December Baby

@Klaasjee, misschien is dat per vk verschillend. Ik krijg de eerste echo rond de 7/8 weken.
Ik ben ook al paar dagen verkouden en niet helemaal lekker. En dan ook nog eens s’avonds misselijk als ik ik bed lig. Ik ben ook wel beetje ongerust en bang dat het fout gaat, veel krampen vandaag gehad.

BBtje ik las echt net je verhaal in je topic, ik laat t aan mn vriend lezen en die zegt, ja net als jij.
En oh lord symptomen.. mijn borsten doen zo'n zeer he! Elke aanraking is gevoelig, bh's doe ik al losser en ben zo blij als ie uit mag xD
Als ik even een stukje loop, met de honden of naar de supermarkt voel ik me al draaien, licht in mn hoofd..
Verder begint t lichtjes misselijk zijn op te komen.
Zo happy! Maandag 5 weken, daar ben ik bang voor.. maar mn vriend hielp me eraan herinneren dat ik de vorige keer al voor die 5 weken niks meer voelde aan symptomen.. en die worden sterker dus ik ben positief :D
De vk bij ons heeft een online inschrijving, dus zodra ik die streep zag heb ik t rijtje weer ingevuld. Een dag later belden ze voor een afspraak. Wegens de mk de vorige keer mag ik een week eerder, op 7 weken.. 17 april duurt nog zo lang xD
Normaal de eerste echo dus op 8-10, verschilt per kliniek :)

Hier ook al wat zwangerschapskwaaltjes, gevoelige borsten, krampjes en steekjes in buik. Al een week lang hoofdpijn.
vandaag lichtroze en bruine afscheiding bij toiletbezoek... iemand dit ook al gehad? 

Bang voor een herhaling van eerder dit jaar.. 

[quote quote=10185387]Wat leuk dames! Gefeliciteerd allemaal Ook ik had afgelopen week een positieve test in handen. We vinden het wel nog super spannend. Vorige maand hadden we ook een positieve test en na nog twee keer testen de dagen daarna werd die steeds lichter en uiteindelijk ongesteld geworden. Nu al vanaf woensdag iedere dag een positieve test, dus we duimen dat het goed gaat dit keer. Naar eigen berekening op 4 december uitgerekend. Herkennen jullie dat? De drang om te blijven testen om te kijken of het niet fout gaat?[/quote]
Toevallig ook paar keer getest en werd steeds donkerder gelukkig. Vandaag zelfs iets donkerder dan de controlestreep wist niet eens dat dat ging. Morgen ben ik 5 weken. 

[quote quote=10185603]Ik merk wel dat ik zwanger ben hoor! Super misselijk heel de dag door met vlagen en bijna geen eetlust behalve avond eten. verder slaap ik heel slecht, kom moeilijk in slaap en als ik eindelijk in slaap val ben ik weer heel vroeg wakker! Hopen dat het snel wat minder word![/quote]
Qua slapen heb ik hetzelfde. Slechter in slaap komen, vroeg wakker en onrustig slapen ondanks dat ik echt moe ben. Veel plassen en vooral gevoelige tepels.

Iedereen gefeliciteerd!! Sinds maandag positieve test! Vrijdaf voor de zekerheid een clear blue gedaan en die gaf aan 2+3 weken zwanger! Klopt ook wel na mijn berekening! 

Ik ben perongeluk zwanger! Maar onwijs welkom! Mijn vriend is nog niet zo blij, maar hopelijk komt dit! Ook ik ben op mijn berekening uitgerekend op 6 december! Mijn vader is gecremeerd op 6 december 2018! Mooi kadootje van boven! 

Voel me aardig zwanger! Heel de week al krampen vooral in de avond! Sinds vandaag word dit wat beter! Weinig eetlust en elke nacht om half 4 wakker worden en niet meer kunnen slapen! Moe 3.0 dus! 

23 april mijn eerste afspraak bij de vk! Cant wait! Hoe staat het met jullie symptonen? 

Hebben jullie ook last van haaruitval? Ik dacht dat dit juist minder werd maar er vallen nog best wat haren uit mn hoofd. Wordt hopelijk minder.

@DeesjeP, ik heb altijd wel met kammen wat haaruitval. Maar dat heb ik al vanaf mn eerste zwangerschap, 8 jaar geleden.

Terug
Bovenaan