December Baby

Hoe gaat het inmiddels met iedereen?? Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
Ik had gisteren met iets meer dan 9 weken de termijnecho, aangezien ik op vakantie ga heb ik die al redelijk vroeg gehad. Alles zag er goed uit, maar ze kon nog niet zo goed zien of ze nu van de zijkant of voorkant ons kindje zag. Daarom moet ik de dag na mijn vakantie terugkomen en krijg ik nogmaals de termijnecho om zekerheid te krijgen. Gelukkig was het kindje wel gegroeid, klopte het hartje nog steeds en zag je inmiddels al meer beentjes en armpjes, die ook bewogen; wat gek en bijzonder om te zien!!
ik voel mij nog steeds prima op wat vermoeidheid savonds na. Ik ga nu heerlijk 2 weken genieten van een vakantie en daarna dus wederom een termijnecho, hopelijk ben ik dan echt rond de 12 weken en gaan we het ook meer mensen vertellen.

Best veel verhalen van medezwangeren bij wie het hartje toch niet klopt. Wordt er wel onzeker van, maar 1,5 week mn eerste echo gehad en die was goed. 
Woensdag mn 2e echo, als het goed is ben ik dan 10+5. 

Hier gaat het oké.
Voel me nog steeds niet echt zwanger en vind het gewoon erg spannend door het vele bloedverlies.
Woensdag termijnecho met 10+3 hopelijk kan ik er dan meer van genieten

Hoi! Hier gaat alles so far so good 
heb dinsdag Mn termijn echo na al 1 goede echo ❤️
dit is mijn 2de zwangerschap mijn dochter is nu 20 maanden en ik merk wel dat deze zwangerschap me zwaar valt ben mega misselijk en zooooo extreem moe savonds koken vind in vreselijk word bij elke maaltijd misselijk 
bij Mn eerste zwangerschap ging alles super langzaam en bij deze vliegt de tijd voorbij dat is wel super fijn 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zwanger zijn helemaal niet als een roze wolk ervaar bij de vorige ook niet dus ik ben blij als het er weer op zit nog 6 maanden en 2 weken hahah 
hoop dat de rest zwanger zijn wel super leuk vinden geniet dan ook een beetje voor mij haha 

Haha nikki nikki erg herkenbaar hoor. Van mij mag de tijd ook vooruit gespoeld worden. 
Jammer genoeg moeten we toch geduld hebben! 

Haha herkenbaar, ik voel me ook nog steeds niet heel zwanger. Nu de termijnecho weer goed was, heeft me verloskundige wel echt enigszins gerustgesteld dat je je prima kan voelen en dat tot nu toe alles goed is. De roze wolk is er nog niet, heb wel nu 1 babypakje in huis en dan komt er toch een grote lach op mijn gezicht.
Nu ga ik lekker vakantie vieren en na de vakantie dus een 2e termijnecho om 100% zeker de termijn goed te hebben (vond ik helemaal niet erg dat die echt moest van de verloskundige haha)

Hallo allemaal,
ja t blijft toch spannend allemaal?❤️
ik had afgelopen woensdag n termijnecho en was heel erg blij. Uitgerekende datum is op 7 december blijven staan. En we hebben zelfs al volledige armpjes gezien en beetjes zien strekken. Ik was helemaal in de wolken. Dit omdat we afgelopen november een dochter hebben verloren met een bepaald syndroom waardoor ze geen armpjes had en haar beentjes niet kon strekken.. maandag op vakantie en als we dan terug komen gaan we bijna naar t ziekenhuis om zeker te weten of alles in orde is.. nog even spannend maar mijn gevoel zegt al langer dat t goed is en sta toch al wel met een been op de roze wolk hihi. Hopelijk kan ik er snel helemaal op gaan zitten❤️

Hoe gaat het met iedereen? Volgens mij hebben meerdere dames vandaag een echo. Ik ook. Heb er zo veel zin in. Benieuwd of we de kleine nu al goed kunnen zien en of dat de datum hetzelfde is gebleven. Veel succes voor iedereen. 

Terug
Bovenaan