decemberforum

Hallo lieve december mama's!

Ik mag helaas niet meer  met jullie mee.....bij 5 wkn en 3 dgn een mk gehad. Vloei nog steeds en zeer veel pijn....we zijn ons beebje kwijt....

Ik hoop dat ik snel weer een mama mag worden en jullie wil ik al het geluk van de hele wereld toewensen!!!! Geniet ervan meiden!!!

xxx maantje

Wat een hoop zwangere decembervrouwen, zeg!!!!!
Ik ben er ook eentje van!!!
We zijn nu in ronde 3 voor ons eerste kindje!!!!
Heel spannend allemaal!!!
Op 1 april (nee, geen geintje) kwam ik er achter dat ik zwanger bent!!!
Goed he?
Toch wel blij, maar nog erg voorzichtig, hoor...
Wij mogen voor de eerste echo op 3 mei...
Kan niet wachten, hoor.
Ik zou het de hele wereld willen vertellen.
Alleen mijn zus weet het nu...
Hopelijk is de decemberforum snel open!!!!!

groetjes aan alle december zwangeren

Sorry maantje,
Ik zet net mijn positief berichtje op de site, tegelijk met jou!!!!!!
Vind het heel erg vervelend.
Ik kan er goed over mee praten...
Het is verschrikkelijk om je beebtje te verliezen.
Probeer het een plaatsje te geven en erover praten helpt echt!!!!

Heel veel sterkte toegewenst!!!!!

hoi dames ik ben ook een december mama 16 december ?
iris 31j 1 dochter van 2.5 j .

over ons amber hebben we 16 maanden gedaan ,en nu 11 maanden .

ik ben nu 4 weken.

groetjes iris

Hoi Iris,
hier ben ik dan.
ik ben nu ongeveer vier weken zwanger.
heb acht maanden bezig geweest en had vandaag positieve test.
gr liselotte

o ja als het goed is ben ik dan 18 december uitgerekend.
gr liselotte

He dames,

Allemaal gefeliciteerd. Ik wil me bij jullie aansluiten ook al is het nog niet zeker of het een dec kindje wordt. Op zijn vroegst 30 nov en op zijn laats 09 dec ivm geen menstruatie had het bij mijn vorige ook alleen is dat een mk geworden. Ik ben vaak misselijk, mijn borsten groeien de pan uit eindelijk ha ha. en heb af en toe krampjes heb gelukkig nog steeds het gevoel dat ik nog zwanger ben dat was bij de vorige gelijk weg toen het was overleden. 25 apr heb ik een termijn echo en met 10 weken mag ik pas naar de vk in het ziekenhuis. ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm een aandoening aan mijn bindweefsel. verders voel ik mij toppie de pijn in mijn lichaam valt nu niet zo op maar dat zal wel weer erger worden naar mate we verderen in de zwangerschap.

groetjes nell

Leuk leuk leuk het wordt hier steeds drukker.

Hier nog weinig nieuws. Vanochtend bij de huisarts geweest, die niets meer deed dan me vertellen wat ik al had gelezen (geen rauw vlees, kattenbak niet verschonen etc.) en m'n bloeddruk heeft opgemeten.

Nu ingeschreven bij de verloskundige en wachten op de 1e afspraak. Huisarts vertelde dat er gewoonlijk met een week of 8/9 een eerste echo wordt gemaakt, dat is al over ongeveer 3 weken!!!

Verder nog weinig klachten, begin langzaamaan een beetje pijnlijke borsten te krijgen maar als het hierbij blijft ben ik de allerlaatste die klaagt

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan