Derde kindje (deel 10)

Sandra, gefeliciteerd met jullie zoon!
Geniet er lekker van

Roos, wat een opluchting dat je het hartje hebt kunnen horen. Heerlijk nieuws!

Debby, nu moeten we met zijn allen echt heel hard gaan duimen...de volgende keer ben jij toch zeker aan de beurt!

Hier verder alles goed. We genieten iedere dag van onze 3 schatten....volgende week een midweekje weg....ben benieuwd.

Groetjes Esther

Gefeliciteerd Sandra met je 3e zoon. Leuk zeg, 3 knullen.

Ook goed nieuws voor jou Roos, gelukkig.
Ben afgelopen woensdag weer naar Breda geweest. Nu met IVF-arts gesproken. Aardig vrouwtje. Ze was heel erg positief, was ik eerst nog bang dat ik in de overgang zat blijkt dat ik van binnen nog de leeftijd hebt van een 32-jarige. Was er erg blij mee, ook zaadonderzoek van manlief was goed en ze zag het helemaal zitten. Nu moet ik morgen of overmorgen ongi worden en dan beginnen met de hormoonspuiten. Dan op 3e of 4e dag en 8e dag voor echo. Als dat allemaal goed is dan gaat het echte werk gebeuren, vind het wel een beetje eng allemaal. Ik heb er wel vertrouwen in, ben tenslotte al 2 keer spontaan zwanger geraakt en nu zoeken ze de beste eitjes en zaadjes uit dus dan moet het toch eens lukken. Zou zo mooi zijn, zeker na die ellende die we de laatste 2 maanden achter de rug hebben en dan natuurlijk de miskramen niet te vergeten.

Gr. Debby

O Debby dat klinkt zeker spannend. Duim mijn duimen blauw, het moet gewoon lukken!
Lieve groeten Roos

Hai,

Ik ga morgen voor de eerste echo om tien uur. Kijken dan of er geen gekke dingen zijn/ontstaan ( cystes enzo). Vind het wel een vies idee hoor, krijg je een inwendige echo terwijl je ongi bent, bleh.

Gaat het goed met je Roos? En Edith, hoe is het met jou? Lang niks meer gehoord?

Gr. Debby

Hai,

Ik ga morgen voor echo om te kijken of alles goed is ( geen cystes enzo). Vind het wel een vies idee hoor, gaan ze een inwendige echo doen terwijl je ongi ben, bleh.

Gaat het allemaal goed met jou Roos? En hoe is met Edith. Al weer een poosje niks gehoord.

Ik ga ons maar weer verplaatsen naar de eerste pagina ( als het lukt ).

Gr. Debby

Spannend hoor Debby!
Kan me voorstellen dat je het een vies idee vind, maar je moet maar zo denken, die mensen doen het wel vaker. Het is voor hen de normaalste zaak van de wereld. En als je dan maar fijn zwanger mag raken, dan heb je dat er allemaal wel voor over he.
Succes morgen!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan