Deel 7, nieuwe moeders derde kindje

Nou Linda ik hoop met je mee, dat het inderdaad voor het einde van het jaar raak mag zijn. Toi, toi, toi. En nu snel je ei!
Vandaag was ik op mijn werk en kreeg ik weer van 2 collega's te horen dat ze zwanger waren. Leuk voor hun natuurlijk, maar opeens werd ik het zat.. Ik wilde nu ook zeker weten of ik wel of niet zwanger was. Alles leek er wel op, maar ik wilde nu ook wel bevestiging.
Dus vanavond een test gedaan en ja het is weer gelukt.. Ik ben weer zwanger. Het is nu dus officieel.. ik kan een afspraak maken voor een echo.. het gaat weer beginnen. Ooooo wat zal het weer spannend worden. Het beviel mij zo goed, van niet zwanger weten terwijl het gevoel wel zo zei. Maar ja.. ik wilde uiteindelijk ook wel bevestiging. We zien nu wel verder. Sommigen weten dat ik over tijd was en dat ik wel dacht dat ik zwanger zou zijn, maar het niet wilde weten.
Voordat ik het wist, had ik gezegd dat ik het snel aan iedereen zou vertellen, omdat dit toch de laatste keer is.. Maar op dit moment heb ik er nog geen behoefte aan. Kortom, ik hoop echt dat het nu allemaal goed mag blijven gaan. Zoals een vriendin zei.. het zal niet nog een keer precies dezelfde tijd fout gaan als met de eerste miskraam..
We hebben vandaag de test gedaan op de dag dat ik uitgerekend zou zijn. Kwam ik pas later achter, maar het heeft ook wat moois.. hoop ik.
Liefs José

Nou Jose onwijs gefeliciteerd!!!!
Meid ik duim/bid/hoop voor je dat allemaal goed mag blijven gaan, want hoe vaak kan het fout gaan.........
Van Harte!!!

jose van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en nu blijft het goed gaan hoor!
ik duim heel hard voor je voor een goede zwangerschap.

Sebas is vandaag alweer 4 maanden wat gaat het toch hard.ik heb de eerst kleertjes die te klein waren weggegeven aan mijn schoonzusje die zwanger is van de tweede.Ik krijg steeds zo veel (van mijn zus en de overbuurvrouw)en ook koop ik wel wat blijft toch leuk die kleine kleertjes.Verder gaat alles goed.Ik geef nog steeds volledige borstvoeding en de jongens zijn stapel op hun kleine broertje.

Linda nu jij nog ik duim ook heel hard voor jou het moet toch een keer lukken.

groetjes Sandra.

Meiden thanx.. maar het is niet te geloven.. Ga ik net naar de wc, veeg ik een beetje bruin af. Aarggghh.. Had dat niet een wc beurt eerder gekund, dan had ik zeker niet getest. Ik stop er mee erin te geloven, wil ik er ook nu even weinig mee te maken hebben. Het is ongelovelijk! Ga er gewoon vanuit dat het toch weer niets wordt, het is gewoon niet te geloven dat ik dit toch altijd heb. Nou, kom dan maar weer op met die miskraam, kunnen we er definitief een punt achter zetten. Hoe bedoel je negatief! Grrrrr..
Oke, ik weet dat het allemaal niets hoef te betekenen, maar ondertussen ben ik dit zat.

Jose wat een geweldig nieuws meid en ook ik duim heel hard dat het deze keer goed gaat!!! Op naar een gezonde zwangerschap en een gezond derde kindje.....

Blijf moed houden Jose, zolang bruin niet helderrood wordt gaat het goed toch??!!!

Sorry Jose ik had je latere berichtje niet gezien. Meid wat kan ik het me voorstellen dat je er helemaal zat van bent. Natuurlijk weet je dat het niks hoeft te zijn maar je hebt het al vaak genoeg meegemaakt dat het wel mis was. Hoe is het nu?
Sterkte meid en ik duim voor je dat het toch gewoon goed zit deze keer........

Ik dacht al zoiets Linda, geeft niet. Vrijdag heb ik nog last gehad van het afvegen van bruinig bloed, maar daarna (tot nu toe... ) gelukkig niet meer. Nu hopen dat het zo blijft. Ik wil er gewoon nog niet in geloven, al blijf ik wel hopen.
Ik heb ook nog geen afspraak of wat dan ook gemaakt, eerst maar eens zien of we volgende week weer halen..

Terug
Bovenaan