Hoi meiden,
daar ben ik weer eens. We zitten alweer ver weg, dus ga je minder snel even weer opzoeken, sorry... Maar heb nu ook zoiets van, na het commentaar, om nu weer een nieuwe te beginnen..
Iemand suggesties?
Hier gaat verder alles goed. Aankomende zaterdag alweer 38 weken. Kindje is goed ingedaald en verder alles goed. Vorige week nog op controle geweest bij een invaller die ik dus nog niet kende. Het was me toch een slome, of ze was door de warmte bevangen, maar weinig aan zo. Had de meiden ook mee, maar ze zei niets tegen ze. Gr..
En vandaag ook een dipdag met mijn jongste dochter (aargghh.. het bloed onder je nagels van daan halen) en daarna op een heel onvriendelijke manier geholpen bij de V&D. Blèh. Nu gaat het wel weer. Van mij mag het kindje wel komen. Ben er helemaal klaar voor, al zie er wel tegen op. Die pijn (die ik helaas weer herinner), maar vooral wanneer gaat het beginnen.. Over 4 weken hebben we in ieder geval ons kindje.. Zo benieuwd..
En Sebas alweer bijna een jaar.. Weer een mijlpaal en gelijk weer afsluiten van het babyjaar.
En lekker op vakantie naar de katjeskelder. Ben er ook geweest, leuk hoor. En heerlijk dat Brannon alweer los loopt, net voor de zomer.
Alles goed met Linda?
groetjes José