Derde kindje???? 2

He Meiden,

Fijn om weer aanwezig te zijn op het forum en op de lijst.
Ik zag inderdaad dat ik was vergeten om mijn leeftijd te vermelden, ben nu nog 28 jaar. Wordt de 30ste 29 jaar.

groetjes Linda

Hoi Estelle; we zaten in Mesch, vlak bij Eijsden onder Maastricht. Ik heb zelf 4 jaar in Maastricht gewoond, maar woon nu al weer   7 jaar in Amersfoort. Waar woon jij?

Jolanda: ik snap dat je even een flink potje hebt zitten janken. Dat is toch om gek van te worden! Daar wordt je kanp gefrustreerd van, of niet.

Hier is volgens mij mijn nod niet 12 mei, maar 8 mei. Zaterdag dus. Maar vandaag was ik wat emotioneel op mijn werk en dat ben ik meestal een dag voor ik ongi moet worden. Dus misschien is het morgen al wel.  We zien wel. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, eerlijk gezegd, maar ja, je weet het nooit natuurlijk. Zolang er nog geen bewijs is, dan is er nog hoop, haha.

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Debby
39
19 mei
9na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Greet
34
8  mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
????

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
24 mei
2  na mk
3
2 dochters 3 en 5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Poppedijntje
31
??
??
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
19 mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

Hi allemaal,

Pas een paar dagen na mijn ei maar last van krampjes en heel pijnlijke borsten. Kan dat al zo snel of neemt mijn lichaam een loopje met me. Nou ja, we tellen - héééél langzaam - de dagen maar af naar de 19e.....

Jeetje Jolanda, balen zeg! Snap ook heel goed dat je er best verdrietig over bent. Hoop dat het weer wat beter met je gaat.

Greet, ik duim voor je!

Liefs, Chris

Hier even gauw een berichtje van mij... Vanavond had ik een afspraak om weer mee te doen met Moeders voor Moeders. De vorige keer had ik bij de test van MvM een heel licht streepje, je moest toen heel goed kijken... Ik was zo zenuwachtig voor vanavond, daarom heb ik me ff wat minder laten zien... Maar gelukkig was het een hele dikke, vette streep!! Donderdag 28 mei heb ik mijn eerste echo, kan niet wachten!! Want ik voel me zo onzeker!!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!!

@Chris: Ach wat lief dat je zoveel aan mij hebt gedacht!!  En meis, natuurlijk zal  ik  voor jou (en de rest uiteraard!!) keihard duimen!! ;-)

Ik kom binnenkort ff op de rest reageren!! Ben nu hartstikke moe dus ik duik mijn bedje in!!

Tot gauw!!

Liefs Crazy Girl

@Jolanda: ach meid, wat balen zeg. Nog wel kunnen klussen vlak voor vertrek of ook niet? TSssss, konden we maar in ons eentje zwanger worden, he, dat zou handig zijn voor je.....

@crazy: gelukkig, dat de test van MvM ook pos was. En dus ook een dikkere streep dan de vorige keer. Dus dit moet toch echt een nieuwe zw schap zijn, he!!! Pfff, wat duurt die echo dan nog lang he? maar ja, eerder kun je helaas toch geen zekerheid krijgen...

Hier alles rustig. Komend weekend m'n ei als het goed is...
Slijm wordt transparanter, dus dat lijkt te kloppen.
Nu maar hopen dat het gaat lukken....

Hi Crazy girl, wat fijn dat je een lekker dikke streep nu had met de MvM test. Dan zit het nu toch echt wel goed denk ik! Wat lang nog voor je een echo mag, altijd lastig dat wachten.....  - hoe ver ben je tegen die tijd? je moet je gegevens nog even bijwerken in de lijst. Je bent "gepromoveerd" naar de zwangerenlijst!!!!

@ Edith, leuk weer wat van je te horen. Goed nieuws dat je ei er aan zit te komen. Ik duim voor je!

Vandaag wezen shoppen bij IKEA met een vriendin. zag een heleboel leuke babydingetjes maar ja.....eerst maar eens zwanger raken! Hebben jullie leemaal jullie babyspullen nog? Het is niks dat onze oudste kids al zo groot zijn (8 en 6) maar we hebben nauwlijks babyspullen meer. Om nou weer een dure babykamer aan te gaan schaffen straks lijkt me een beetje zonde. Misschien nu gewoon wat IKEA spulletjes of wat van Marktplaats afhalen. Mijn zus heeft de maxicosi nog in gebruik die kunnen we dus straks terugkrijgen maar de rest hebben we allemaal verkocht (mijn zus zei altijd dat ze geen kinderen wilde, tot haar biologische kok op haar 40ste opeens wel begon te tikken...)

Maar zoals ik al zei, eerst maar eens kijken of ik weer zwanger word. Na mijn mk in maart realiseer ik me maar al te goed dat het toch een wonder is en blijft als je een kindje mag verwachten. Ik ben daarom ook heel bij voor alle zwangeren op dit forum, geeft de niet-zwangeren moed!  

Ik ga nu maar even stofzuigen want het lijkt hier wel of de Sahara naar binnen is gewaaid....

Groetjes Chris.

Liefs, Chris

Hallo meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
7 weken verder en helaas nog steeds geen eisprong. Balen!
De afspraak bij de gyn staat op 20 mei.
Ik heb de huisarts om een kuurtje gevraagd om ongesteld te kunnen worden, zodat we tenminste een volgende ronde in kunnen.
Vorige keer heeft de kuur geresulteerd in een betere cyclus van tussen de 4-6 weken, dus daar hoop ik nu ook maar weer op.
De kuur duurt 10 dagen (begin morgen) en vanaf de 10de dag moet ik dan ongesteld zijn/ worden, maar mag tot 3 dagen naderhand. Ik weet dus niet meer hoe het de vorige keer ging, maar het was in ieder geval binnen die 3 dagen. Dus rond 18 mei zal ik ongesteld moeten worden en dus met mijn nieuwe cyclus kunnen beginnen.
Als ze dan een beetje welwillend zijn in het ziekenhuis, zou ik meteen met clomid (medicatie om eisprong op te wekken)   kunnen beginnen. Ik hoop het van harte. Dat geeft ons een reelere kans denk ik.
En dan maar hopen dat het snel raak zal zijn!
Aan de ene kant zie ik er wel wat tegenop, die hele MMM. Mar aan de andere kant heb ik wel het idee dat we dan tenminste echte kansen krijgen op een nieuwe zwangerschap.
Nog even wachten dus............

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan