Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
debstars wat een onzekerheid dat weinige bloedverlies ik zou het ook niet meer weten
roos gewoon mee blijven praten hoor ookal kwam je er iets later bij jij hoort ook gewoon bij het cludje en hopenlijk kun je inderdaad echt voor een derde gaan
lies hoe is het nu met niels?
verder weet ik even niets meer over de anderen ik lees nog niet heel regelmatig mee
hier gaat alles erg goed tijn is ontzettend relaxed hij krijgt rond 10 half 11 de laatste voeding en komt dan tuussen 4 en 6 pas weer dus we hebben goede nachten hij slaapt ook nog erg veel en ook snachts hij nheeft tot nu toe ng maar een avondje echt krampjes gehad dat hij ervan moest huilen en verder niet
ik voel me zelf ook erg goed geen klachten van het bevallen alleen had ik een fikse blaasontsteking en 2 ab kuren later had ik af en toe nog erge pijn aanvallen maar de blaasontsteking was weg nu vermoedden ze dat ik nierstenen heb of heb gehad heb al meer dan een week zetpillen voor de pijn en spierontspanners zodat ze makkelijker uitteplasse zijn gisteren een echo gehad en er was niets (meer) te zien nu afwachten en stoppen met de zetpillen en hopen dat het inderdaad over is anders moetten ze verder zoeken
hier baal ik we van ik voel me verder super goed en totaal niet pas bevallen maar dan toch niet volledig kunnen genieten ik hoop dat het wegblijft de pijn!!
nou ik wilde een kort berichtje maar ja algauw staat er een heel verhaal groetjes
Ben net terug uit het ziekenhuis. Had vandaag een ovulatie echo. NIETS te zien, niet eens een klein follikel :-(
Moet maandag weer maar het voelt niet goed. Mijn gevoel heeft het de laatste tijd helaas wel vaker goed gehad.
Afwachten en duimen dan maar.
prettig weekend
groet Roos
Ben net terug uit het ziekenhuis. Had vandaag een ovulatie echo. NIETS te zien, niet eens een klein follikel :-(
Moet maandag weer maar het voelt niet goed. Mijn gevoel heeft het de laatste tijd helaas wel vaker goed gehad.
Afwachten en duimen dan maar.
prettig weekend
groet Roos