Hoi allemaal,
Hier weer eens een berichtje van mij.
Onze laptop doet erg raar en valt steeds uit. Erg irritant! Zeker als je net een hele lap tekst hebt zitten typen!
Maar goed, ik doe weer eens een poging ;-)
We hebben even een beetje met Luuk lopen tobben. Op een gegeven moment ging hij na iedere voeding liggen krijsen. Dat begon een half uur na de voeding en duurde tot een half uur- uur na de voeding. Hartstikke zielig en op het laatst kon ik wel meejanken.
Op het bureau hadden ze de week daarvoor al geopperd om misschien over te gaan op pepti of nutramigen ivm astme en lactoseintollerantie van mijn andere zoontje en de klachten die Luuk vertoonde. Dacht toen zelf nog aan de onrijpheid van de darmpjes, dus wilde zelf nog even afwachten. Maar nu sinds een week toch maar aan de pepti en wat een verschil!
Hij heeft nog wel wat krampjes, maar het krijsen is gelukkig voorbij. Nu ligt hij regelmatig na de voeding heerlijk tevreden. Dus de voeding lijkt goed te helpen.
Over 1,5 week weer naar het bureau en dan maar een machtiging vragen, want die voeding is wel schreeuwend duur! Bijna 25 euro voor 1 blik.
2,5 week geleden woog Luuk 4010 gram en was 52,5 cm.
Hij was dus goed gegroeid. Ben erg benieuwd hoeveel hij de volgende keer weegt. Zie wel dat hij van iel klein mannetje een lekkere stevige (kleine) baby is geworden. Dus hij groeit goed.
Zijn broer en zus zijn nog steeds erg blij met hem en zijn inmiddels gelukkig ook weer een stuk blijer met elkaar. Want wat hebben die samen lopen vechten de afgelopen weken.
De middelste is inmiddels gaan oefenen op de basisschool en hij vind het helemaal leuk! 31 maart is hij jarig en 1 april gaat hij voor het eggie. Hij kan zelf al niet meer wachten. Steeds als ik zijn zus naar school breng, vraagt hij of hij ook mag blijven. Maar ben wel erg benieuwd hoe het zijn eerste hele dag zal vergaan op school. Hij gaat dan ook meteen overblijven.
Ik heb even wat terug zitten lezen, maar weet helaas niet alles meer.
Wel dat het al wat rommelt bij Loes!
Spannend hoor! Hopelijk duurt het niet lang meer en wordt de volgende forumbaby snel geboren!
En Edith, een tweeling zou inderdaad wel extra druk zijn. Maar als het zo is, is het zo he.
Wij hebben daar ook wel geintjes over gemaakt, omdat ik altijd heb geroepen dat ik 2 of 4 kindjes wilde en geen 3. Omdat ik er zelf 1 van de 3 ben en mijn oudste zus er toch altijd een beetje bijhing. En daar zit ik dan ineens met 3 kindjes ;-) Dus dan zei ik; ach misschien zijn het er wel 2, heb ik er alsnog 4. Nu zit dat er in ieder geval niet meer in.
Groetjes Suus