deel 8, nieuwe moeders derde kindje

Jose gefeliciteerd met je goede echo!! Wat erg van je kennis zeg, hopelijk helpt het dat je kaarsjes voor haar brandt......

We laten inderdaad meerdere aannemers een offerte opmaken, we hebben al eentje langsgehad en gaan donderdagmiddag bij eentje langs en we hebben nog een derde gevraagd. We zijn wel gebonden aan een aantal voorschriften van de gemeente ivm de locatie van de kavel dus we moeten daar wel rekening mee houden, zo mag het bijv geen hoogbouw worden. Het is wel een grote kavel (vinden wij tenminste) van 700 m2. We willen in elk geval 4 slaapkamers (hopelijk wordt die vierde dan heel snel gevuld) en een woonkeuken, een garage en een bijkeuken. Vrijdag komt de makelaar om de verkoop van ons huis voor te bereiden. Ben benieuwd!

Ik hoorde vanavond dat ze is overleden... Ongelovelijk! Het kan niet waar zijn. Het hele dorp leeft zo met hun mee. Je kunt het gewoon niet voorstellen. Vorig jaar was ze nog happy zwanger en waarschijnlijk met de gedachten.. Volgend jaar vieren we kerst met zijn 3-en en nu... maakt ze niet eens zijn eerste verjaardag mee. Zo raar...

Voor wat betreft de kavel, is zeker een grote kavel! Wij hebben 550 m2 grond en hebben ook geen hoogbouw. We hebben zeg maar 2 kappen. Dus een kap op het woongedeelte en een kap op de garage die aan het huis vast zit. In totaal hebben we nu 5 slaapkamers ( ook 1 op zolder, die afgelopen jaar er in is gemaakt) en ook een bijkeuken, woonkeuken met ensuite deuren. Is echt super handig, aangezien mijn man wel eens een vergadering of ik een kaartavond heb. Hebben we geen last van elkaar, ha, ha.

Tjeetje wat erg dat je kennis is overleden, wat vreselijk voor haar man en zoontje. Wat een verlies zeg. Weten ze ook waarom ze op zo'n jonge leeftijd een hartstilstand kreeg?

Klinkt als een heel leuk huis Jose! En 5 slaapkamers! Heerlijk zoveel ruimte. We gaan donderdag naar een aannemer toe van wie we een aantal leuke huizen in een brochure hebben gezien. Ik heb nu al de kriebels om keukens en badkamers te gaan kijken terwijl we de grond nog niet eens officieel in ons bezit hebben (we nemen eerst een optie) en ons huis nog in de verkoop moet hahaha.

Hier effe weer een baalmoment want weer duurt het een eeuwigheid voordat dat ei eindelijk eens komt. Nu alweer op dag 28 en nog steeds een vlakke temp!! Bah, waarom duurt dat toch steeds zo lang!! En dan is het natuurlijk weer niet gelukt en dan kan ik weer zo lang gaan wachten.....nou ja, dat is dan wel meteen de laatste ronde want daarna zou ik kunnen worden doorgestuurd naar de gyn. Dan is het alweer januari. Ben ik een jaar gestopt met de pil. We gaan niet het hele traject in dan maar ik zou wel mijn cyclus willen laten volgen en onderzoeken en evt iets om de eisprong op te wekken zodat die rondes wat normaler van lengte worden. Pfffff, nou toch maar blijven hopen dat het niet nodig is en dat deze ronde eindelijk de laatste is!!!

Jeetje wat verschrikkelijk zeg voor het kindje en haar man.
Je bent er lekker druk mee Linda met het huis en zo.
Jose wat onwijs fijn dat het er allemaal goed uit ziet.
Probeer maar te genieten, het gaat vast goed!!!

Dames eindelijk mijn ei gehad!!! Op dag 30 van mijn cyclus deze keer. Qua klussen zitten we deze ronde goed en nu maar duimen duimen duimen!!!!!!

O Linda... Ik hoop het zo voor je. Ik duim, duim voor je.

Hier heb ik net alle avondwakens afgesloten. Afgelopen vrijdag van een vriend van mijn ouders en net van die jonge moeder. Heftig en confronterend dat het gewoon een jonge moeder kan overkomen. Maar wat een mensen waren er bij elkaar, meer dan 1000 man voor 1 zo'n geweldige vrouw. Bijzondere en aangrijpende mooie verhalen over haal. Dankbaar dat je dan zo iemand mocht leren kennen...
Verder was er ook nog van mijn oude buurjongen die samen met mij op de pufclub zat zwanger van hun tweede kindje (zijn vrouw dus). Helaas is dat met 37 weken (!) misgegaan, placenta los gegaan, spoedkeizersnede, maar het heeft niet mogen baten. OOk dat nog, kon er ook wel bij. De uitvaarten wisselen elkaar net niet af in de kerk...
Ben er nu wel even klaar mee. Sinds ik vemroedde dat ik zwanger was, hebben we al van 5 mensen afscheid mogen nemen.

Gelukkig ook nog mooie vooruitzichten. A.s. vrijdag weer op de echo en hopelijk kunnen we dan de moeilijke 3 maanden afsluiten. Begin al echt een behoorlijke buik te krijgen. Valt extra op als ik bepaalde kleren draag, hopelijk gaat het niet zo'n enorme buik worden als ik toen bij mijn jongste dochter had.. We zien wel.

Nou Linda, ik hoop dat het deze keer letterlijke zijn/haar vruchten heeft afgeworpen dat ei. Huppekee, het moet nu maar eens raak zijn, vind ik en vind jij. Toi, toi, toi, op een geweldige sinterklaas kado.

José

Wat verdrietig allemaal Jose......

Hopelijk een prachtige echo vrijdag!

FF schoof mijn ei vanmorgen een dag op naar dag 31.....het zou heel fijn zijn zo'n mooi sinterklaas cadeau......

Hé meiden.
Daar ben ik weer eens. Ik ben deze week weer een jaartje ouder geworden. Was een hele gezellige verjaardag en ben zeker niet vergeten.

Ook afgelopen vrijdag weer op de echo geweest. Alles was gelukkig weer goed.
Was echt heel leuk. We waren eigenlijk al klaar, toen ik zei dat-ie zeker sliep. Toen zei ze dat ze nog wel even tijd had en dat ik maar moest hoesten. Na een paar keer hoesten werd-ie wakker en ging lekker heen en weer. Echt heerlijk om te zien.
Morgen krijgen we de uitslag van de combi test. De nekplooi zag er in ieder geval heel goed uit, dus ik hoop dat ik morgen niet gebeld wordt.

Vandaag even lekker wezen shoppen. Heb een heel leuk kerstjurkje gescoord (zwart met kant) en wat broeken. Ook nog een andere leuke jurk. Kan ik weer even voor de dag komen. Had ook de kleding van mijn andere zw.schappen tevoor schijn gehaald, maar het was (uiteraard) hoog tijd voor iets nieuws.

Nou Linda, voor jou weer spannende dagen aangebroken. Nog een weekje... Ik hoop het zo voor je.. Toi, toi, toi.

En de rest, allemaal al in de sinterklaas stress?? Wat moet je de kids nu weer geven, ze krijgen al op het werk, opa's en oma's, in de schoen, op school etc... Tja.. Ik moet nog wel wat, maar het komt wel goed. Ze zijn gelukkig nog met weinig tevreden en dat doe ik dan ook. Over een paar jaar moet ik er vast aan geloven, hi, hi.

Groetjes José

Terug
Bovenaan