Decembermama's

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Rubensvrouw, 32 jaar en mama van een dochter van bijna 2. Ik weet sinds een paar dagen dat ik weer zwanger ben. Na ruim een half jaar wachten zijn we dolblij. De uitgerekende datum is 1 december.

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik een leuk contact opgebouwd met andere vrouwen, op het JG forum. Inmiddels is het een hechte vriendinnenclub geworden.

Ik zou het leuk vinden om deze zwangerschap ook te kletsen met vrouwen die ook zwanger zijn. Er is nog geen decemberforum aangemaakt dus ik probeer het gewoon hier. Dus: wie is er nog meer zwanger en in december uitgerekend?

Groetjes,
Rubensvrouw

hoi rubensvrouw!

ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
ik heb vandaag mijn nod, dus wie weet komen we elkaar op het decemberforum tegen.

groetjes Carina
en gefeliciteerd met je zwangerschap!

hoi rubensvrouw,

ik heb goede hoop dat het deze keer raak is.
ik kan echter pas vanaf vrijdag testen.
nog even geduld dus.

groetjes kwinty.

hoi,
ook ik weet nog niet of ik me bij je mag voegen. Zit nog midden in de spanning. Heb als het goed is donderdag mijn NOD, anders zaterdag.
Je merkt het wel als ik je kom vergezellen!

groetjes
Patricia

Hoi!

Geldt ook voor mij, NOD is   volgende week....mocht het raak zijn kom ik meteen bij je terug!!

Begin

Nou hier de eerste dan!! Ik ben ook zwanger!

Hoe reken jij uit wanneer je uitgerekend bent? Als ik uitga van datum laatste ongi dan ben ik 2 december uitgerekend, als ik uitga van de bevruchting/innestelling dan is het rond 9 december.. Ben dus nog heeeeel pril!
Vind het heeeel erg spannend allemaal, tis ons eerste kindje, we waren bezig sinds febr. vorig jaar.

Hoe voel jij je??
Liefs Anne!

Hoi Rubensvrouw,

Even kort voorstellen, ik ben 26, bijna 27 (over twee weken jarig)  en sinds januari gestopt met de pil. Na een menstruatie nu 3 dagen over tijd. Vanmorgen getest omdat absoluut geen zwangerschapsverschijnsels heb en zeker wilde zijn dat het vanwege het stoppen was. Echter een positieve test (Etos)! Morgenochtend voor de zekerheid nog een testje (van de apotheek), is die positief dan sluit ik me zeker bij de decembermamma's aan.

Groetjes

ik hoop dat ik me ook mag aansluiten , maar dat is nog even afwachten, testen van het weekend, 31 maart :S spannend.

Terug
Bovenaan