Swiepie,
Het is zeker dubbel. Kan zeker genieten van andermans geluk, ben zelf ook een trotse moeder van 2 kinderen. Had alleen zo graag ook voor onze zoon willen zorgen en genieten van zijn ontwikkeling. Gewoon alles wat ik nu niet heb. Volgende week, de 25 ste, is het al weer 7 maand geleden dat hij is geboren.
Wat vliegt de tijd…
Maar zo te lezen gaat het bij jullie niet geheel over rozen. Spruw schijnt niet echt een pretje te zijn. Jullie kleine meid laat zich niet klein krijgen lees is, super!
Hopelijk kan je snel weer wat energie opladen.
Janien,
Hopelijk konden jullie vandaag heerlijk op vakantie gaan. Er even uit is altijd fijn.
Debby,
Hoop dat je toch een positieve test hebt, duim voor je!
Hoe was de huishoudbeurs?
Edith,
Hoe staat het er bij jou voor?
Sorry, maar hier zit ik er helemaal door. Kan het op dit moment even niet opbrengen om positief te blijven. De moed zakt mij in de schoenen. Zou dus maandag rond mijn eisprong zitten of net hebben gehad. Balen dacht ik nog maar positief blijven, wie weet. Ga ik gisteren na de wc kon ik daar mijn laatste restje positief denken wel doorspoelen. Begin ik weer te vloeien, net als vorige maand!?
Vandaag toch maar een telefonische afspraak gemaakt met mijn gynaecoloog. Nee dit was toch niet goed, moet woensdag komen. Hij wil nu intensiever gaan monitoren.
Gaan al mijn andere leuke afspraken weer. Heb het er wel voor over maar……
Waarom waarom waarom waarom ………… het doet zo’n pijn? maar toch wil ik het zo graag!
Groetjes Roos