Deel 11 Nieuwe moeders derde kindje

Dames waar zijn jullie !!!!!!!
wat wordt er maar weinig geschreven zeg.

Hier alles goed.Sebas over 2 weken alweer 1 jaar.!!!!
Hij is nu 8600 gram en 721/2 cm.
De andere 2 zijn nu de avondvierdaagse aan het lopen en nog niet thuis.

Groetjes Sandra.

Hoi,

Ik ben er nog hoor Sandra maar waar is inderdaad de rest, volgens mij staat er toch iemand op bevallen??
Hier alles goed, Brannon loopt los, nadat hij op z'n verjaardag z'n eerste losse stapjes had gezet was er geen houden meer aan haha, maar wij vinden het wel lekker want het scheelt weer broeken voor buiten nu hij het grootste gedeelte loopt.
Ook gaan we 6 juni op vakantie dus daar is het ook wel lekker voor.
We blijven in Nederland en gaan naar de katjeskelder in een kinderbungalow, wel zolekker met alles erop en eraan.
Hoe gaat het met de rest?

Hoi meiden,
daar ben ik weer eens. We zitten alweer ver weg, dus ga je minder snel even weer opzoeken, sorry... Maar heb nu ook zoiets van, na het commentaar, om nu weer een nieuwe te beginnen..
Iemand suggesties?

Hier gaat verder alles goed. Aankomende zaterdag alweer 38 weken. Kindje is goed ingedaald en verder alles goed. Vorige week nog op controle geweest bij een invaller die ik dus nog niet kende. Het was me toch een slome, of ze was door de warmte bevangen, maar weinig aan zo. Had de meiden ook mee, maar ze zei niets tegen ze. Gr..

En vandaag ook een dipdag met mijn jongste dochter (aargghh.. het bloed onder je nagels van daan halen) en daarna op een heel onvriendelijke manier geholpen bij de V&D. Blèh. Nu gaat het wel weer. Van mij mag het kindje wel komen. Ben er helemaal klaar voor, al zie er wel tegen op. Die pijn (die ik helaas weer herinner), maar vooral wanneer gaat het beginnen.. Over 4 weken hebben we in ieder geval ons kindje.. Zo benieuwd..

En Sebas alweer bijna een jaar.. Weer een mijlpaal en gelijk weer afsluiten van het babyjaar.

En lekker op vakantie naar de katjeskelder. Ben er ook geweest, leuk hoor. En heerlijk dat Brannon alweer los loopt, net voor de zomer.

Alles goed met Linda?

groetjes José

Tjee Sandra gaat hard alweer bijna 1 jaar je mannetje!

Lekker om weg te gaan Bobbian, geniet ervan!

Jose het schiet nu echt op! Spannend hoor weer allemaal. Hopelijk laat de kleine niet te lang op zich wachten

Hier alles goed. Ook alweer 29 weken zwanger. Afgelopen week in overleg met mijn leidinggevende besloten dat ik stop met werken per 1 juni. Of tenminste niet meer aan het bed sta. Bovendien moeten we voor de bevalling nog verhuizen. Merk nu dat ik vermoeider ben, hopelijk wordt dat weer wat beter als ik gestopt ben met werken. Nu nog zorgen voor een tijdelijk woning, we hebben nu twee opties dus het gaat wel goed komen maar zie wel tegen de verhuizing op. En dan gaan ze ws ergens week 44 beginnen met ons nieuwe huis te bouwen. Ik kan niet wachten tot dat allemaal achter de rug is en we heerlijk in ons nieuwe huis zitten.

Dat wordt nog druk voor je Linda, maar toch goed dat je gestopt ben met werken of in ieder geval met je werkzaamheden.

Hier had ik vandaag mijn eerste baaldag. Dat je toch eerst helemaal zat moet zijn voordat je moet bevallen... Grr.. Morgen 39 weken en alles gaat wel prima. Heb zelfs nog mijn auto vandaag schoongemaakt. Maar nu van alles voel ik, maar of het allemaal gaat doorzetten. Voor je gevoel gaat het nooit gebeuren omdat het zo iets misterieus is. Begin er nu wel van te balen.

A.s. dinsdag naar de verl.k. en dan gaat ze kijken of ik al iets van ontsluiting heb, met een mogelijkheid tot strippen. Ze dacht nu dat het kindje ongeveer een 8+ ponder gaat worden. Hmm.. als het maar geen 9 of meer wordt.
Zowiezo hoop ik dat ik deze afspraak niet haal, ha, ha.

Nou meiden.. hopelijk hoeven jullie niet te lang op nieuws te wachten. Misschien dat ik dan wel weer een topic openen, maar dan op zwanger zijn. Van... geboren. Dan krijgen we waarschijnlijk geen commentaar..

Groetjes van een afwachtende José

Spannend Jose, hopelijk duurt het allemaal niet lang meer nu.

Ik zat ook al te denken, misschien kunnen we ons topic verplaatsen naar het zwanger zijn of zelfs bevallen forum. Ik moest ook al flink zoeken waar we gebleven waren, al bijna op pagina 20!

Jose,wat spannend!!!!!veel succes,mischien wordt de kleine wel op Sebas zijn 1ste verjaardag geboren!!!!!!(morgen 07-06)

Groetjes Sandra

Gefeliciteerd met jullie Sebas..
Ben vandaag gestript, maar wat ik al verwachtte... Wel ontsluiting en vliezen al aardig los, maar bevallen ho maar... Net zo als bij Jasmijn.
Heb wel last van harde buiken, maar niet noemenswaardig, ga er dan ook niet vanuit dat er iets gaat gebeuren vandaag.
Vrijdag weer strippen, waarschijnlijk maandag weer en dan wil ik dat ze gelijk ook maar de vliezen breken. Ging ook bij Jasmijn zo. Ik ga er vanuit dat ik maandag onze meisje in de armen mag hebben...

Zullen we verhuizen naar het forum Bevallen? Die gaat ook niet zo snel, ha, ha.

Terug
Bovenaan