DERDE KINDJE ( DEEL 12 )

Hallo allemaal,

Zo, ik moest wel even weer alles terug lezen.
Ben op vakantie geweest en toen we terug kwamen is er heel veel gebeurt. Heb dus niet zoveel tijd gehad om te reageren.

Amarens is vandaag naar het consultatiebureau geweest. 10,3 kilo en 73 cm.
Alles gaat prima. Ze slaapt alleen sinds een paar dagen wat slechter dan anders. Ze wordt nu 1 of 2 maal per nacht wakker en huilt. Het lijkt wel of ze droomt ofzo. Ze gaat na een minuut of 10 wel weer in bed en slaapt gewoon verder.
Hebben jullie dat ook? Zo ja, is daar iets aan te doen?
Waarschijnlijk niet, maar wie weet??

Debby, ik heb ook een tattoo.
Een marinebeertje op mijn schouder.
Die heb ik laten zetten toen ik bij de Marine zat.
Ik was toen 19 en vond dat mooi.
Ik heb er geen spijt van, want het is een leuke herinnering, maar als hij er niet had gezeten was dat ook prima geweest.
Ik zie hem zelf nl haast niet.
Wat wil je laten zetten en waar??

Roos, leuk dat je ook op hyves bent.
Mag ik je ook uitnodigen als vriend?
Ik ben wel benieuwd met wie ik al zo lang klets...
Groet,

Janien

Ps: Debby, ik duim voor je...
Wanneer weet je meer???

Hai,

Janien, ik hoop a.s. maandag niet ongi te worden. Volgens mij moet ik dan meer weten omdat het eitje is teruggeplaatst op de normale tijd in mijn cyclus, dus met dezelfde grote als wanneer ik op spontane manier zwanger was geworden. Snap je het nog???
Ik wil graag een tattoo laten zetten op mijn enkel van een vlindertje.

Ik hou jullie weer op de hoogte. Wil nu ook wel eens zwanger zijn hoor, tis maar zielig zo in je eentje en nog steeds niet zwanger.

Gr. Debby

Hoi meiden,

Daar ben ik ook weer eens!
Veel te lang geleden dat ik iets van me heb laten horen.

Ik hou natuurlijk ook de foto's bij van de medehyvers en heb zo wel eens contact, maar met de rest natuurlijk niet.

Debby, spannende week dus nog voor je. Ik duim er op los hoor! Ik vind dat het de hoogste tijd voor jullie is! Gun het jullie zo!
Ik vind het idee van 3 vlindertjes wel heel mooi als tattoo. Zelf heb ik er geen en manlief ook niet. Maar schoonzus (zus van man) die staat helemaal onder en haar man ook. Nu vind ik haar eerste (kleine) tattoo heel mooi. En ik zou het zelf ook wel willen.
Ook een klein vlindertje. Maar ik ben wel erg gevoelig van wat mijn omgeving daarvan zou denken. Mijn vader en moeder vinden mensen met tattoo's schorriemorrie, hihihihihi, ze moesten eens weten dat ik er over nadenk. Hoewel, ze weten wel dat ik altijd net iets verder ga dan zij zouden willen. Ik had ook 2 oorbellen in ieder oor en een navelpiercing in mijn 'goede'(lees slanke) tijd.
Als jij maar zeker weet dat jij het wilt, zou ik het zeker doen hoor, als ik jou was.

Luuk doet het goed, groeit als kool en ontikkeld zich volgens het boekje.
Hij weegt al bijna 9,5 kilo (oeps, wat een speknek he!) en is 70,5 cm met 6,5 maand.
Een grote bolle boy dus. Hij is bijna altijd vrolijk en heeft ontdekt dat hij niet alleen kan brabbelen, maar ook kan krijsen. Auw!

Roos, ik ga jou ook even zoeken via hyves.

Ik moet geloof ik eerst weer terug lezen wat de anderen hebben geschreven voordat ik kan reageren. heb echt een geheugen als een zeef.
Maar nu eerst maar weer eens even wat werken (toch wel handig als de baas met vakantie is en ik alleen zit).

Ik schrijf snel weer!
Groetjes Suus

Hallo!
Zo, mijn eerste twee werkdagen zitten er op!
Morgen nog een halve dag en dan weer weekend.
Het is gelukkig heel goed gegaan met Lone. Ze is gisteren en vandaag heel lief geweest voor de oppas. `s Avonds en vooral afgelopen nacht was ze wel erg van streek. Ze is wakker geweest van 1.00 tot 2.00 en van half 3 tot half 6! En mama dus ook! Helemaal niet fijn. Nu ben ik wel al iets gewend, want Lone komt altijd `s nachts nog een keer. Dan heeft ze echt honger, dan voed ik haar en na een half uur lig ik weer in bed.
Ben benieuwd wat ze vannacht doet. Zalwel even duren voordat ze aan de nieuwe situatie gewend is.

Vandaag met haar naar het bureau.Ze weegt 10.4 kilo en is 69,5 cm!
Tja, Janine een tip wat je tegen die nachtelijke avonturen kunt doen heb ik niet echt. Als ik het cb moet geloven is het simpel...gewoon laten liggen en niet aan toegeven.....wat is het leven toch simpel als je arts v/h CB bent.
Ik denk dat je het alleen maar even moet laten gebeuren...volgens mij gaat het vanzelf over.Misschien is het weer een sprongetje? of een tandje?

Lone heeft overigens nog geen tandje....ben wel al maanden aan het roepen dat er tandjes komen, hahaha, iedere keer als ze wat hangerig en huilerig is. Maar nu denk ik echt dat ik wat zie!
Vind het ook wel fijn ....ik geef nog steeds bv, en tandjes lijken me wel bijzonder pijnlijk!

Zo, ik ga even uitpuffen van een hectische dag.
Groetjes Esther

hoi allemaal,

Ook ik ben naar het cb geweest Sebas is nu 3 maanden en is 58 cm en 5450 gram.Ik ben ook alweer aan het werk (viel wel tegen zeg),Maarja wat wil je als je al een halfjaar thuis loopt en bijna niets kan en nu ineens de hele dag staan en lopen in de winkel.Het was wel net of ik niet weg was geweest zo snel zit je er weer in en pak je alles weer op.
Debby,ik hoop zo dat het nu eindelijk lukt,zo spannend weer

Groetjes sandra.

Jee wat leuk om weer van iedereen te lezen na een rustige periode hier.
Zo te lezen gaat het goed met iedereen en de kids.

Debby ik duim nog steeds hoor. Vind ook dat je deze keer zwanger MOET zijn!!!

Hier gaat op en neer. Ben soms nog erg onzeker maar heb morgen al de 20 weken echo! BEn dus al over de helft, wat gaat de tijd toch snel.
Laat snel weten hoe het was of anders is er vast snel beeldmateriaal te zien op hyves :)
groet Roos

Hai meiden,

Leuk om weer te zien dat iedereen langzaamaan weer terug komt hier, gezellie.

Hier zijn de scholen ook weer begonnen. De jongste nu in de eerste van de havo en de oudste in examenklas van de mavo. Wat gaat dat toch snel.De jongste wordt volgende week pas 12 en hij is ook niet zo groot dus dan fietst zo'n mannetje met zij rugtas naar school. Dat doet je toch wel iets als moeder en dat terwijl er in de garage al een scooter staat te wachten voor de oudste want die wordt volgende maand 16. Heeft hij van de zomer zelf bij elkaar gewerkt maar ik vind het wel eng. En dan ben je dus ook nog helemaal in de ban van baby's dus zo blijf je volop in het leven staan.

Voel nog niks bijzonders in mij buik maar dat zegt bij mij toch niks. Kan dus alle kanten op. Jullie horen het wel weer.

Gr. Debby

Debby hoe is het???????

Groetjes een nog steeds heel hard duimende Roos

Terug
Bovenaan