DERDE KINDJE DEEL 8

Edith,
Maakt toch niet uit, had het niet verkeerd opgevat hoor. Had het wel begrepen.
Duim me helemaal suf voor je, moet gewoon raak zijn deze keer, zeker als je zo’n positief gevoel hebt.
Ben dan wel iets jonger maar ook mijn leeftijd zorgt voor meer druk dan mij lief is. Op dit moment zie ik het niet zo zitten allemaal. Maar een paar weken geleden durfde ik heel stiekem toch nog te dromen over zelfs een 4de kindje. Het is altijd een wens geweest om 3 kinderen te hebben. Nu staan er dan wel 2 kinderen in ons trouwboekje maar……..
Tja nu eerst maar duimen op een wonder voor een 3de.
Kan me best voorstellen wat je schrijft over de 2e miskraam. Je hebt het hartje gezien, weet dat het een jongetje was en het is 11 weken bij je geweest.

Lies,
Sterkte komende dagen. Wie weet heeft ze je zoons wel gezien. Onze dochter zegt altijd dat haar broertje bij de sterretjes is en zwaait naar hem als ze er een ziet.

Esther,
Altijd handig zo’n naslagwerk. Houd voor mijn dochter een dagboek bij sinds haar geboorte. Lees regelmatig terug. Ook belt mijn zusje wel eens met een vraag, haar zoon is een half jaar jonger. Het is dan een ideaal hulpmiddel voor mijn geheugen, is nog steeds een zeef.

Suus,
Doe vooral rustig aan en pas goed op jezelf! Je man ontpopt zich misschien wel als een voorbeeldige opvolger van je kraamhulp:)
Hoe is het nu met jullie?

Debby,
Dat van de 9mb herken ik wel. Vaak als ik boodschappen doe zijn alle zwangere uit de omgeving er ook, ze staan op mij te wachten denk ik. Als je zo graag wil zie je “ineens” veel mensen die zwanger zijn. Of heb ik dat alleen?
Lees net je berichtje, balen zeg (zacht uitgedrukt). Ook ik heb deze week vakantie en heb besloten even lekker te genieten met mijn dochter. Nu het slecht weer is kan mijn man ook meer binnen zijn, even tijd voor het gezin. Hoop dat jij ook een goede week hebt met de kids. Volgende week weer een week toch?!

Sandra,
Heb zelf bij mijn tweede zwangerschap erg veel last van mijn bekken gehad en nu nog! Heb acupunctuur gehad, dit hielp erg goed tegen de pijn!

Meiden bedankt voor al jullie reacties! Laat weten hoe het ging woensdag en eventueel hoe nu verder.

Groetjes Roos

Hey allemaal!

Ben vandaag weer met Lone naar het CB geweest.
Mevrouw is nog geen drie maanden maar weegt al 6765gram en is 59cm!!!!!! Volgens de dokter was het allemaal wel prima. Volgens de statistieken wat aan de zware kant. Maar hij vond haar totaal niet dik uitzien!!!! Hahaha, valt reuze mee zei hij. Totdat hij haar bovenbeentjes zag! Zo, nu weet ik waar al die kilootjes naartoe gaan!was zijn commentaar!
Hahaha, het gaat duidelijk prima met haar.
We hebben het even over het buikslapen gehad. Eigenlijk had ik ergens op goedkeuring gehoopt. Hij gaf niet echt commentaar. Vroeg alleen maar of we op de hoogte waren van de risico`s!!!???

Nou ja, ik zie dat ze heel makkelijk haar hoofdje draait. Ze voelt zich duidelijk veel prettiger op de buik.

Zo, tot zover even de update....

Debby; bah wat een onzekerheid. Na al die negatieve testen zou je denken je bent duidelijk niet zwanger! Maar wat dan wel??? Zolang je niet ongesteld wordt, blijft die hoop toch aanwezig! Sterkte meid. En misschien toch hoop houden? Ik heb al vaker verhalen gehoord dat een test pas heel laat positief was.

Zo, ik ga me klaar maken voor het bed....

Groetjes Esther

Het is hier inderdaad wel druk met 3 kids. Maar soms juist ook wel weer heel rustig. Op dinsdag en donderdag zijn ze naar school, tso en bso en de creche en dan heb ik alleen een baby van morgen 5 weekjes oud, die nog heel veel slaapt. En dan verveel ik me toch ook wel eens. Dan kan ik natuurlijk wel het huishouden gaan doen, maar dat is ook niet altijd waar ik zin in heb. Waar ik wel zin in heb: ZOMER!!! Maar daar ben ik de enige niet in, haha.
Verder gaat het hier prima. Morgen voor het eerst naar het cb met Renske. Ben benieuwd hoe zwaar ze is. Ze ziet er in ieder geval lekker mollig uit en ze is tevreden, dus ik denk dat het wel goed zit.

Fijn dat het zo goed met alle forumbabies gaat!! Ze voelen toch een beetje als nichtjes en neefjes, merk ik,hihi.
Hier wordt het steeds spannender. Vol gevoel onderbuik, gevoelige tepels. Nou ja, eigenlijk meer geprikkel. Net als vlak voor de het toeschieten van de borstvoeding.
Ik heb nog steeds zo'n positief gevoel over deze maand, bijna onwerkelijk. Nog 3 dagen tot NOD. Als ik m'n geduld kan bewaren. Al eens eerder 3 dagen voor NOD pos test gehad. Durf nu niet goed...

oh jee, spannend Edith.....
Ik had ook 4 dagen voor NOD een positieve test...dus het kan natuurlijk wel. Maar ik kan me voorstellen dat je niet durft. Stel je voor hij is negatief...dan weet je eigenlijk nog niks.
Ik had toevallig twee testen liggen. Eentje van het kruidvat en een digitale van CB.
Ik heb toen die van het kruidvat gedaan en die gaf een heeeeeeel vaag streepje aan. Toen wist ik het dus eigenlijk nog niet zeker...had meteen spijt van mijn actie. Heb dezelfde dag toch maar de digitale gebruikt en die gaf toen "zwanger"aan.
Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen!!!!

Groetjes Esther

Om half 9 moest ik vandaag dus in het ziekenhuis zijn. Was helemaal op van de zenuwen.
Op de echo was er duidelijk iets te zien in mijn baarmoeder, een cyste volgens de gynaecoloog. Ach dat kan er ook nog wel bij. Dit verklaart waarschijnlijk ook het vloeien. Heb ook telkens last van krampen. Moet nu volgende week woensdag weer terug voor een echo om te kijken of de cyste langzaam kleiner wordt. Daarna wil de gynaecoloog mijn cyclus synchroniseren m.b.v. medicijnen. Daarna hormonen om te zorgen voor een regelmatige cyclus en dus eisprong. Weet dat hij nog meer dingen vertelde maar weet het helaas niet allemaal meer. Het is toch altijd kort de tijd die je hebt en er komt zo veel informatie ineens. Wel is mijn man mee geweest, misschien weet hij het nog.
Ben benieuwd wat volgende week brengt. Heb dan helaas niet mijn eigen gynaecoloog maar mijn minst favoriete. Tja …

Edith, de spanning loopt behoorlijk op! Duim nog steeds….

Groet Roos

Edith, wat spannend! Maar laat je niet gek maken, he. Anders is de teleurstelling weer zo groot als het toch niet zo is. Maar ik ga nu de komende dagen wel duimen! Je weet toch maar nooit. Bij 2 van mijn 4 zwangerschappen (1 mk) had ik ook een sterk voorgevoel dat het raak was. Ik heb alleen nooit lang hoeven wachten, dus erg vaak heb ik niet meegemaakt dat ik wel het gevoel had, maar dat ik toch niet zwanger was.

Roos: voor jou ook weer een spannend bericht, maar dan anders. Had hij enig idee of die cyste invloed heeft op je vruchtbaarheid?

Vandaag met REnske naar het cb geweest. Ze doet het inderdaad prima. Ik had alleen een co-assistent bij de arts. Zo onzeker en formeel heb ik ze zelden gezien. Op een gegeven moment deed ze Renske's luier af en trok Renske met haar beentjes. De co reageerde niet. Dus ik zei dat ze snel de luier weer dicht moest doen. Gelukkig deed ze dat; anders had ze schone kleren kunnen gaan zoeken, haha. Ik moest er wel om lachen.

En dan op het eind zeggen dat het cb er is om te helpen. Leuk hoor, maar ervaring hebben ze niet.

Even kort berichtje van mij. Moet zo weg.
Sorry, hield het niet meer uit. Sensitesten waren met de post gisteren gekomen. Vanochtend...
jaaaaaaaaaaaaa, een tweede streepje!!!!!!!!!!!
Nog een beetje vaag, maar kan niet missen...
pff, twee dagen voor NOD. Nou, nu komt de spannendste periode. Hopen dat deze blijft zitten...
Sta helemaal te stuiteren, zo blij, maar ook zo vreselijk bang. Loop om de 5 min naar de WC of ik bloed zie....

Terug
Bovenaan