Het is stil bij ons.. Ik vraag me of hoe het met Janneke gaat. HOpelijk alles goed.
Hier in ieder geval. Vandaag weer 10 weken en a.s. maandag weer op de echo. Kijk er toch weer naar uit.
De verjaardag van mijn oudste dochter was erg leuk. Ze zag er echt als een jarige jop uit en het was de hele dag feest. Naar school gaan vindt ze ook erg leuk, maar ja het is wel elke dag hè..
Gisteren gymkleren voor haar gekocht, vond ze helemaal geweldig. Ze loopt de hele dag te gymen. Grappig.
De jongste meid gaat ook lekker, alhoewel die af en toe van die drift buien kan hebben. Hangt echt van mij af hoe het met haar gaat, helaas..
Vanavond lekker uit eten met vrienden, waarmee we volgend jaar op vakantie gaan. Dit jaar in Nederland, ivm de kleine. We gaan als het goed is naar de Sprookjescamping. Schijnt helemaal top te zijn. Nu alleen het weer nog, tja..
En hebben jullie al plannen gemaakt?
Heb mij ook aangemeld bij de juni club, maar merk toch dat ik daar minder mee heb. Iedereen is daar voor hun eerste kindje, nou ja bijna iedereen. Maar goed, af en toe mee lezen is ook leuk.
Iedereen weet het nu wel zo'n beetje. Ze zijn uiteraard heel blij voor ons, maar je merk toch voorzichtigheid. Begrijpelijk, maar wel jammer, wij hebben er zelf wel een goed gevoel bij.
Maandag vertellen op het werk.
Is je ei al geweest Linda, ik hoop het zo..
En wat gaat het alweer hard met Brannon. Lekker hoor.
Fijn weekend en groetjes José