken of hij dan duidelijker is. Dus vind het de komende dagen nog wel even spannend. Heb al bijna een week kleine steken in mn onderbuik. Dus ben nog steeds bang dat ik plots ongesteld wordt..
Als het doorzet zou ik 6 dec uitgerekend zijn. Nog geen afspraak met de verloskundige gemaakt omdat ik eerst zondag af wil wachten. Kan het ook nog niet echt geloven..
Geniet er allemaal van!! 

Gefeliciteerd allemaal ? Wat leuk om te zien dat er steeds meer dames bij komen.
Ben benieuwd of er al dames zijn met wat klachten? Ik heb eigenlijk alleen s’avonds als ik wil gaan slapen ben ik spuug misselijk. Val er heel moeilijk van in slaap.

Ik merk wel dat ik zwanger ben hoor! 
Super misselijk heel de dag door met vlagen en bijna geen eetlust behalve avond eten.
verder slaap ik heel slecht, kom moeilijk in slaap en als ik eindelijk in slaap val ben ik weer heel vroeg wakker! 
Hopen dat het snel wat minder word!

Hallo dames,
gefeliciteerd allemaal! 
Ik had vanmorgen een positieve test in handen, volgens eigen berekening op 7 december uitgerekend.. super spannend!! 

Hey allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie positieve test! Kim Skeye, jouw verhaal lijkt dat van mij wel. Na een vmk in januari en een maand vol hoop maar teleurstelling in februari voor maart besloten dat we het wat zouden laten gaan. Geen ovulatietesten, geen tempen, niks om de dag seksen. Hooguit 4x seks gehad deze maand. Gister bedacht ik me dat ik donderdag ongesteld had moeten worden, dus vanochtend testje gedaan. 2v5 test een ienimini streepje, net nog een ultra sensitive test gedaan en die heeft een duidelijke streep. Ik hoor dus bij jullie groepje, toch is het spannend of het dit keer goed blijft gaan. Na hoeveel dagen hebben jullie de vk gebeld? 

Loethe wij hebben begin maart net een drieweekse vakantie geboekt naar zuid-afrika, heb jij wat informatie kunnen krijgen over afrika en zwangerschap? Hangt natuurlijk ook van het land af, waar gaan jullie heen? 

Gefeliciteerd Bbtje- Ik heb gister de vk gebelt omdat ik graag een afspraak in de avond wou zodat mijn partner erbij kan zijn. En dacht al dat dat redelijk snel vol zou zitten.

Misschien nog even een stomme vraag. Maar na hoeveel weken krijg je eigenlijk de 1e echo? Zie pas staan rond de 10 weken, maar dat is toch vaak al wat eerder?? 
Voel me eigenlijk best okay! Alleen gisteren was ik 's avonds misselijk en vandaag later op de dag ook misselijk bij/rond het avondeten. Maar ben ook al een week niet fit. Dus daar kan t ook nog aan liggen. Verder wel veel krampen in mn buik en voel het ook in mn onderrug. Oja en maagzuur heb ik ook 's avonds.. heeeel fijn..
Verder voel ik me vooral heel erg stralen. Ondanks dat ik het allemaal nog erg spannend en pril vind. Ben nog zo bang dat t fout kan gaan..

Terug
Bovenaan