DERDE KINDJE DEEL 8

Hoi meiden,

Ben ik allemaal aan het zoeken, staan we weer op pagina 1 ;-)
Toch wel handig!

Daar ben ik dan eindelijk eens.
Ik heb een heel verhaal te vertellen over de eerste dagen met Luuk, maar dat doe ik later wel even.
Voor nu gaat gelukkig alles goed.
De borstvoeding is helaas op niks uitgelopen ivm slechte start van Luuk en zelfs op de flesvoeding groeit hij niet erg hard. Jammer, maar het is niet anders. Het is in ieder geval een heel tevreden mannetje en zijn broer en zus zijn erg trots!
Het is wel even druk zo. Gelukkig heb ik een fijne kraamverzorgster, maar die is vandaag voor het laatst. Ik zal haar wel missen. Hoewel mijn man de komende 2 weken wel thuis is om te helpen (na keizersnede mag je de eerste 3 weken erg weinig), maar die zal nooit zo lekker poetsen en helpen als de kraamhulp vrees ik ;-)

Meiden, later meer, de kleine heeft honger.

Liefs Suus

hey suus,

Wat fijn om weer wat van je te horen. Ben benieuwd naar het hele verhaal. Doe maar rustig aan en rust goed uit.

Groetjes Esther

Hai meiden,

De mannen zijn aan dek dus kan ik snel even bij jullie kijken.

Roos: wat ontzettend balen weer. Tis wel weer vreemd nu al weer een bloeding. Hopelijk word je nu woensdag wijzer want hier word je toch depri van. Ik snap je helemaal.
De huishoudbeurs was gezellig. Alleen op de 9-maandenbeurs doet het altijd toch wel pijn, al die dikke buiken maar toch wil ik er dan toch even overheen lopen.
Edith: ik word over 3 maanden al 40. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat het voor mijn 41e moet gaan gebeuren anders is het klaar. Ik merk wel dat ik toch stiekem elke keer die grens verleg. Eerst had ik dat met 40.

Lastig Swiep en Esther dat jullie dochter allebei spruw hebben. Kheb er zelf geen ervaring mee.

Suus: gezellig dat je er weer bent. Ben ook benieuwd naar je verhaal.
Lies: nog bedankt voor je bericht op hyves. Ben nu niet meer zo met de gedachte over de overgang bezig. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om naar je schoonmoeder te gaan en dat het al bijna 4 jaar geleden is dat je eigen moeder is overleden. Hoeveel kan een mens soms hebben he?
Hier nog steeds niets. Ga morgen andere test gebruiken denk ik. Stel het steeds weer een dagje uit. Sensitest gaf vrijdag weer negatief aan. Verwacht er niet te veel van maar zolang er geen bloed is......Borsten zijn nog steeds erg gevoelig en gespannen. Jullie horen het wel.

Gr. Debby

Debby, wat spannend zeg. EN onzeker. Hou ons op de hoogte!

Roos; wat raar dat je nu weer een bloeding hebt. Daar word je toch gek van?! Sterkte woensdag bij de gyn.

Suus: haaa, wat fijn weer van je te horen. Jammer dat de BV niet gelukt is. Maar wel fijn dat het verder goed gaat. Hoe gaat het met jezelf na de ks? Lastig he, dat je eerst niet veel kunt.

Esther: lastig dat Lone zo onrustig was. Het klinkt ook wel een beetje als een boer die dwars zit of als, inderdaad, oververmoeid. Bij mij wilden ze alledrie dan vaak nog wel een slokje slaapmuts, zoals ik dat dan noemda. Nog heel even aan de borst hangen, maar niet te veel drinken. Want daar werder ze dan alleen maar onrustiger van. Wel lekker dat zxe vervolgens een hele lange nacht maakt. WIe weet het begin van doorslapen?
Dat is hier trouwens nog ver te zoeken, helaas. Het is af en toe zo vermoeiedn. Ook omdat je overdag niet kunt bijslapen. Maar verder gaat het hier prima. Ik heb meer werk van mijn oudste 2 dan van de baby.

hoi allemaal,

Roos ,wat balen zeg het is nooit leuk en je hoopt toch.

debby,ik ga voor je duimen het kan nog steeds.

Swip en esther,vervelend he die spruw ik heb het een keer gehad bij de jongste,gelukkig hielpen de medicijnen goed en is het weg gebleven.

Suus, fijndat je er weer bent,ik ben wel benieuwd hoe het gegaan is hoor en hoe is het met jou n de kleine luuk?

janien,ben je al terug en hoe heb je het gehad?

edith,ik duim uiteraard ook heel hard voor jou!!!!!!!

lies ,veel plezier in euro disney.

volgens mij iedereen gehad en anders sorry.

Ik heb nog steeds veel last van mijn stuitje!!!!meer dan van de bekken kan nog wel even duren.De kleine doet het goed en is erg druk(de andere twee waren rustig zal het dan toch deze keer een meisje zijn?)De 1/2 dagen werken zijn wel vreemd en toch best zwaar als je pas om 12:00 moet beginnen en smorgens op je best bent.We zien wel het gaat ook zo snel allemaal.Ik ben nu alweer 24 weken en pas 4 1/2 kilo aangekomen dat is wel netjes toch?
Zo genoeg geklaagd.

Groetjes Sandra.

Suus gelukkig daar ben je! Ik zag al wat slangetjes op de foto dus ik dacht al als het allemaal maar goed is!!! Ben wel benieuwd naar jouw verhaal, moeilijk als de start slecht is!

Debby ben erg benieuwd!!

Sandra het gaat opschieten jij bent nu dus ook alweer 24 weken!

Roos ik duim voor je!

Esther bij ons is vandaag inderdaad de vakantie begonnen en ik ga overmorgen weg heb daar veel zin (behalve de reis van 6 uur!)

Edith voor jou is het spannende wachten ook weer begonnen we duimen!

Swiepie hoe vind jij het nou zo mijn zijn vijven best druk he?

Janien Niels lijkt een groeisprintje te maken hij zit net in maat 62 en ik denk dat hij er maar kort on blijft ook zo te zien. Hij is wel heeel gezellig op dit moment lachen en hij wordt ook sterker in zijn spieren en dat is wel makkelijker!

Nou Debby!!! we duimen
Liefs
Lies

Hier gisteren weer een negatieve test gehad. Nu gewoon een kruidvattest die ik ook bij de 2 andere zwangerschappen had gebruikt en die ik dus wel vertrouw. Snap er echt helemaal niks meer van maar 1 ding is me wel duidelijk: ik ben niet zwanger. Helaas. Zoals ik al eerder schreef heb ik wel ontzettend last van mijn borsten. Eerst het meest 'savonds maar nu ook al bij het opstaan. Dit had ik dus bij de 1e zwangerschap ( de 1e miskraam bedoel ik dan niet bij mijn 2 jongens) alleen toen was ik dus duidelijk zwanger. Ik zie er tegenop om de huisarts of gyn te bellen. Van de week zijn de jongens ook vrij dus dan is het ook niet handig. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Debby

Debby, he bah, wat een rotgedoe. Maar hoeveel dagen ben je nu overtijd dan?
Ik denk idd dat je niet zwanger bent. Dan zou je toch eens pos moeten testen, niet dan?
Hier niet veel nieuws, alleen dat de koffie me niet zo smaakt. Nou ja, dat kan van alles betekenen. Nog 4 daagjes geduld...

Terug
Bovenaan