December Baby

Veel plezier bij de echo vandaag Chantal! Hoe ver ben je nu? 
Ik heb maandag mijn termijn echo gehad, vandaag 11+6. De kleine was heel erg bewegelijk dus jammer genoeg geen mooie echo foto kunnen maken maar wat bijzonder om die bewegingen te zien zeg! 
Ik ben nog steeds onwijs moe maar verder nergens last van. Over 3 weken een afspraak om naar het hartje te luisteren. 

@AnnaR. Ik ben vandaag 10+6. Was zo bijzonder om de kleine weer te zien. Mooi stil gelegen en ook lekker aan het bewegen. Ik ben 13 december uitgerekend. 
Jammer dat je geen mooie echofoto hebt, maar idd die bewegingen zijn heel leuk om te zien. Geniet van je zwangerschap. 

Goedendag allemaal,

ik ben 24 jaar en vandaag 15 weken en 2 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Een jongen?? 
Mee zijn zo ontzettend blij!
voorjaar 2018 besloten te stoppen met de pil, en gelijk die maand erop april/mei zwanger! Helaas is dat mis gelopen met 5 weken en heb ik een acute miskraam gehad.
najaar 2018 11 december opnieuw een positieve test! Toen 4 weken 5 dagen. Met 10 zouden we het voor het eerst gaan zien. Ik voelde me goed. Best zwanger eigenlijk, dacht ik? maar helaas op de echo geen levend kindje te zien. Het is gestopt met groeien met 7 weken. Met medicatie is toen de miskraam op gang gekomen.
Die maand erop de laatste restjes van de miskraam uitgebloed en hebben we een afspraak bij het herhaalde miskramen spreekuur. Tot ons geluk kon ik de laatste afspraak daar niet alleen goed nieuws horen! Maar ook vertellen! Ik ben waar zwanger!? 
deze keer hebben we ons kindje bijna elke week gezien! Met 6,8,10,12 hebben we kunnen checken of alles nog KLOPTE? en dat doet het gelukkig nog! 
Mag gelopen week met een pret echo het geslacht gezien? we zijn dol gelukkig! 
Nog steeds spannend hoe het verder gaat! Maar lang niet zo spannend als het eerste trimester!
ik heb heeeeeel veel respect voor vrouwen en partners die er jaren over doen! (Ik heb natuurlijk geluk) ❤️ en wens iedereen die hier met mij op dit forum zit heeeel veeel geluk tijdens deze maanden! Wat hebben wij een geluk!!❤️❤️ 

Gefeliciteerd allemaal! Spannend! 

Ps sorry voor mijn spelfouten in mijn stukje. Kon het niet meer bijwerken? 

hoi iedereen en gefeliciteerd!
Ik ben op 21 december uitgerekend. Eerste kindje en willen niet weten wat het geslacht is.
Zwangerschap kwam toch wat onverwacht, na 1e ‘voorzichtige’ poging meteen raak, terwijl we beide overtuigt waren dat het wel even zou duren. Ik dolblij, mijn vriend had er even wat moeite mee en moest helemaal schakelen maar hij is inmiddels ook dolblij. 
Afgelopen weken best misselijk geweest, erg heftig reageren op geuren, gelukkig niet veel hoeven overgeven. Gelukkig lijkt het nu minder te worden! 
Groetjes Janneke

Meiden, 
Wat is december eigenlijk een ideale maand om uitgerekend te zijn! Ikzelf ben 12-12 uitgerekend (ga erg mijn best doen het ook op die datum te laten gebeuren, toch een mooie datum). 
De eerste drie maanden waren helemaal ruk. Extreem moe, futloos en alleen maar overgeven. Poeh, als het dan 30 graden is word je niet blij. Maar goed, wij zitten nu allemaal in het 2e trimester en als het goed is voelen we ons allemaal wat beter! Ikwel tenminste. Nu 16 weken en ben eindelijk weer fit, lekker aan het sporten en yes! al een week niet meer overgegeven. Dus zo kan ik goed de zomer door! Dan de laatste drie maanden wat toch wat zwaarder zal zijn, is het alweer herfst en kun je heerlijk onder een dekentje op de bank liggen! Ideaal!!!! Je zal maar met 7 maanden in die bloedhitte lopen, pff. 
En wat ik ook een voordeel vind, als je echt al goed dik bent, valt dat in de herfst en kun je al lekker je dikke truien aan en na de bevalling heb je nog een paar maanden alvorens je op het strand moet liggen en je dus nog even de tijd hebt weer lekker back in shape te komen! 
En decemberbaby`s, als we de sterren mogen geloven zijn dit enorme leuke avonturiertjes dus ben erg benieuwd! 

Iedereen mooie zwangerschap gewenst! 

Terug
Bovenaan