DERDE KINDJE ( DEEL 12 )

Hai Esther,

Leuk om weer van je te horen. Ik weet zeker dat mijn paps een tattoo verschrikkelijk zal vinden maar hij hij houdt ook niet van oorbellen en nagellak dus daar trek ik me niet zoveel van aan. Ben gister met manlief in een tattoshop geweest maar het was te druk en ik voel me dus niet op mijn gemak in zo´n shop. Vroeger was ik fel tegen tattos maar mijn ventje heeft er ook 1 en nu bekijk ik het anders, meer de gedachte erachter. Het zit constant in mijn hoofd. De dochter van manlief heeft er ook 1, de naam van haar dochter groot boven op haar voet. Dat vind ik dus niet mooi, wat jij ook zegt, het valt enorm op en in een open schoen vind ik het niet mooi. Zijn zoon, die we nooit zien zowat is net 16 en heeft zijn naam op zij bovenarm. Belachelijk, hij was toen 15 en mijn mannetje heeft hier ook niks over te zeggen gehad. Ik vind dat dus gelijk weer een beetje aso staan. Zo´n ijsvogeltje wat jij hebt vindik ook mooi. Het is allemaal wat fijner. Natuurlijk moet iedereen het zelf weten. Zie je jou tattoo dan niet als je in bikini loopt? We gaan van de week weer even naar de tattooshop en dan wilik wat informatie enzo. Wil het wel graag. Je hoort er wel van.
Nou, wij gaan even naar het strand toe (dat is weer een voordeel als je slaapstrandhuisjes in je familie en vriendenkring hebt).

Gr. Debby

Hallo allemaal

Poeh ik heb het druk! Ben druk bezig met de Margriet Winter Fair!

Jongens mijn kinderen (althans Eline en Julian) staan op de voorpagina van de All Kids van het tijdschrift Margriet en die ligt nu in de winkel! Ben echt wel een trotse mama. Ik ben hem vandaag gaan kopen zie je je eigen kinderen in het schap liggen echt bizar! Ze hebben paars/groene kleding aan valt echt op!

Debby spannende tijd en een tattoo ik zou zooo bang zijn voor die naalden maar ik ben echt een kleinzerig iemand hoor!

Het is wel rustig hier zeg. Hoe gaat het met alle kinderen?

Niels maakt het zeer goed hij kruipt, zit, staat en wil heel graag gaan lopen maar dat lukt nog niet (gelukkig) gaat me allemaal veeeeel te snel. Hij kraait als een gek.de hele dag echt gezellig hoor! Ik heb hem wel vetgemest veel te veel laten eten nou ja hij weegt nu iets van 9700 gram (weet het al niet meer) en is 74 cm bij 10 maanden.

Ik hou iedereen zijn fotos wel leuk bij! Ik zie Lone en Luuk en Amarens op zijn tijd voorbij komen en dat vind ik echt wel gaaf om te zien. Zijn er nog meer hyvers Ruca, Loes, Roos?

Nou het is alweer laat ik ga slapen!
Liefs
Lies

Leuk Lies dat je kids op de voorpagina staan. Zal in de winkel zeker even kijken. Snap dat je zo trots bent, zou ik ook zijn. Ik heb ooit met mijn 2 mannen (toen nog mannetjes).in de brochure van badhotel domburg gestaan. Dat was ook heel leuk.
Roos zit als het goed is ook op hyves, ze zou me opzoeken maar ik heb ze nog niet gezien.
Wat gaat dat hard he met die kleine man van je.

Gr. Debby

Hoi Debby heb je al een tijdje geleden gevonden en een uitnodiging verzonden. Zal het nog eens proberen.
groetjes Roos

Oke Roos, ik heb niks ontvangen. Volgens mij moet je me kunnen vinden onder Debstar70 en anders moet je Debby uit Vlissingen maar eens proberen. Ik hoop snel van je te horen. Gaat alles goed met je?

Gr. Debby

Hey Debby!

Hoe is het met je tattoo-plannen?
Mijn tattoo zie je niet als ik een bikini aan heb. (alleen bij een string kun je het zien, hihi)
Ik moet alleen opletten bij die lage broeken......zorgen dat ik niet met een vlote rug loop. ik heb eens gehad dat ik in de klas zat in de pauze.....ik moest me even bukken om iets te pakken in een kast en had niet door dat er een kindje de klas in was gelopen...die had toen dus de tattoo gezien.....en even later hoor ik haar tegen vriendinnetjes zeggen...juf Esther heeft een tattoo, gááf!!!
Oeps...
Ik ben benieuwd wat je doet...voor de pijn hoef je het in ieder geval niet te laten....vond ik reuze-mee vallen. Ligt natuurlijk ook aan de grootte en de plek van de tattoo.

Vandaag even naar school geweest. Laatste voorbereidingen....pfff, ik krijg een beetje de kriebels...
Heb er echt wel zin in, maar heb er ook wel moeite mee...even over die drempel heen denk ik.
Vandaag was oma thuis en ik merk gelijk verschil aan Lone...ze is voor oma blijkbaar heel lief geweest (gelukkig) maar voor mama was ze iets minder soepel. Ik kreeg haar met heel veel moeite in bed. Het leek wel alsof ze het zaakje niet vertrouwde omdat ik haar alleen heb gelaten....
Ben erg benieuwd hoe dat volgende week gaat, ik zal me maar voorbereiden op het ergste....

Debby, ik vind het ook heel leuk om onze kindjes te kunnen volgen via hyves.... ik hoop dat dit clubje nog lang stand houdt....zo gezellig om echt overal over te kunnen kletsen...jammer dat we zo ver van elkaar wonen....

Groetjes Esther

Hai Esther,

De tattoo zit nog zeker in mijn hoofd alleen van de week hadden we geen tijd.Eindelijk redelijk weer dus als een gek gras leggen in de tuin e.d.

Als je straks weer eenmaal aan het werk bent is het snel alsof je nooit bent weggweest denk ik.Kan goed dat Lone al beseftdat je weg bent geweest, dat hebben ze snel door. Leuk hoor zo´n kleintje. Wij hebben vrijdag weer een bevrucht eicelletje teruggeplaatst, de ontdooing was goed gegaan en de celletjes waren al niet meer te tellen zoveel. Nu dus weer afwachten, hoop het nu zo eens.

Ik vind het ook leuk om jullie te volgen via hyves allen mijn kids willen dus niet dat ik fotoos plaats. Over die ene waren ze al niet blij. Zal proberen om er nog eens 1 stikem te plaatsen. Mocht er ooit een kleintje bij komen dan zal ik genoeg fotoos laten zien en het is inderdaad jammer dat we zo ver van elkaar wonen. We hebben in de tijd toch wel een band met elkaar opgebouwd he? Echt leuk vind ik, net alsof je elkaar al jaren kent. Moeten we er zeker inhouden. Hoe zou het met Edith zijn?

Gr. Debby

O Debby spannend. Ook nu duim ik weer voor je. Hopelijk gaat het nu goed.

Inmiddels hebben we elkaar gevonden op Hyves. Wel erh leuke foto van de jongens hoor!

groet Roos

Terug
Bovenaan