decemberforum

hallo bijna moeders!! Wat klinkt dat he!!

Hier alles goed, begin het nu steeds meer te vatten! Vanochtend HA geweest, 2 mei vk en 3 mei echo! Al over een kleine drie weken!!

Vandaag te horen gekregen dat we 9 december uitgeteld zijn! Begon helemaal te stralen, gewoon dat je het tegen iemand kon zeggen! We willen het nog even stil houden en er zelf van genieten!

Hebben jullie veel klachten?

Ik eigenlijk niet echt, wel af en toe buikkrampen, veel plassen, en pijnlijke borsten. Sinds gisteren zwangerschapsbeha, is echt aan te raden!!

En ik heb geen zin meer in koffie?? Is ook raar....

X Begin

quote: begin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2007 14:55:13'));

hallo bijna moeders!! Wat klinkt dat he!!

Hier alles goed, begin het nu steeds meer te vatten! Vanochtend HA geweest, 2 mei vk en 3 mei echo! Al over een kleine drie weken!!

Vandaag te horen gekregen dat we 9 december uitgeteld zijn! Begon helemaal te stralen, gewoon dat je het tegen iemand kon zeggen! We willen het nog even stil houden en er zelf van genieten!

Hebben jullie veel klachten?

Ik eigenlijk niet echt, wel af en toe buikkrampen, veel plassen, en pijnlijke borsten. Sinds gisteren zwangerschapsbeha, is echt aan te raden!!

En ik heb geen zin meer in koffie?? Is ook raar....

X Begin

hoi begin ik voel me het zelfde als jou ik ben ook een thee freek maar die smaakt ook   niet meer drink nu veel water en aanleng
als ik ga werken draag ik nog altijd voedings bh s van mijn voorige bevalling 2,5 j geleden zitten altijd lekker die zijn van de hunkermuller et kant en een klepje voor bort
voeding tegeven.
groetjes iris

Hoi Iris,
raar he dat wij nou ook hier zijn.
log toch nog iedere keer in op zwanger worden.
vind het ook zo sneu voor wendy.
zou leuk zijn als zei hier ook naartoe zou komen.
ga maandag naar de verloskundige bellen.
heb jij al gebeld en wanneer mag je komen?
Gr liselotte

Hoi Iris,
raar he dat wij nou ook hier zijn.
log toch nog iedere keer in op zwanger worden.
vind het ook zo sneu voor wendy.
zou leuk zijn als zei hier ook naartoe zou komen.
ga maandag naar de verloskundige bellen.
heb jij al gebeld en wanneer mag je komen?
Gr liselotte

Ook ik ben in december uitgerekend van ons eerste kindje
Ben morgen 6 weken zwanger.
Wel grappig ik ben precies uitgerekend op de verjaardag van m'n schoonvader.
Maar goed het kan natuurlijk ook eerder of later komen.
23 mei heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, precies een dag voor mijn trouwerij, de 24 ste ga ik namelijk trouwen.
Wordt een spannende maand voor ons.
Ben echt super trots

hey dames,

ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar het decemberforum staat er al een week ofzo op. het staat helemaal onderaan in het rijtje onder het zwangerforum. wie weet treffen jullie daar nog meer decembermama's!

groetjes,
*bijnaeenbaby* (novemberforum)
11wk5dg

Terug
Bovenaan