Denk ik te veel na??????????????

Hoi Allemaal,

Het is allemaal al gezegd, maar toch wil ik nog mijn ervaring delen.
Mijn oudste is op 29 december jarig (ze was uitgerekend op 1e kerstdag en ja wij haalden toch een beetje opgelucht adem toen ik 2e kerstdag besefte dat het geen kerstkindje werd) Ik was thuis bevallen en vanuit het bed heb ik een paar dagen later naar het vuurwerk gekeken met mijn kleine meid in mijn armen. Krijg nog de kriebels als ik aan die mooie tijd terugdenk. Ze is dus in de kerstvakantie jarig en dan zijn al haar vriendjes en vriendinnetjes thuis en hebben wel zin in een feestje!
Onze jongste is 13 juli jarig, Midden in de zomervakantie, maar altijd schitterend weer (tot nu toe). Dit was compleet anders omdat we in september nog met zo'n klein kereltje naar zee zijn geweest. Het verlof in de zomer was lekker (ook al was het snikheet) en als het me te warm werd plonste ik als een walvis in het badje van mijn dochtertje.
Afgelopen jaar hebben we zijn verjaardag meerdere keren gevierd, 1 x op de peuterspeelzaal, 1 x op vakantie en bij thuiskomst met de familie...volgens mij vond hij dat niet zo erg .

Succes, niet te lang nadenken en genietze!

groetjes Reggie

Hoi allemaal.

Druk weekend gehad. In m'n hoofd dan .

Vannacht 3!! x gedroomd dat ik een positieve test had!!
Maarrr ben een grote meid geweest en vanmorgen NIET getest. Wil echt wachten tot donderdag en dan nog denk ik dat hij negatief zal zijn. Dat heb ik dus al 2x meer meegemaakt.

Verder vermoed ik nog steeds wel dat het raak is... o,o,o wat ben ik mezelf misschien aan het klaarstomen voor een teleurstelling.

Maar ... als het niet gelijk raak is geen man over boord. M'n hubbie had het veel te veel naar zijn zin 2 weken geleden dat houdt hij nog wel even vol !

TIL, bedankt voor je lieve berichtje!!!
Balen dat je toch nog ongi geworden bent maar je had het zelf ook een beetje verwacht niet? Hoop toch dat het snel raak is. Hoe lang was je cyclus nu??

Nou duik ff de bank op na een dag werken en sporten!

Dus tot morgen!!

Groetjes Bieb.

quote: Bieb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2006 21:23:20'));

Sorry had dit bericht bij het verkeerde topic geplaats.. nu dus verwijderd.
hoezo in de war?!?! Hihi zou het een voorteken zijn??!!

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan