DERDE KINDJE DEEL 8

Hoi Lies, Renske was vorige week 5015 gram en 58 cm lang. Ze was toen precies 5 weekjes.

Maar meiden, ik heb nog een nieuwtje. Wij hebben gister de handtekening gezet onder het koopcontract van een nieuw huis!!!! We zitten nu heel krap, zeker nu Renske er bij is. En nu gaan we naar een huis met 8 kamers! Nee, we gaan niet voor nog meer kindjes, haha. Dat roept iedereen die ik vertel dat we een nieuw huis gekocht hebben.

We hebben het afgelopen 2 weken wel heel erg druk gehad met van alles en nog wat uitzoeken. En maandag komt ons eigen huis op Funda. En dan maar hopen dat het snel verkocht wordt.

Swiepie, wat leuk een nieuw huis. Inderdaad hoop ik voor je dat je huis snel verkocht is. Ik wil je niet bang maken maar ons huis staat al 15 maanden te koop, echt balen 2 forse hypotheken, word je niet echt vrolijk van. Ik merk wel dat het ietwat aan het aantrekken is. Ons huis staat nu ook te huur en maandag krijgen we huurders om te kijken. Ook is er nu een kopersstel bezig, dat heb ik liever dat huurders, weg is weg maar je hebt het niet zelf voor het zeggen. Zou fijn zijn als er 1 hypotheek per maand wegvalt. Maar gelukkig is het nu weer een iets betere tijd en is jullie huis snel verkocht.

Hier gelukkig geen ervaring met spruw dus ik kan ook niet echt advies geven.
Had ik al verteld dat het mannetje voor 3 maanden aan boord blijft maar nu is het net vervelend. Omdat ik zolang op mijn ongi moest wachten is nu natuurlijk alles ontregeld. Eerst had ik altijd mijn eisprong als hij aan boord was maar als het nu weer regelmatig zou zijn dan valt het in de week dat hij in principe thuis zou zijn maar nu is hij dus voor 3 maandjes naar boord. Zal je altijd zien en in de week van de eisprong heb ik ook mijn jongens dus kan ik niet naar boord komen. Dus maar snel aan de IVF, heb ik ook nog steeds niets van gehoord trouwens.
Suus, ik ga gelijk eens kijken op freya.nl. Ik heb eigenlijk nooit getemperatuurd, leek me inderdaad zo'n gedoe. Misschien ga ik het wel proberen.
Roos, heb je al meer nieuws van de gyn?

Gr. Debby

Hier dan eindelijk een update van mijn kant. Moest dus vorige week woensdag naar de gynaecoloog. Zag al direct op de echo dat het niet goed was. De cyste is nu 3 cm en er zit er nog een van 1,5 cm. Had al wel een gevoel dat het niet goed was maar dit had ik niet verwacht. Aan de cysten doen ze niets als ze kleiner dan 5 cm zijn. Weet nu wel waarom ik vaak links pijn/krampen heb. Heb nu provera gekregen om het vloeien te laten stoppen en begin de volgende cyclus met clomid. Heb er toch meer moeite mee dan ik dacht om aan de hormonen te beginnen.
Zaterdag dacht ik dat het vloeien na ongeveer 2 maand dan eindelijk zou stoppen. Krijg ik ’s avonds erg veel pijn in mijn rug/bekken, hoofdpijn en andere menstruatie kwaaltjes. Zondag lijkt het wel of mijn menstruatie in alle hevigheid begint?! Heb voor vandaag maar weer een telefonische afspraak met mijn gynaecoloog gemaakt, weet het ook niet meer. Hij belt tussen 4 en 5.

Debby, zeker een waardeloze timing nu doordat je cyclus anders is. Heb je al wel gesprekken gehad i.v.m. de IVF?

Edith, hoe is ie?

Suus, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Luuk. Heerlijk genieten dus!

Hopelijk gaat het met de kleintjes met spruw inmiddels beter.

Voor iedereen een goede week met veel zon! (hier is de sneeuw inmiddels bijna weg)

Groetjes Roos

Leg de telefoon net neer. Moet nu weer stoppen met de provera omdat mijn menstruatie toch is begonnen. Maar omdat het nogal vaag is wanneer kan ik nog niet beginnen met de clomit. Moet deze maand maar als verloren beschouwen zegt de gyn (weer een maand naar de .....).
Bij mijn volgende menstruatie moet ik bellen op de 3de dag voor een echo. Dan kijken hoe het met de cysten is en starten met de clomit. Net even flink staan janken op de schouder van mijn mannetje en nu de schouders er maar weer onder.
Hopelijk is deze ronde een "normale" en komt de volgende menstruatie op tijd.

Duimen dames, we kunnen het wel gebruiken!

Lieve groetjes

Leg de telefoon net neer. Moet nu weer stoppen met de provera omdat mijn menstruatie toch is begonnen. Maar omdat het nogal vaag is wanneer kan ik nog niet beginnen met de clomit. Moet deze maand maar als verloren beschouwen zegt de gyn (weer een maand naar de .....).
Bij mijn volgende menstruatie moet ik bellen op de 3de dag voor een echo. Dan kijken hoe het met de cysten is en starten met de clomit. Net even flink staan janken op de schouder van mijn mannetje en nu de schouders er maar weer onder.
Hopelijk is deze ronde een "normale" en komt de volgende menstruatie op tijd.

Duimen dames, we kunnen het wel gebruiken!

Lieve groetjes

He Edith,

Heb je het verder al aan iemand verteld?
Hoe reageerde je mannetje?

Groet,

Janien

Terug
Bovenaan