Jee, Debby, wat heftig! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Inmiddels dus alweer de crematie en het IVF gesprek achter de rug. Inderdaad 2 uitersten.
Echt een emotionele achtbaan voor jullie.
Edith, dat was schrikken dat bloedverlies! Maar het kan (mag) gewoon niet mis gaan nu!
Hopelijk heb je vandaag een mooie echo (gehad)!
Ben erg benieuwd!
Roos, hopelijk werkt het met de pil en kan je eindelijk met de hormonen beginnen.
Hier eindelijk weer de mogelijkheid om te reageren.
Onze laptop deed zo raar. Steeds als ik even achter de computer zat, sloeg het ding weer uit. Had ik een lap tekst getypt en hoppa..... weg.
Nu is de laptop weer in orde en kan ik eindelijk weer eens wat vaker wat van me laten horen.
Luuk doet het goed! De pepti waar hi nu 3 weken aan zit werkt gelukkig goed, ook al heeft hij natuurlijk nog wel eens last van krampjes, maar lang niet zo erg meer als eerst. Hij groeit helemaal de pan uit! Is gewoon in 4 weken tijd ruim een kilo aangekomen en 5 cm gegroeid.
Nu weegt hij 5160 gram en is 57 cm. Een gemiddeld kindje en alles naar verhouding. Heerlijk!
Ik heb nog niet zo'n lekker spekkige baby gehad ;-)
Mijn andere 2 kids waren als baby (en mijn dochter nu nog) echt heel iel.
Luuk slaapt al sinds een paar weken 'door'. Dat wil zeggen dat hij geen voeding meer krijgt 's nachts, maar wel vanaf 3 uur om het half uur zijn speentje nodig heeft. Hoewel hij nu al 3 nachten in zijn eigen kamertje slaapt en ik sindsdien maar 2 keer m'n bed uit hoef voor zijn speen.
Nu sabbelt hij steeds meer en vaker op zijn knuistjes en heeft hij al een paar keer zijn duim gevonden, dus denk dat hij een duimelotje gaat worden net als zijn grote zus was.
Ik ga nog even naar de apotheek om voeding te halen voor Luuk (dat is dan wel weer een nadeel, dat ik daar voor naar de apotheek moet, maar goed, alles voor een gelukkig en gezond kindje natuurlijk!).
Groetjes Suus