Deel 7, nieuwe moeders derde kindje

Hey meiden,

mamajo; ik hoop van harte dat het nu wel goed blijft gaan, zou toch een keer moeten kunnen lukken toch?! Maar ik snap je gevoel, ik had dat met mijn laatste miskraam ook hoor..........

Nou linda hoop toch dat je binnekort een keer je eisprong mag hebben, enn dat het voor het einde van dit jaar raak mag zijn, zou een mooie start zijn voor het nieuwe jaar.

Ruca, fijn dat het zo goed gaat!

Bobbian, ik hoop dat onze derde net zo een voorbeeldig kind is als die van jullie!

We hebben vorige week de pretecho gehad, ennu heb ik helemaal zin in als de kleine er is , wat word je dan weer nieuwsgierig! Alles zag er gelukkig goed uit! Morgen gaan we de mappen voor de geboorekaartjes ophalen. Het gaat dit keer zo snel vind ik..................

Groetjes Janneke

Janneke fijn dat alles goed is!

Gelukkig dat je verder geen bloedverlies hebt gehad Jose.....hopelijk blijft het zo

Bobbian heerlijk zo'n rustig mannetje

Hier lijkt het erop dat er eindelijk een ei is geweest, temp morgen nog even afwachten en als die weer ietsje hoger is lijkt het erop dat zaterdag mijn ei is geweest.....eindelijk.....en dan maar weer afwachten....

Toi, toi, Linda..
En Janneke weet je al wat het wordt? Wat fijn dat het allemaal goed gaat, geniet ervan. Ook voor julllie Bobian en sandra.
Het is hier nog onveranderd.. ongeveer 1 keer in de 3 dagen een drupje bloed. Gewoon" weer afwachten.. Heb nog steeds niet gebeld voor een afspraak. Ach ja..
Gr. José

Jose, gelukkig dat het echte bloeden uitgebleven is. Zou je niet voor een eerdere echo kunnen/willen dan? Al geeft dat natuurlijk geen garantie dat het goed blijft gaan. Duim voor je dat het deze keer helemaal goed mag blijven gaan!

Hier bekruipt me een enorm gevoel van twijfel.......wat als het nou weer niet is gelukt? Het is vast weer niet gelukt...etc. Ik zit nu op 6 dpo en ik voel niks, nou is dat ook te vroeg om wat voelen en ik heb al zo vaak gedacht van alles te voelen en was ik mooi niet zwanger. Het is toch eigenlijk wat, eerst wachten, wachten en wachten op een ei en was ik haast bang dat ie nooit zou komen en nu is dat ei eindelijk geweest en ben ik bang dat het weer niet gelukt is en de volgende ellenlange ronde zich straks gaat aandienen......NOD is 25 okt.......

Nou Linda zoals eerdere keren blijf ik echt duimen voor jullie allemaal en nu dus extra voor jou Linda!!!
Jose ik snap het wel hoor dat je geen afspraak nog gemaakt heb, eerst maar weer een aantal weken verder zijn.

Dat wachten herken ik wel Linda, alleen bij jou is het heel vervelend dat het nog langer is.. Maar wie weet.
Ik merk aan mijzelf dat ik met alles rekening houdt dat het een miskraam wordt. Waarschijnlijk omdat ik zo vaak teleurgesteld ben.. Eerst dacht ik bij mijn vorige zw.schappen van.. eerst maar eens de 10 weken voorbij. En nu denk ik, volgens mij haal ik die 10 weken niet eens. Familie weet het nu en leven enorm mee. gelukkig niet van die zinnen van het zal nu vast wel goed gaan. Dat heb ik nu al een paar keer gedacht en ging het wel fout.
VAndaar dat ik er nu maar rekening houd dat het weer verkeerd zal gaan. Als het niet zo is, is het mooi meegenomen. Klinkt stom, maar het is echt uit zelf bescherming. Gisteren en vandaag met het poepen wat bloed. Dus ja.. zo raar is het niet dat ik het blijf denken.
De vorige keer begon het met ongeveer 6 a 7 weken en daar zit ik nu dus weer in.
Waar ik niet om heen kan, is dat wederom weer mijn buik alweer groeit. sommige broeken gaan dus weer niet dicht.. Echt erg.. 6 weken zwanger en nu al krappe broeken, maar met 6 zw.schappen is het ook weer niet heel vreemd.
Doei

Hoe is het nu Jose?? we zijn alweer een aantal dagen verder???

So far.. so good, Bobbian. Vrijdag ben ik 7 weken en voorzichtig aan begin ik nu na te denken wanneer ik op de echo zou willen. De echoscopiste die ik de vorige keer had en een kennis van mijn zus is, die had al gezegd dat ik haar prive mocht bellen om een afpsraak te maken.
Waarschijnlijk, alshet goed blijft gaan, wil ik dan volgende week donderdag of vrijdag.. Dat zal wel enorm spannend worden.

En Linda voor jou nog 5 dagen.. Heb je al een idee?
Verder ben ik druk met de kids die vandaag net haar eerste wen-dag op school had. De jongste gaat over 2 weken voor het eerst naar de Peuterspeelzaal, dus druk, druk. Maar wel gezellig. A.s. weekend gelukkig helemaal niets.
Heerlijk
Groetjes José

Terug
Bovenaan