DERDE KINDJE DEEL14

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Waar zijn jullie nu allemaal. Ik mis jullie en heb jullie nodig. Start vandaag weer met spuiten. Dan hopelijkover zo'n 2 weken de terugplaatsing.

Helaas is ons nichtje vannacht overleden. Ze was nog maar 33. Ze werd teruggevlogen vanuit amerika maar tijdens de reis heeft ze een longontsteking opgelopen die haar fataal is geworden. Je snappen dat wij erg down zijn maar we willen toch beginnen met de ivf. Het voelt net of annemiek (nichtje) dit had gewild. Raar he maar ik voel me er nu rustiger onder dan vorige maand dat ik eigenlijk zou starten.

Nou meiden, laat me als enige nietzwangere nu iet in de steek. Liefs Debby

Lieve Debby,

Nee natuurlijk laten we je niet in de steek nu! Ik denk elke maand aan je!
Wat vreselijk zeg van je nichtje! Meid ik hoop voor jou dat ze middels een nieuw kindje van jou zal voortleven!
Liefs
Lies

jeetje wat erg van je nichtje,heel veel sterkte.
En heel veel succes met de volgende poging,moet je iedere dag even veel spuiten of moet je regelmatig terug voor een echo?ik moest dat namelijk wel,maar bij mij ging het meestal te snel met de eitjes door overstimulatie wat bij jou volgens mij uist moet.Ik leef heel erg met je mee en weet tot zekere hoogte wat je meemaakt.Ik hoop dan ook dat het nu wel gaat lukken.

Hier verder alles goed .Vorige week naar de jonge gezinnen beurs geweest .Is echt een aanrader.Ik was met een vriendin en haar dochtertje en we hebben het tot 20:00 volgehouden en toen moesten we nog met de trein naar huis.

Groetjes Sandra

Hey Debby,

Natuurlijk laten we je nu niet in de steek! Kon ons alleen weer eens niet vinden (stom forum).
Gecondoleerd met je nichtje, wat erg zeg! 33 jaar pas! Wat verdrietig!

En heel veel sterkte met de nieuwe poging. Ik ga weer ouderwets hard voor je duimen!!!!!! Ik gun het jullie zo enorm! Laten we hopen dat je nichtje van bovenaf een beetje kan helpen. Dat er een mooi nieuw leven komt, nu er zo'n jong leven is afgenomen.
Dat er maar snel veel eitjes mogen rijpen en dat deze poging eindelijk de rake zal zijn!!!!!

Liefs Suus

Lieve Debby,
Natuurlijk laat ook ik je niet in de steek!
Wat verschrikkelijk van je nichtje, sterkte met dit verlies.

Ook ik duim mij weer suf dat het deze keer raak mag zijn!!!
Denk echt vaak aan je (maar daar heb je ook niet veel aan)

Lieve groeten Roos

Hoi hoi
Debby.....sorry....natuurlijk laten we jou niet in de steek. Ik denk echt heel regelmatig aan jou....sinds ik je op hyves heb, kijk ik daar regelmatig op je site voor nieuws.
Er wordt idd erg weinig geschreven hier. Een jaar geleden was dat wel anders. Ik kan me voorstellen dat je je daardoor een beetje in de steek gelaten voelt.
Sorry, ik zal echt proberen wat vaker te schrijven....ik moet zeggen, ik kijk nog wel regelmatig op het forum en vind het dan ook heel jammer als er niks nieuws is geschreven, maar heb zelf ook niet iedere keer een nieuwtje om te vertellen....
Maar duimen voor jou doe ik echt nog iedere dag! En nu je aan de tweede poging begint zeker!!!
Pfff, wat een moeilijke tijd maak je nu door zeg. Gecondoleerd met het verlies van je nichtje....wat een dubbele gevoelens....bezig zijn met het verlies van een dierbare en tegelijkertijd met proberen zwanger te worden.
Wist je nichtje van jullie kinderwens?? Dan zal ze vast als een sterretje op jullie waken en misschien wel een handje helpen?
Heel veel sterkte in deze tijd en ik denk aan je meid.

Hier verder geen nieuws..
As dinsdag met Lone naar het CB. Het gaat goed met haar! Over 2 weken wordt ze alweer 1 jaar! (snik) ze kruipt nu heel goed, trekt zich overal aan op en gaat echt met alles aan de wandel! We hadden haar een hele leuke nijntje loopauto gekocht, maar ze loopt net zo goed met een stoeltje, een wasmand, een speelgoedkist!hahaha
Verder niks bijzonders gebeurd.....gisteren een jaartje ouder geworden (hyvers dank je wel voor de felicitaties)
Heb het erg druk...rapporten en oudergesprekken komen er aan. Kost heel veel voorbereiding, en natuurlijk de verjaardag van Lone! Hahaha
Ik bedenk me net.....Lone`s verjaardag valt midden in de week van de oudergesprekken. Dat was vorig jaar ook het geval. Op dinsdag is ze geboren en op maandag, dinsdag en donderdag waren de gesprekken. Vorig jaar had mijn directeur nog gevraagd of ik bij de gesprekken kon zijn.....daar heb ik hier op dit forum nog zo mijn hart over gelucht! Stel je voor, ik was naar die gesprekken gegaan! hahaha, dan was ik daar ter plekke bevallen!

Zo, ik ga naar bed....gisteren veel te laat geworden, loop al de hele dag te gapen...

Groetjes Esther

Hey Debby,

Hoe gaat het met je? Hoe gaat het met het spuiten?
Wanneer gaan ze kijken of de ietjes goed groeien?
Spannende weken weer voor jullie he!

Ik ben net met Luuk naar het CB geweest. Hij is inmiddels 9 maanden, is 75 cm (volgens CB, maar ik heb hem een maand geleden opgemeten en toen kwam ik al aan de 75,5 maar goed). En weegt ruim 10 kilo. Mijn buddah baby. Zijn gewicht boog nu wel wat af en ligt nu mooi in verhouding met zijn lengte (terwijl ik hem echt nog steeds een spekkie baby vind, hahahaha).
Hij doet verder alles keurig, volgens het boekje en meer. Lekker hoor!
Hij klonk wel wat verkouden vertelde de CB arts. Heb ook verteld dat hij een maandje terug een fikse benauwdheidsaanval heeft gehad. Lijkt toch een beetje astma verhaal (ook in combinatie met zijn overgevoeligheid voor koemelk en zijn exceem in zijn oortjes). Helaas lijkt hij niet alleen qua uiterlijk veel op zijn oudere broertje. Hoewel Luuk veel minder en minder vaak benauwd is tot nu toe dan zijn broer was op deze leeftijd. Gelukkig maar.

Groetjes Suus

hoi hoi

Ik ben natuurlijk ook heel erg benieuwd hoe het met Debby gaat..

Nou Suus, die Luuk is ook al een echte boy zeg! Wat leuk!
Ik ben gisteren met Lone naar het CB geweest. Ze is nu 11,5 maand. Ze weegt 11,4kg en is 73cm.
Ook bij haar buigt de lengte een beetje af nu. Ze is natuurlijk wel aan de zware kant, maar aangezien ik nog bv geef, was dit geen probleem. Ze is nu flink in bewegingen is ook al duidelijk wat afgevallen.
Qua ontwikkeling was ook alles goed. Het was ondernemend meisje vonden ze....en dat klopt.
Nog twee weekjes en dan vieren we alweer haar eerste verjaardag!!!pfff, klinkt missschien gek, maar ik heb het daar toch ook wel een beetje moeite mee.....wat ben ik toch een rare hè?

Hoe is trouwens met iedereen? Zijn er hier eigenlijk nog meiden die aan een vierde denken???
Ik zou het eigenlijk wel willen, mijn man ook. Maar op dit moment zijn we er samen over eens dat het goed geweest is. En dat besluit vind ik eigenlijk best moeilijk...

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan