Decembermama's

Hello Ladies,

Voor degene met een super greins gefeliciteerd!!! Ik kan jullie morgen vertellen of ik ook me aan kan sluiten bij de december mama's... Ben een half jaar bezig en nu na een week van flinke duidelijke signalen (misselijk, zere borsten, heel moe, humeurig, huilen om nietsen natuurlijk geen ongi te zien) en het met pijn en moeite afwachten na vanacht eindelijk duidelijkheid. Morgenochtend ga ik voor het eerst een test doen want ik heb nog geen een keer in het afgeloipen half jaar moeten wachten op mijn ongi en na die kwaaltjes durfde ik niet te hopen dat ik echt zwanger ben...

Gister enorm gaan twijfelen omdat ik niet meer misselijk was (maar eet crackers in bed sinds zondag omdat ik zaterdag vreselijk misselijk was..) en mijn borsten deden ook niet meer zo zeer. 'Gelukkig' heb ik me vandaag wel weer wat bleeh gevoeld en heb ik weer vele beetjes gegeten en dat hielp en mijn borsten zijn ook lekker aanwezig.

Moet dus maar snel gaan slapen des te eerder is het morgenochtend..

Voor alle dames die zwanger zijn, super gefeliciteerd en succes en veel plezier met de zwangerschap. Voor de rest die nog net als ik in spanning zitten, nog even volhouden en hopelijk zien we lekaar weer terug bij de decmeber mama's.

TIP: als je wilt weten wanneer je uitgerekend bent, ga dan naar predictor.nl daar kan je de datum invullen van je laatste menstruatie, je cyclusduur en dan geeft hij de eisprong dag,. je meest vruchtbare dag en daarnaast kan je nog zien vanaf welke datum je kan testen thuis en ook kan je uitvinden wanneer je uitgerekend zou zijn. Bij mij is het een sinterklaaskadootje als het morgen een positieve test is, 5 december!!

Liefs Mylène

Ik   meld me hier ook heeeeeel voorzichtig. Een duidelijk positieve zwangerschapstest vandaag, maar omdat ik nog wel wat bloed verlies en een zwaar ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik heb, durf ik nog niet heeeeeeel erg blij te zijn.
Stekende borsten, vlagen van misselijkheid, en heel gek: al bandenpijn..... wie herkent dat? Mijn baarmoeder is nog niet eens uitgerekt (is wel mijn 5e zwangerschap), maar de afgelopen dagen 'herkende' ik ineens de bandenpijn, bij het verliggen in bed bijvoorbeeld.....
Als er een decemberforum komt, hoop ik nog steeds van de partij te zijn!

Hello Ladies,

Vanmorgen getest, maar helaas negatief. Maar ook niet ongesteld dus ik ben nog niet van die onzekerheid af. Dit is de eerste keer van alle 6 rondes dat ik zo in spanning heb gezeten en ik voelde me dan vandaag ook erg boos, verdrietig en versleten...

Durf me bijna niet voor te stellen hoe het is voor jullie die dit iedere maand hebben.. Tot nu toe heb ik steeds mijn RD's een dagje te vroeg gehad, tot vorige maand, toen 1 dagje later. Ook even slikken maar ach, onzekerheid zo weer weg. Nu had ik zoveel verschijnselen dat ik al een week lang in spanning zat, zou ik dan nu toch echt mee mogen maken hoe het is om zwanger te zijn??

Misselijk ben ik al een paar dagne niet meer, borsten doen nu wel weer zeer, maar ook een paar dagen neits gevoeld...

Sigri, ik zal echt voor je duimen dat alles goed zal gaan...

Dus, weet nog niet of ik me bij jullie mag voegen helaas...
Wordt vervolgd zou ik zo zeggen,

Liefs Mylène

ps ga me nu maar even flink op het poppenmaken stortten, voor wat afleiding..

Oja, ben ik weer even,

Sigri, een collega van mij had in de eerste weken ook bloedverlies maar is nu 20 weken zwanger en alles gaat goed!

En ik weet dat er nog een kans bij mij is dat ik zwanger ben en dat ik te vroeg heb getest, had mijn vriendin ook (nu ook zwanger, 23 weken). Dan zla mijn eisprong wat later kunnen zijn geweest dan die 14 dagen.

Liefs Mylène

De laatste nog even van mij, een klein half uurtje geleden is er volop duidelijkheid gekomen voor me, ben ongi!!!! Maar kan er gelukkig goed mee omgaan, geen stress meer en je afvragen of je wel of niet zwanger bent... Op naar de volgende ronde..

Dus geen december baby voor mij!!!

Succes met jullie zwangerschappen en hopelijk tot snel..

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan