deel 8, nieuwe moeders derde kindje

Nou dit afgelopen weekend was het Sinterklaas weekend bij ons,
Zaterdag 2 x en gisteren 1 keer.
Gigantisch verwend, dus hij is nu lekker aan het spelen )kan ik tenminste achter de computer al zo vroeg haha

Afgelopen weekend sinterklaasfeest gehad van mijn man zijn werk en de jongens kregen een super cadeau (wel door ons uitgezocht) een gave monstertruck! Ik heb gisteren de gedichten al gemaakt, morgen nog even de stad in voor de laatste dingetjes en dan woensdag alles inpakken en gedichten erop en klaar is Linda! Vrijdag komt sinterklaas bij de jongens op school, en zondag sinterklaas vieren bij mijn ouders en natuurlijk ook nog even thuis met zijn viertjes. Ik moet het weekend ook nog 's ochtends werken en zaterdagmiddag moeten we ook al naar een feest(bruiloftsfeest 60 jarig huwelijk) dus druk druk!! Maar allemaal leuk.

Lekker al dat nieuwe speelgoed voor de kids he bobbian dan zijn ze wel weer eventjes zoet!

Jose nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier probeer ik rustig af te wachten maar is best moeilijk. Ik ben af en toe wat misselijk en dan vooral als ik koffie heb gedronken. Ondanks dat ik dat ook had de keer dat ik zwanger was en een vmk kreeg probeer ik mezelf niet gek te laten maken. Bang voor weer een teleurstellling. Vandaag is 10 dpo, afgelopen ronde werd ik 11 dpo ongesteld maar is in andere rondes ook wel eens 16 dpo geweest. Nog even geduld hebben dus....

Nee duimen kan geen kwaad en hopelijk helpt het! Toch blijft in mijn achterhoofd hangen dat het vast weer niet is gelukt en ik rekening moet houden met een (fikse) teleurstelling. Deze laatste dagen zijn echt het minste want als het niet is gelukt weet ik dat ik weer een hele tijd moet gaan wachten voordat mijn ei weer komt......maar positief blijven!!! Duim Duim Duim Duim......

Erg hè.. Eerst ben je blij met je ei, want hé er is weer een kans. Hoopvol ga je dan die dagen daarna in en dan hup, komt die twijfel weer om de hoek.. Het zal vast niet enzo.. Maar dan opeens.. of zal het dan nu toch wel.
Kortom gek word je ervan.

Ik hoop toch met je mee hoor!

Dames ik kon me gistermiddag niet beheersen en heb er een testje aan gewaagd omdat ik steeds misselijk ben en wat denken jullie??? Licht positief!!! Het streepje is wel erg licht, maar het is ook nog voor NOD. Nu ben ik natuurlijk als de dood dat ik, net als vorige keer, alsnog ongesteld ga worden. Al had ik toen op de dag van de test al wat bruinverlies en testte ik pas ver na NOD heel licht positief. Nu zit ik nog 3 dagen voor NOD en is het streepje licht maar wel goed zichtbaar en niet wit maar echt roze!!! Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat en vrijdag test ik nog een keer (of misschien wel donderdag) en hopelijk is ie dan vet positief!!! Krijg ik nu toch nog het mooiste Sint cadeau dat je je maar kan wensen?????

O Linda... dit is al een heel goed begin! Een streep is een streep dus je bent zeker zwanger, maar nu gaat de rest gebeuren... Ook weer doodeng, rot bezoeken naar het toilet. Maar nogmaals het begin is en dat moet je toch hebben.
3x is scheepsrecht meid... Kom op vrucht, zet hem op, want je bent zo welkom...
Ik ga nog meer voor je duimen.

Gisteren de uitslag gehad van de combitest. De kans is 1:5000, dus dat ziet er goed uit, al moet je uiteraard altijd nog maar afwachten. Maar goed, meer doen we er niet aan (behalve de 20 wkn echo) en dit kindje is heel erg welkom. Mijn buik is voor bijna 13 weken al enorm, heb ech zw.schapsbroeken nodig.
Verder ben ik ook nog eens enorm chagerijnig. Echt grrr... zo niet gezellig voor de kids en manlief. Maar die jongste.. ik ben er zo even klaar mee. Wat blijft die uitproberen. Wil jij links, zij rechts. Gaan we met de auto wil zij lopen, echt alles... En dat nu al 2 maanden lang ik ben het zo zat, wat een strijd elke keer, terwijl we toch echt consequent zijn, maar daar wil ze gewoon niet aan. Blèh.
Nou Linda, toi toi toi, dat voor ons 2011 toch zo'n topper mag komen.
Liefs José

Vandaag nogmaals getest en de tweede streep was duidelijker dan dinsdag, dus meteen een CB digital gedaan en die zei Zwanger 1-2 weken!!!! Dus nu hopen dat het goed blijft gaan.......want wat ben ik bang dat het weer mis gaat....

Moeilijk zo'n koppige peuter Jose, ik ken het want onze jongste is ook zo.....

Terug
Bovenaan