DERDE KINDJE ( DEEL 12 )

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik heb ons weer even vooraan gezet. Het blijft rustig hier. Hopelijk horen we weer snel van iedereen. Oh ja, ik moet a.s. vrijdag voor echo en dan krijg ik wel te horen of we verder kunnen en anders gaan we zelf hard aan de slag want dan weten we wel wanneer we de eisprong kunnen verwachten.

Gr. Debby

He Debby dat is spannend! We gaan hard duimen!
Hier zijn gangetje Eline en Julian gaan naar school. Niels die zit staat en kruipt dus dat ik lekker druk maar wel erg gezellig. Mis de vakantie wel.
En met de rest?

hoi ,

weer op pagina 1!
spannend debby ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

ja lies de normale ritmes zijn weer begonnen sochtend vroeg op voor school is wel wennen ook heb ik vandaag mijn eerste werkdag gehad sinds tijns geboorte en je zit er zo weer in!!

ook met tijn gaat het goed oook op het kdv lacht alleen maar en hij is nu alweer 5 maand1

groetjes loes

Hoi Debby,

Heb je een kleine samenvatting van je verhaal? Ik zit nog niet zo lang op dit forum en ik had al gezocht naar je verhaal maar kan het zo snel niet vinden.

Gr Debbie

Natuurlijk duim ik ook super hard voor je!!!!!!!!!!
groetjes Roos

hoi,

ook ik duim voor je debby!!!!!
Sebas doet sinds vorige week al omdraaien van zijn buik naar rug bijde kanten op,dat is volgens mij wel erg snel niet???Hij is nu 11 weken en morgen moet ook ik weer beginnen met werken.Daar heb ik totaal geen zin in.Ruben en Casper nog maar net weer naar school en nog niet echt een vast ritme.Maar ja het moet weer

Groetjes Sandra.

Hai meiden,

Gister weer naar breda geweest. Echo was goed, zat al een eitje van 15 a 16 mm. Vanavond Pregnyl spuiten en dan a.s. vrijdag hopelijk voor terugplaatsing (als het bevruchte eitje goed ontdooit). Anders moeten we weer een maand wachten maar ik heb denk ik morgen of overmorgen mijn gewone eisprong dus daar hopen we dat dat misschien al lukt, gewoon zwanger zonder de hulpmiddelen. Eindelijk is manlief eens tijd in mijn vruchtbare periode dus wie weet.
Dinsdag komen mijn kids weer terug van vakantie met hun paps, ben blij als ik ze weer zie. Donderdag boeken halen en dan volgende week ook weer naar school.

Even iets heel wat anders. Ik zit er aan te denken om een kleine tattoo te laten zetten. Ik wil graag 3 kleine vlindertjes op mijn enkel en die zie ik dan als mijn 2 kindjes van de miskraam en mijn overleden tante ( tweelingzus van mijn mams en 2e moeder voor mij). Ik vind het ook wel heel eng, heeft 1 van jullie ook een tattoo en hoe denken jullie erover?

Gr. Debby

Hallo allemaal!
Wij zijn gisteren terug gekomen van vakantie! Heerlijk! Wij kunnen nog een weekje genieten van de rsut voordat ook hier weer de scholen beginnen. Ik moet dan na bijna een jaar weer aan het werk. Wat heb ik er zin in en wat zie ik er tegen op! Maar ja, ik denk idd dat ik er zo weer in zit alleen is de drempel nu erg hoog.

Debby, natuurlijk duim ik ook voor jou hoor!
Hier gaat alles zijn gangetje...
Lone draait nu ook eindelijk van buik naar rug!!! Ze draait de hele kamer rond!
Volgende week naar het bureau! Ze zwaait nu ook al als je weggaat! heel leuk.
Sandra wat goed van Sebas dat hij al rolt. Dat is volgens mij erg vlug ja. Wij hadden hier een kinderfysiotherapeut (omdat ik vond dat Lone zo weinig bewoog op de buik en zo laat draaide) hij zei dat de meeste kinderen rond de 6 maanden gingen draaien.
Eloy was ook een vlotte...hij lag met 2 weken de eerste keer op zijn buik en draaide meteen en niet 1x! En nu nummer 3 heeft er 8 maanden voor nodig gehad!

Debby, ik heb ook een tattoo....
Ik heb een ijsvogeltje...een beetje als aandenken aan mijn vader. Niet dat ik hem speciaal voor hem heb laten zetten. Ik wilde heel graag een tattoo. Toen zag ik het vogeltje en vond ik dat dit hem moest zijn. Dit was namelijk mijn vaders favoriete vogel. De laatste foto`s die op zijn fototoestel stonden (hij was hobby-fotograaf) zijn van een ijsvogeltje die steeds in het park bij zijn werk zat....
Nu wil ik er eigenlijk nog twee vogeltjes bij....dan heb ik 3 vogeltjes voor 3 kindjes...
Persoonlijk vind ik dat iedereen zelf moet weten of hij een tatto laat zetten of niet. Ik vind wel dat je er goed over na moet denken of je het echt wilt en op welke plek. Mijn tattoo zit op mijn onderrug. Zo ziet eigenlijk niemand hem en dat is ook de bedoeling. Ik sta zelf voor de klas en vind dat ik niet zomaar overal een tatto kan hebben. Zelf vind ik op een voet of hand erg mooi, maar ivm met mijn beroep zal daar nooit een komen. Bovendien ben ik ook zo'n watje dat bang is voor reacties.....mijn familie weet helemaal niet dat ik er een heb en dat wil ik ook wel zo houden.....
Vooral mijn schoonmoeder vindt dat tattoos hoort bij tuig van de riggel....geen goed plan dus om te melden dat schoondochter er ook een heeft!hahaha.

Zo, ik ga eens lekker ontbijten!
Groetjes,
Esther

Terug
Bovenaan