DERDE KINDJE DEEL 8

hoi allemaal....
....eens even kijken of ik zo vroeg op de morgen ook dronken ben en of dubbel zie!!!

roos wat ontzettend balen allemaal daar wordt je echt moedeloos van

edith ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat en hoe je mannetje reageerde!

hier een paar drukke dagen achter de rug onze tweede werd 4 en we hebbben dus 2 dagen achterelkaar het huis volgehad dus vandaag een beetje bijkomen en weer orde in huis proberen te scheppen het was wel erg gezellig maar voor mij eigen lijk te druk ben nu 36 +1 weken zwanger dus het gaat hard!!

de rest allemaal de groetjes van mij en ik probeer nu weer wat vaker te reageren!!

Roos: wat ontzettend balen allemaal, kweet precies hoe je je nu moet voelen. Al die onzekerheid, daar word je helemaal gek van. Gelukkig heb je steun van je mannetje. Ik wist niet dat ze wat aan de cystes gingen doen bij 5 cm. Vandaar dat die van mij er wel uitgehaald werd. Het is niet fijn maar zou dat voor jou toch ook niet de oplossing zijn, jij hebt er veel meer klachten van dan ik toen heb gehad. Hopelijk gaat het volgende maand allemaal goed en mag je beginnen met de clomid. Heb ik ook geslikt toen ik met IUI begon. Had er geen last van, merkte er eigenlijk niks van.
Ga zo de gyn eens bellen over de IVF, vergeet steeds te bellen, kan maar op een paar tijden per dag en dan is het alweer voorbij als ik er aan denk. Maar goed, ik ga weer hard voor ons duimen en voor ons breken er ook vast zonnige tijden aan. Wij hebben trouwens in vergelijking met de rest van Nederland weinig sneeuw gehad en wij zijn dus al een tijd sneeuwvrij. Gelukkig wel want ik verlang nu toch wel naar het voorjaar en zomer.

Gr. Debby

Roos: wat ontzettend balen allemaal, kweet precies hoe je je nu moet voelen. Al die onzekerheid, daar word je helemaal gek van. Gelukkig heb je steun van je mannetje. Ik wist niet dat ze wat aan de cystes gingen doen bij 5 cm. Vandaar dat die van mij er wel uitgehaald werd. Het is niet fijn maar zou dat voor jou toch ook niet de oplossing zijn, jij hebt er veel meer klachten van dan ik toen heb gehad. Hopelijk gaat het volgende maand allemaal goed en mag je beginnen met de clomid. Heb ik ook geslikt toen ik met IUI begon. Had er geen last van, merkte er eigenlijk niks van.
Ga zo de gyn eens bellen over de IVF, vergeet steeds te bellen, kan maar op een paar tijden per dag en dan is het alweer voorbij als ik er aan denk. Maar goed, ik ga weer hard voor ons duimen en voor ons breken er ook vast zonnige tijden aan. Wij hebben trouwens in vergelijking met de rest van Nederland weinig sneeuw gehad en wij zijn dus al een tijd sneeuwvrij. Gelukkig wel want ik verlang nu toch wel naar het voorjaar en zomer.

Gr. Debby

He Debby ik hoop echt voor jou dat er snel goede tijden aanbreken!

Roos wat balen zeg! Jullie zijn echt aan de beurt hoor! We duimene!

loes nu gaat het voor jou ook opschieten! Spannend.

Nou begint Julian weer moet ik weer weg ik mail later nog!

He Debby ik hoop echt voor jou dat er snel goede tijden aanbreken!

Roos wat balen zeg! Jullie zijn echt aan de beurt hoor! We duimene!

loes nu gaat het voor jou ook opschieten! Spannend.

Nou begint Julian weer moet ik weer weg ik mail later nog!

Roos, wat balen zeg. Snap je er even doorheen zat. Maar ik hoop echt heeeeel erg voor je dat je gewoon spontaan zwanger wordt deze maand.
sorry dat ik zo weinig reageer, maar ben zoooooo moe. Val elke avond op de bank in slaap, hahaha. Morgen 6 wkn spannend. Bij de eerste mk ging het mis bij 6 wkn en 2 dgn. Spannend dus.
Heb toch maar alvast een afspraak gemaakt bij de vk. Anders heb ik zo weinig keus wat tijdstippen betreft. En als werkende moeder met schooltijden is het soms lastig afspraken te plannen, maar daar weten jullie alles van, hihi. Ga niet voor vroege echo. Die was met de tweede mk ook goed, dus daar vertrouw ik niet meer op.
Heb al gedroomd dat het een tweeling wordt, hahaha.
Mannetje en ik hebben het er niet veel over. We durven nog niet echt blij te zijn. Op deze manier gaat de tijd best snel. Eerst maar eens zien hoe het gaat...

(nou ben ik benieuwd hoevaak dit bericht geplaatst word...)

Terug
Bovenaan