Derde kindje (deel 10)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik ben al een paar dagen aan het proberen om ons forum te vinden...maar helaas. Deel 9 is verdwenen!!!!!!!!!!!
Dus bij deze, deel 10!

Hoe gaat het met iedereen?
Debby? Hoe gaat het met jou? Hoe lang moest je nu nog wachten tot er definitief iets gaat gebeuren?

Hier gaat alles prima!

Groetjes Esther

Hai Esther,

Ik had ook moeite met het vinden van het forum. Dan beginnen we weer hier toch.

Waarschijnlijk begin ik in juni met de IVF. Moest eigenlijk volgende week voor prikinstructie maar die heb ik nog even afgezegd. Mannetje is ook vanaf juni weer regelmatiger thuis en dan hopen we iets meer rust te vinden. Stiekem hopen we er nog op dat we voor die tijd nog zwanger raken, van de week had ik mijn eisprong dus we konden nog goed klussen. Gister ineens bloedverlies, waarschijnlijk van de eisprong dus. Heb nu eigenlijk geen idee of ik dan deze maand uberhaupt niet zwanger ben of maakt dat bloedverlies tijdens je eisprong dan niet uit. Kan je dan nog wel zwanger zijn? Ik wacht het maar weer af. Ik hou je ( julllie) op de hoogte.

Gr. Debby

Hai Esther,

Ik had ook moeite met het vinden van het forum. Dan beginnen we weer hier toch.

Waarschijnlijk begin ik in juni met de IVF. Moest eigenlijk volgende week voor prikinstructie maar die heb ik nog even afgezegd. Mannetje is ook vanaf juni weer regelmatiger thuis en dan hopen we iets meer rust te vinden. Stiekem hopen we er nog op dat we voor die tijd nog zwanger raken, van de week had ik mijn eisprong dus we konden nog goed klussen. Gister ineens bloedverlies, waarschijnlijk van de eisprong dus. Heb nu eigenlijk geen idee of ik dan deze maand uberhaupt niet zwanger ben of maakt dat bloedverlies tijdens je eisprong dan niet uit. Kan je dan nog wel zwanger zijn? Ik wacht het maar weer af. Ik hou je ( julllie) op de hoogte.

Gr. Debby

Dames deel 9 staat inmiddels op pagina 9! Maar hier weer op pagina 1 is makkelijker!

Dames deel 9 staat inmiddels op pagina 9! Maar hier weer op pagina 1 is makkelijker!

Ik kon ook niets meer vinden maar dat forum is wel behoorlijk vervelend zeg.
Hier enorm druk druk met werken, veel sociale verplichtingen en de tuin aan het doen kortom heb eigenlijk op dit moment nauwelijks rust.
Niels is wat ziek en huilt daardoor veel nu dus ook weer dus mijn troostplicht roept weer aangezien mijn man de kinderen in bed probeert te krijgen (die met geen 10 paarden erin willen!!

Nou, dit is minder klikken gelukkig...
Hier alles goed. Ben nu verder dan mijn laatste mk. Al 11 wk en 2 dgn, jippie. a.s. vrijdag de nekplooimeting. Wel spannend....

ga zo lekker slapen, toch wel moe.
Heerlijk van het mooie weer genoten....mmmm

Terug
Bovenaan