DERDE KINDJE DEEL 8

Swiepie,
Het is zeker dubbel. Kan zeker genieten van andermans geluk, ben zelf ook een trotse moeder van 2 kinderen. Had alleen zo graag ook voor onze zoon willen zorgen en genieten van zijn ontwikkeling. Gewoon alles wat ik nu niet heb. Volgende week, de 25 ste, is het al weer 7 maand geleden dat hij is geboren.
Wat vliegt de tijd…
Maar zo te lezen gaat het bij jullie niet geheel over rozen. Spruw schijnt niet echt een pretje te zijn. Jullie kleine meid laat zich niet klein krijgen lees is, super!
Hopelijk kan je snel weer wat energie opladen.

Janien,
Hopelijk konden jullie vandaag heerlijk op vakantie gaan. Er even uit is altijd fijn.

Debby,
Hoop dat je toch een positieve test hebt, duim voor je!
Hoe was de huishoudbeurs?

Edith,
Hoe staat het er bij jou voor?

Sorry, maar hier zit ik er helemaal door. Kan het op dit moment even niet opbrengen om positief te blijven. De moed zakt mij in de schoenen. Zou dus maandag rond mijn eisprong zitten of net hebben gehad. Balen dacht ik nog maar positief blijven, wie weet. Ga ik gisteren na de wc kon ik daar mijn laatste restje positief denken wel doorspoelen. Begin ik weer te vloeien, net als vorige maand!?
Vandaag toch maar een telefonische afspraak gemaakt met mijn gynaecoloog. Nee dit was toch niet goed, moet woensdag komen. Hij wil nu intensiever gaan monitoren.
Gaan al mijn andere leuke afspraken weer. Heb het er wel voor over maar……

Waarom waarom waarom waarom ………… het doet zo’n pijn? maar toch wil ik het zo graag!

Groetjes Roos

Roos, huh? Alweer vloeien? Hoe kan dat nou. Het is teveel voor een innesteling neem ik aan uit je verhaal? Ach meid, wat snap ik dat je de moed begint te verliezen. Ik snap je gevoelens heel goed. Aan de ene kant blij "moeten" zijn dat je twee gezonde kinderen hebt, maar de wens voor een derde is er nu eenmaal. En dan het verlies van je zoon.
Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Denk aan je...
Wel fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan. Maar ja, liever dat je het niet nodig had natuurlijk.

Je vroeg ook heel lief naar mij. Ik denk dat ik een week geleden mij eisprong heb gehad. Nu dus op het wachtbankje. Denk dat 26-2 mijn NOD is. Heb zo'n enorm positief gevoel over deze ronde (nr 9 na de 2e mk alweer). Als ik dan toch ongi word....dan heb ik het ook wel even gehad denk ik...
Word eind van dit jaar ook nog 40. Dat vind ik echt zo'n vreselijke grens. Weet nog niet wat ik ga doen als ik dan nog niet zwanger ben. Ik voel er eigenlijk niet zoveel voor om de medische molen in te gaan...

Roos, shit, lees nu mijn stukje terug en ik heb het niet zo handig opgeschreven. Nu lijkt het net alsof ik bedoel dat JIJ twee gezonde kinderen hebt. Maar daar bedoel ik mezelf mee. Maar ik vind wel dat jij ook voor een derde gaat hoor! Komt door dat stomme kleine vakje waar je in moet tikken bij de reactie, dan zie je soms niet goed meer wat je ervoor hebt opgeschreven...
Ik heb ook een beetje raar gevoel bij de tweede mk. Toen heb ik toch een hartje zien kloppen, en na chromosoomonderzoek bleek het een jongetje met Down te zijn. Ookal ging het bij mij al bij 11 weken mis, toch het gevoel dat hij er bij hoort...
Ga ik dan eigenlijk een beetje voor een vierde al?

Roos dat is zeer heftig wat jij doormaakt zeg! Ik snap dat jij er helemaal doorheen zit zeg! Ik hoop echt dat ze snel een oplossing voor jou kunnen vinden!

Swiepie spruw dat is vervelend zeg. Maar wel een lachje met 4 weken dat is wel lekker vroeg en zoo leuk!

Janien Nielsje was met 4 maanden 62 cm en iets van 6300 gram. Hoop dat je met vakantie bent gegaan, ik ga woensdag 4 dagen naar Eurodisney. Wel raar hoor met zijn vijven voor het eerst!

Edith dit moet dan toch een goede ronde worden voor jou ik duim enorm!!!

Suus is thuis las ik op hyves en het gaat naar ik las goed met haar en Debby is nu weg voor haar ook erg spannend allemaal!

Hier gaat alles zijn gangetje. Begon pas over 6 weken weer met werken en dat vind ik prima ik wil ook wel weer beginnen. Ga zo naar mijn schoonouders, altijd zo beladen met mijn zieke schoonmoeder, zeker omdat volgende week mijn eigen moeder 4 jaar geleden is overleden en ik haar dan weer zo mis. Ik had haar zo graag mijn jongens willen laten zien. Gelukkig kent ze mijn dochter wel.

Nou succes allemaal en tot snel!
Liefs
Lies

Hey, we zijn weer verhuisd!

Wat goed, swiepie, daar zorg jij toch altijd maar mooi voor!
Heb jij ook al zo,n "michelin-vrouwtje"? Haha. Wat een klus om na het badje alle plooien droog te krijgen! Maandag moet ik met haar naar het bureau. Ik gok op 6200 gram ofzo...we zullen zien.
Maatje 56 begint nu toch echt te klein te worden. Vooral bij de buik! Haha, het zijn echte naveltruitjes geworden. Vannacht heeft mevrouw geslapen van 24.00 tot half 10!!!!!! Ze was gisteravond wel oververmoeid. (bleek later) De laatste voeding was ze zo onrustig. Wilde niet echt pakken, liet steeds weer los, gillen...pffff om gek van te worden. Maar ja, overdag slaapt ze ook steeds minder. Ze laat zich gewoon niet wegleggen...is meteen weer wakker. Er zit ook nog totaal geen ritme in. Ze valt te pas en te onpas in slaap. Eloy had dit ook niet op deze leeftijd. Ik heb gelukkig zoveel mogelijk opgeschreven van hun babytijd. Is nu wel handig. Kan ik af en toe nog eens terugkijken hoe het bij hun ging.

Swiepie, Lone heeft ook last van spruw. Tenminste ze heeft een spierwitte tong. Ze heeft er al 3 keer iets voor gehad. Het wordt dan ook wel minder maar het komt wel steeds weer terug. Maandag op het bureau maar eens naar laten kijken of het wel echt spruw is. Drinken gaat wel prima, ik heb ook nergens last van. Ik had twee weken geleden opeens rode uitslag op mijn borsten.En jeuken? niet normaal meer. 3x bij de dokter geweest.Hadden geen idee wat het was. Het zou geen spruw zijn. Nu is de uitslag vanzelf verdwenen alleen zijn ze nu erg droog en jeuken nog regelmatig....vreemd.

Hoe is het met jou Debby? Weet je al meer?'

Lies en Janine, jullie gaan lekker op vakantie! Wij hebben de vakantie er weer op zitten. Maandag moet iedereen weer naar school!

Zo, ik heb weer een slapend kindje op mijn arm....ga maar weer eens proberen haar in bed te leggen.

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan