DERDE KINDJE DEEL 9

hoi alles is rustig hier wel meer slijmverlies maar niet meer rozig van een beetje bloed ook vannacht weer prima geslapen dus zou toch nog even duren!

opzich geeft dat niet ik ben het nog niet zat maar als je een beetje voorweeen hebt wordt je in een keer zo nieuwsgierig naar het kindje in de buik zo van gaan we hem of haar vandaag ontmoetten lijkt het op mijn andere 2 kinderen of totaal niet heeft het nu wel haar(mijn kinderen waren kaal tot ongeveer 1 jaar) net als mijn man vroeger maar ik ben geboren met een dikke bos enz. daar wordt ik erg nieuwgierig naar maar verder voel ik me prima en vermaak ik me nog wel

groetjes loes

Hoi hoi!

Ik heb het idee dat we steeds sneller een pagina opschuiven, of meen ik dat maar?

Loes, ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig wordt. Als je eenmaal de 37 weken bereikt hebt en ook nog eens vanalles voelt....ik had dat ook.
Bij Lone kreeg ik ook een paar dagen eerder al wat voorweeën...ik was het zwanger zijn nog niet zat, maar werd wel extra nerveus....
Wanneer was je ook alweer uitgeteld?

Hier alles prima.
Vorige week met Lone naar een manueel therapeut geweest. Ons viel op dat ze heel sterk een voorkeurshouding naar links heeft. Voor alle zekerheid even laten nakijken. Het blijkt dat ze idd een lichte beklemming in haar nekje heeft aan de rechterkant...hierdoor wordt ze wat beperkt...

Vanmiddag CB. Mevrouw zal vast de 7 kg al gepasseerd zijn!!! Terwijl ze minder drinkt dan haar twee voorgangers. Lone krijgt vaak om 20.00 uur de laatste voeding en slaapt dan tot de volgende ochtend tussen 9 en 10!!! Haar broer en zus heb ik volgens mij nog heel lang rond 11 uur moeten voeden!

Zo, over voeden gesproken....het wordt weer tijd!

xxx
Esther

fijn esther dat lone zo goed slaapt en wat die voorkeurshouding betreft zijn jullie en denk ik optijd bij!

mijn uitgerekende datum is 5 april ( 2e paasdag) bij pim was ik 5 dagen overtijd en bij max 4 dagen te vroeg dus redelijk rond de u.d.

nou ik ga naar mijn eten toe het is bijna klaar!

groetjes

fijn esther dat lone zo goed slaapt en wat die voorkeurshouding betreft zijn jullie en denk ik optijd bij!

mijn uitgerekende datum is 5 april ( 2e paasdag) bij pim was ik 5 dagen overtijd en bij max 4 dagen te vroeg dus redelijk rond de u.d.

nou ik ga naar mijn eten toe het is bijna klaar!

groetjes

Hoi!

We zijn vanmiddag naar het CB geweest.
Lone weegt nu 7710gram en is 61,5cm!!!!
Het gaat dus als een tierelier met haar!
Ze is nog een tikkeltje lichter en kleiner dan haar broer was maar fors groter en zwaarder dan haar grote zus was met 4 maanden!

Alles was prima! Kreeg voor de verandering eens niet te horen dat ze te zwaar was!

Loes, 5 april, dan "mag"het dus nu eigenlijk elk moment wel komen, toch?
Succes met die allerlaatste loodjes!

Edith, hoe is het met jou? Voel je je lekker zwanger? Heb je al een afspraak voor een eerste echo?

Debby, jij moet wachten tot 8 april, toch?
Wat gaat er dan precies gebeuren? Heb je waarschijnlijk al verteld, maar ben het even kwijt.

Janine, Lies, Swiepie, Suus...hoe gaat het met jullie kleintjes? Hoe groot en zwaar zijn ze?

Groetjes Esther

Hoi!

We zijn vanmiddag naar het CB geweest.
Lone weegt nu 7710gram en is 61,5cm!!!!
Het gaat dus als een tierelier met haar!
Ze is nog een tikkeltje lichter en kleiner dan haar broer was maar fors groter en zwaarder dan haar grote zus was met 4 maanden!

Alles was prima! Kreeg voor de verandering eens niet te horen dat ze te zwaar was!

Loes, 5 april, dan "mag"het dus nu eigenlijk elk moment wel komen, toch?
Succes met die allerlaatste loodjes!

Edith, hoe is het met jou? Voel je je lekker zwanger? Heb je al een afspraak voor een eerste echo?

Debby, jij moet wachten tot 8 april, toch?
Wat gaat er dan precies gebeuren? Heb je waarschijnlijk al verteld, maar ben het even kwijt.

Janine, Lies, Swiepie, Suus...hoe gaat het met jullie kleintjes? Hoe groot en zwaar zijn ze?

Groetjes Esther

Loes; fijn dat je de laatste loodjes nog te dragen vindt. Maar je nieuwsgierigheid herken ik wel hoor.

Esther; dat is zeker de 7 kilo gepasseerd! Is het ook zo'n lekker michelin-vrouwtje?

Hier gaat het iets minder: ik he been borstontsteking. Wat wordt je gammel van de koorts en wat doet dat zeer. Echt irritant. Je kunt ook niet lekker liggen in bed, terwijl dat juist is waar ik zo naar verlang. Heb wel medicijnen. En dan het geklooi van de spruw erbij. Ik ben het wel een beetje zat. Het is dat ik geklooi met flesjes ook niet alles vind (zeker midden in de nacht niet), maar anders...
Maar Renske doet het uitstekend. Ze is nu 6 kilo en 60 cm. En inderdaad een michelin-vrouwtje.

Loes; fijn dat je de laatste loodjes nog te dragen vindt. Maar je nieuwsgierigheid herken ik wel hoor.

Esther; dat is zeker de 7 kilo gepasseerd! Is het ook zo'n lekker michelin-vrouwtje?

Hier gaat het iets minder: ik he been borstontsteking. Wat wordt je gammel van de koorts en wat doet dat zeer. Echt irritant. Je kunt ook niet lekker liggen in bed, terwijl dat juist is waar ik zo naar verlang. Heb wel medicijnen. En dan het geklooi van de spruw erbij. Ik ben het wel een beetje zat. Het is dat ik geklooi met flesjes ook niet alles vind (zeker midden in de nacht niet), maar anders...
Maar Renske doet het uitstekend. Ze is nu 6 kilo en 60 cm. En inderdaad een michelin-vrouwtje.

Terug
Bovenaan