deel 8, nieuwe moeders derde kindje

Vandaag op de echo geweest en het was top! Kindje was goed gegroeid en was zelfs alweer een dag verder. Dus vandaag 9 weken, yes. Alles zag er helemaal goed uit, hartje ging heerlijk kloppen en we hebben alles op een dvd. Geweldig om te zien. We hebben er echt nu wel vertrouwen in, dat het helemaal goed komt en we half juni onze derde kindje mogen verwachten. Eindelijk, na al die miskramen, blèh.
We kunnen nu vooruitdenken, heerlijk.
We hebben het ook aan de kids verteld en die oudste (die morgen 4 wordt) zegt dat het een zusje wordt.. We zijn benieuwd.. Morgen is ze jarig en dan vertellen we het de rest. Ze heeft enorm zin in haar verjaardag, dus ik hoop dat het ze het helemaal leuk gaat vinden.

Nou Linda, die bloeding is wel raar.. Toen wij voor de tweede gingen had ik ook hele rare bloedingen en heb er bij de HA toen een soort pil voor gekregen en dat hielp wel . Ik hoop dat het voor jou ook snel zo is.
Bobian bij jou ook alles goed?

Fijn weekend!

jose,

van harte eindelijk en nu lekker genieten.ook gefeliciteerd met je dochter natuurlijk,vind ze het leuk op school?en hoe reageerde iedereen?
Heel veel plezier vandaag.

Hier alles goed .Ik ben vrijdag met een vriendin naar de jonge gezinnen beurs geweest .Haar dochtertje is 3 maanden dus dat scheelt maar 2 maanden met Sebas.Ze waren goed op elkaar afgestemd,wand ze kwamen steeds tegelijk voor een voeding.Het is echt een aanrader,alleen slecht voor de portomonee.
We waren er om 12:00 en om 21:30 waren we pas weer thuis.

Groetjes Sandra.

Jose wat geweldig dat alles goed is! Eindelijk genieten meid! Dat lichte bloedverlies had ik gisteren ook al bleef het bij wat donkere afscheiding. We zien het wel weer. Nu op dag 20 van mijn cycls en wachtende op mijn ei.....

Jose, wat fijn dat het er allemaal goed uitzag, vertrouwen houden nu!!!!
Hoe reageerde de familie tijdens je dochter's verjaardag?
Zo Sandra jij hebt het goed uitgehouden op de beurs, ik zag in de tijdschriften dat ze inderdaad leuke aanbiedingen hadden.
Nou Linda voor jou is het weer afwachten, succes daarmee.
Hier alles goed, Brannon is alweer 6 maanden en wordt een echt beertje ( maar keurig op de middellijn)

Het is stil bij ons.. Ik vraag me of hoe het met Janneke gaat. HOpelijk alles goed.
Hier in ieder geval. Vandaag weer 10 weken en a.s. maandag weer op de echo. Kijk er toch weer naar uit.
De verjaardag van mijn oudste dochter was erg leuk. Ze zag er echt als een jarige jop uit en het was de hele dag feest. Naar school gaan vindt ze ook erg leuk, maar ja het is wel elke dag hè..
Gisteren gymkleren voor haar gekocht, vond ze helemaal geweldig. Ze loopt de hele dag te gymen. Grappig.
De jongste meid gaat ook lekker, alhoewel die af en toe van die drift buien kan hebben. Hangt echt van mij af hoe het met haar gaat, helaas..
Vanavond lekker uit eten met vrienden, waarmee we volgend jaar op vakantie gaan. Dit jaar in Nederland, ivm de kleine. We gaan als het goed is naar de Sprookjescamping. Schijnt helemaal top te zijn. Nu alleen het weer nog, tja..
En hebben jullie al plannen gemaakt?
Heb mij ook aangemeld bij de juni club, maar merk toch dat ik daar minder mee heb. Iedereen is daar voor hun eerste kindje, nou ja bijna iedereen. Maar goed, af en toe mee lezen is ook leuk.

Iedereen weet het nu wel zo'n beetje. Ze zijn uiteraard heel blij voor ons, maar je merk toch voorzichtigheid. Begrijpelijk, maar wel jammer, wij hebben er zelf wel een goed gevoel bij.
Maandag vertellen op het werk.

Is je ei al geweest Linda, ik hoop het zo..
En wat gaat het alweer hard met Brannon. Lekker hoor.
Fijn weekend en groetjes José

Wat fijn dat jullie er nu van kunnen genieten Jose! En driftbuien ken ik helaas maar al te goed! Onze jongste heeft er nog last van af en toe en hij is al 4!

Fijn dat het met Brannon goed gaat!

Hier nog wachtende op mijn ei, dacht gisteren dat ie of geweest was of in aantocht was omdat mijn temp omhoog ging. Maar dat kwam ws doordat ik er 's nachts uitmoest voor 1 van de kids want vanmorgen was ie weer gewoon laag. Dus nog even geduld hebben dus.......

Inmiddels zijn we ook druk bezig met het uitzoeken van een aannemer, verkoop van ons huis voorbereiden enz. Hoop dat we ons huis een beetje vlot kunnen verkopen want daar hangt het wel een beetje vanaf. We nemen eerst een optie van 2 maanden op de grond om een beetje extra tijd te winnen. Spannend allemaal!!!

Zeker spannend. Leuk hoor alles weer uitzoeken, wat gaat jullie droomhuis worden?? Laat wel offertes bij verschillende ondernemers opmaken, want bij ons scheelde het met de duurste en de goedkoopste ruim 76.000 Euro !!! Dus de moeite waard.

Net weer op de echo geweest en alles was weer goed. Termijn klopte ook nog steeds, uitgerekende datum 11 juni 2011.
Kindje bewoog lekker, echt leuk gezicht, dit heb ik dus al jaren niet meer gezien. Helemaal top.
Op mijn werk net verteld, met de echo in de hand. Iedereen blij voor mij natuurlijk. En tegen mijn baas verteld dat ik volgend jaar de hele zomer vrij ben, ha, ha.

Ook afgelopen weekend nog een heel naar bericht gehoord van een kennis. Jonge meid van 32 jaar en net moeder van een jongetje van 9 maanden, heeft afgelopen donderdag een hartstilstand gekregen. Haar toestand is uitermate kritiek en de vraag is of ze uit de coma komt en dan nog hoe ze er uit komt. Ben er best wel mee bezig, maar meer dan elke dag een kaarsje branden kan ik niet doen voor haar, helaas... We wachten maar af.

Ik ga weer verder met werken en naar het turen van de echo.. Groetjes José

Terug
Bovenaan