DERDE KINDJE DEEL 9

Hey Edith!
Wat een geweldig goed nieuws! Nu kun je voorzichtig gaan genieten! Wanneer ben je uitgeteld?

Groetjes Esther

Hey Edith!
Wat een geweldig goed nieuws! Nu kun je voorzichtig gaan genieten! Wanneer ben je uitgeteld?

Groetjes Esther

He Edith,

Goed nieuws.
Ik ben erg blij voor je.

Toch geen tweeling!!
Wel zo rustig hoor!

Het wordt wel spannend over 2 weken.
Laat je alleen de echo doen of ook een vruchtwaterpunctie?
Of hangt dat van de uitslag van de echo af?

Geniet van je zwangerschap.

Groet,

Janien

Ps: Hoe ver ben je met de overname van je bedrijf?
Is dat al helemaal afgerond?

He Edith,

Goed nieuws.
Ik ben erg blij voor je.

Toch geen tweeling!!
Wel zo rustig hoor!

Het wordt wel spannend over 2 weken.
Laat je alleen de echo doen of ook een vruchtwaterpunctie?
Of hangt dat van de uitslag van de echo af?

Geniet van je zwangerschap.

Groet,

Janien

Ps: Hoe ver ben je met de overname van je bedrijf?
Is dat al helemaal afgerond?

Ik ben nu 6 november uitgerekend. Ik laat geen vruchtwaterpunctie doen. Dat heeft toch een iets verhoogde kans op een miskraam. Op mijn leeftijd is de combinatietest vrij zeker. Mocht de kans op een Down toch weer groot zijn, dan laat ik het kindje toch komen. Alleen wil ik wel erop voorbereid zijn.bij de 20 weken echo kunnen ze dan nog zien of er grote afwijkingen zijn.

MIjn bedrijfje draait nu 1 week en het gaat soepel. De weken ervoor waren erg vermoeiend. Ik was erg moe van de zwangerschap en moest heeeeeel veel regelen voor de overname. Bijna niet te doen...
Maar nu ben ik lekker trots.

alleen moet ik wel straks in november vervanging regelen....

edith.wat fijn dat alles goed is.nu kan het grote genieten beginnen.

hier nog alles hetzelfde,alleen is mijn jongste vorigeweek 4 geworden en heb dus een druk weekend gehad,maar dat is ook wel weer leuk.ik heb het doordeweeks vast lekker rustig als ze allerbij naar school zijn en kan ik lekker van de kleine in mijn buik genieten!!!!!!

Groetjes Sandra

edith.wat fijn dat alles goed is.nu kan het grote genieten beginnen.

hier nog alles hetzelfde,alleen is mijn jongste vorigeweek 4 geworden en heb dus een druk weekend gehad,maar dat is ook wel weer leuk.ik heb het doordeweeks vast lekker rustig als ze allerbij naar school zijn en kan ik lekker van de kleine in mijn buik genieten!!!!!!

Groetjes Sandra

Edith,

Super! Gefeliciteerd hoor! Ben zo blij voor je! Eindelijk is het nu echt jouw beurt. Nog 2 spannende weken dus en dan kan het echte genieten voor jullie ook gaan beginnen!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan