DERDE KINDJE? DEEL 13

Debby,wat vervelend allemaal,het moet toch een keer lukken!!!!!

Lies,nog gefeliciteerd met Niels 1 jaar alweer wat gaat dat toch snel he.

Roos.25 weken ,dus het aftellen kan beginnen.voel je je verder wel goed,geen lichhamelijke ongemakken enzo?wel leuk weer spulletjes kopen voor de kleine.

Mijn kleine man Sebas is weer bij het cb geweest.Hij weegt nu 6300 gr en 61 1/2 cm en is alweer 41/2 maand.verder gaat alles goed ik geef nog steeds volledige borstvoeding en hij slaapt de nachten door.Zijn broers zijn nu al vanaf dinsdag met opa en oma mee naar de camping,dus het is heerlijk rustig hier.

Groetjes Sandra.

ooo debby ik had het zo gehoopt deze maand en dan ook nog overtijd echt stom...

wel fijn idee dat je "meer"kans krijgt omdat je mannetje vaak met de eisprong thuis kan komen succes!!!

lies gefeliciteerd 1 jaar alweer het gaat echt super hard tijn is alweer bijna 7 maand

fijn rucca dat sebas zo goed groeit en idd lekker rustig zonder de grote broers geniet ervan volgende week gaan mij 2 oudsten logeren bij opa en oma 1 nachtje en bijna 2 dagen dat is echt lekker

lieve groetjes loes

Hoi allemaal!

Debby....ook ik zit hier met je mee te balen....en net als al mijn voorgangers al schreven, ik gun het je ook zoooooo erg. Het moet nu toch eindelijk eens een keer raak zijn? En ooooh wat lijkt het me toch vreselijk moeilijk om dan blij te zijn voor een ander.....heel knap van jou dat je er zooo dapper mee om gaat....

Lies: PROFICIAT met Nielsje! Had je nog zo via hyves willen feliciteren maar hebben een mega drukke week gehad en ben nauwelijks op de computer geweest.

Roos: en geslaagd voor de babykamer? Voor jou inderdaad best moeilijk natuurlijk. Voor ieder ander is het kopen van een babykamer waarschijnlijk alleen maar leuk. Ik hoop toch dat je er ook een beetje van kunt genieten.

Hier alles goed. Lone is nu de volgende forumbaby die 1 jaar wordt....gelukkig duurt dat nog even.......vind een eerste verjaardag best moeilijk.....het gaat allemaal zoooo snel.
Lone kruipt nu sinds een weekje! Heel erg leuk om te zien. Maar in plaats dat ik nu meer rust krijg, loop ik me nu helemaal gek. Ze kruipt namelijk constant overal naartoe om zich aan op te trekken...en dat zijn helaas niet altijd even stabiele dingen....dus de valpartijen zijn op dit moment niet meer bij te houden....arm mupke....

Groetjes Esther

Hai meiden,

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.Dat doet me echt erg goed. Denk dat ik er nu wel klaar voor ben om vlgde maand echt weer te starten.

Hier houdt het gewoon echt niet op met slecht nieuws. Vorige week kregen we het bericht dat manliefs nichtje ( die al kanker heeft en wat is uitgezaaid in de botten, toen 30 jaar en nu 33 met dochtertje van 4jaar) die nog zoveel mogelijk probeert te genieten en op vakantie naar amerika was gegaan dat ze daar was opgenomen in het ziekenhuis vanwege een hersenbloeding en tijdens de operatie hebben ze ook gelijk een hersentumor verwijderd. Verschrikkelijk, gelukkig is de operatie goed geslaagd en komt ze heel langzaam bij uit de coma. Ze geeft nu wat antwoord. Wat is amerika dan ver en we weten ook allemaal dat ze niet oud zal gaan worden, wat een Kl.te ziekte is en blijft het toch.

Dus je begrijpen dat we nu echt goed nieuws willen. Wij en de familie hebben nu echt ons portie gehad.
Jemig Lies. Niels ook alweer 1 jaar. Nog van harte gefeliciteerd en Lone is alweer de volgende. Echt niet normaal meer hoe snel het gaat. Een jaar is niks.

Nou meiden, tot snel maar weer.

Liefs Debby

Nou Debby wat een vreselijk verhaal, 33 jaar en dan ziek en dan een dochter van 4, nou je ergste nachtmerrie! Er moet echt voor jou een keer goed nieuws komen, we leven allemaal heel erg met je mee!

Niels 1 jaar en hij loopt! Nou dat is wel even wennen hoor. Toen hij 1 werd stond ie al wel los en deed hij af en toe een pasje maar sinds een paar dagen loopt ie echt wel 8 stappen. Dan valt hij en begint ie weer opnieuw. Ohhhh nu is ie echt geen baby meer! Dat vind ik best moeilijk!

Nou ik moet Niels gaan voeren!

Liefs
Lies

Hai,

Hier niet veel nieuws. Wat leuk Lies dat niels nu loopt, zijn ze gelijk zo´n echt mensje met een luierkontje.

Morgen lekker een dagje winkelen met zijn 4-en, de jongens zijn een dag vrij van school, gezellie.

Gr, Debby

Terug
Bovenaan