DERDE KINDJE? DEEL 13

A

Anoniem

Guest
Hai,

Zo, weer even vooraan. Hier alles zijn gangetje. Afwachten of ik spontaan zwanger mag zijn. Eisprong was laat vlgs de test maar we hebben goed geklust dus wie weet.

Wat zal jij bang zijn geweest roos, gelukkig is alles goed.
Esther:wat een naar verhaal over je collega (dat was toch bij jou?). Denk je opa te worden. Kindjes krijgen blijft altijd een wonder.

Alweer 1 jaar Janien. Wat gaat dat toch weer snel en ja we schrijven hier ook al lang, gezellig hoor.
Ik begreep dat je roos nu had gevonden op hyves. als het goed is moet ze wel bij mijn hyves staan.

Oh ja esther,bij mijn eerste 2 had ik geen problemen met zwanger worden ( 1 maand en 6 maanden wachten).Nu is het probleem iets verminderd zaadkwaliteit van manlief na hersteloperatie en dat hij vaak aan boord is als ik mijn eisprong hebt.

Gr. debby

Gatver, khoor net op de tv dat anthonie kamerling is overleden. Weer een jong iemand. Houdt het dan eens nooit op.

hoi debstars,

wat fijn dat je deze maand goed heb kunnen klussen zo heb je inieder geval een kans

ik hoorde het net ook van anthony eerst zeiden ze alleen overleden maar nu bleek dat hij zelfmoord heeft gepleegd hij was al geruime tij d depressief

vooral voor isa en de kinderen een intriest gebeuren

ben vanmorgen met tijn naar het cb geweest hij is nu bijna 6 en halve maand hij was 68 cm lang en woog 7930 heel gemiddeld dus en alles was prima

wanneer is nu je nod? ik denk aan je

ook alle jarige kinderen en hun ouders gefeliciteerd !!!

groetjes loes

Hoi Meiden,

Wat erg he, van Antonie! Bah!
Arme Isa en kinderen!

Debby, ik ga alweer heel hard voor je duimen dat het nu gelukt is. Gelukkig was manlief nu lekker thuis.
Ik hoop voor je dat een nieuwe ivf poging je bespaard mag blijven.

Roos, wat moet jij in paniek geweest zijn! Bah! Ik kan me goed voorstellen dat de hele film weer aan je voorbij ging. Gelukkig was alles met je kindje in orde. Hoe ver ben je nu? Wanneer ben je ook alweer uitgerekend? Wat zal jij blij zijn als je na la deze ellende eindelijk een gezond kindje in je armen mag houden!

Janine, alweer 1 jaar jouw kleintje! Wat gaat het toch hard he! De echte babytijd is nu voorbij.

Euhm....nu weet ik even de rest niet meer, maar heb nu een bijscholing via internet. Weet niet wat ik er van moet verwachten, maar dat zal ik over 2 minuten wel weten, hahahaha.

Luuk doet het trouwens super! Heeft 2 tanden, brabbelt volop en onderneemt pogingen tot kruipen, wat nog niet wil lukken, wat weer tot de nodige frustraties lijd bij hem.

Ik kom snel weer even neuzen hier!

Groetjes Suus

Hai, Voel me vandaag een beetje bleeh. Oudste zoon was gisteravond in bed een beetje misselijk en ik had het een uur later alleen bij zoon is het over en ik heb het nog steeds. De jongste heeft nergens last van. Tis weer oppasdag vandaag maar de kleine meid ligt al te slapen want ze had vannacht niet veel geslapen dus dat is nu wel even lekker. Maak mezelf wel een beetje gek van wie weet ben ik zwanger. Voel me buik ook maar kunnen net zo goed tekenen van ongi zijn. Probeer mezelf maar rustig te houden.
Vlgde week pas mijn nod, weet niet precies wanneer omdat eisprong ook later was. Normaal dinsdag maar nu misschien wel pas donderdag of vrijdag. Ach, we zien wel.

Gr. debby

Spannend hoor Debby!
Wie weet rommelt er wel iets anders in die buik van jou! Ik hoop het zo voor je!
Nog een weekje in spanning dus!

groetjes Suus

Debby we duimen heel hard!
Janien hoe was de verjaardag van Amarens?
Nielsje wordt ook bijna 1 jaar. Hij staat sinds kort los en begint echt allemaal geluiden te maken.
Suus ja die tanden he daar heeft Niels echt last van gehad hoor!
Julian heeft het eindelijk wat meer naar zijn zin op school gelukkig want ik ben al op andere tijden gaan werken zodat ze een dag van de opvang af
konden. Debs ik blijf kijken en duimen!

Lies,

Nielsje ook alweer bijna 1 jaar.... en zelfs al los staan! lekker vlot hoor! Zulke vlotte heb ik nog niet gehad ;-)
Luuk heeft weinig last gehad van die 2 tandjes gelukkig. Ik zie er al een maand een stuk of 6 boven doorschemeren, maar die komen maar niet door... hoop niet dat ze allemaal tegelijk gaan komen.
Ach, we zien het wel. Ik vind het wel heel schattig staan, dat tandeloze bekkie, hihihihi.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan