Linda... goed gereageerd.. Ik had er even geen zin meer in.. Zal de hormonen wel zijn. Ik reageer eigenlijk nooit op iemand anders zijn mening of commentaar, maar hé dit is onze topic... We kunnen misschien verder via hyves, maar niet iedereen is daar op actief..
Jeetje Bobian, Brannon alweer een jaar, wat gaat het hard hè.. Zit de babytijd er alweer op. En die tanden... ach dat komt vanzelf wel goed. Waren de andere kids ook later?
Sandra, hoop drukte zo met die verjaardagen, maar wel gezellig en goed weer ervoor.. Lekker genieten zo.
In ieder geval hier 32 weken zwanger. Had met mijn zusnog over mijn onrust voor de komende bevalling, maar die zei dat ik echt vertrouwen er in moest hebben omdat het de vorige keren ook zo goed ging. Daar heeft ze wel gelijk in, maar ik besef nu beter dan bij die andere bevallingen wat er komen gaat en hoeveel pijn het weer gaat doen (aaah...).
Woensdag weer op de echo geweest en de kleine hield weer erg het handje voor het gezichtje, maar toch weer een mooie echo foto.. Het lijkt nu erg op mijn jongste. Mooi gezicht hoor zo'n 3d echo.. Linda een aanrader!
Vorige week op controle geweest en mijn ijzer bleek tot mijn verbazing te laag te zijn. Dus maar weer aan de floradix en dit helpt. Ik had het niet zo door dat ik aldoor moe was, maar heb nu weer aardig mijn energie terug, alhoewel de buik al meer in de weg gaat zitten, het is niet anders. Het einde is zicht. Nog 7 dagen werken, heerlijk. Eigenlijk 6, want donderdag werk ik een halve dag en op mijn laatste verlof dag heb ik de verl.k. afspraak om 11.30 gepland en ga ik lekker niet meer terug naar mijn werk. Jihoe.. goed vooruitzicht.
Ben ook al rustig aan begonnen met wassen. Weer die kleine kleertjes, zo benieuwd hoe het gaat. De jongste is er nu ook erg mee bezig. Geweldig.
Afgelopen weekend was er nog kermis bij ons in het dorp. Met de kids de zweef in geweest, maar werd er misslijk van, ha, ha. De meiden genoten volop, geweldig. En natuurlijk heerlijk weer, krijg al een lekker kleurtje van het uitrusten in de hangmat. Top!
De kleine begint nu lekker te schoppen en ik moet weer wat doen... Fijne dag verder