DERDE KINDJE DEEL14

He Allemaal,

Debby, hoe is het??
We laten je niet in de steek hoor.

Het is alleen erg rustig hier.
Vandaar dat ik ook iets minder vaak kijk.
En als je minder vaak kijkt moet je altijd eerst weer zoeken waar we staan.

Wat verschrikkelijk van je nichtje.
Zo jong. Bah. Dat drukt je weer met de neus op de feiten. Genieten van het leven.

OOh Esther. Denk jij ook af en toe aan een vierde?
Ik wel. Komt er waarschijnlijk niet, maar toch...
Ik ben bang dat ik een 4e niet meer aan kan.
Het is nl al heel druk zo.
Werken, eigen zaak, 3 kids, man veel werken of weg.
Het lijkt mij wel heel leuk, maar niet verstandig.

Amarens loopt sinds 2 november...
Ze groeit ook goed. Zit nu in maatje 80.
6 december moet ze weer naar het consultatiebureau. Ben benieuwd. Ze eet veel.
Is net een hondje. Als je iets te eten hebt komt ze er aan.

Groet,
Janien

Ja, Janien...eerlijk gezegd denk ik wel af en toe aan een vierde....het lijkt me wel geweldig. Mijn man zou het ook wel graag willen. Maar ook hier is het niet verstandig. Ik vraag me vooral af waar we een vierde moeten leggen...we hebben geen kamers over. Mijn man is vooral bang voor de bevalling..aangezien het bij Lone bijna misging. Dus 100% zeker is het niet dat hier geen vierde komt. Ik vraag me af of hoe we er over een jaar over denken.....
Ik heb daarom ook nog alle spulletjes op zolder. Mijn man heeft gisteren een aantal dingen op marktplaats gezet.....dat vind ik wel moeilijk. Ik heb het idee, als de spulletjes weg zijn, wordt meteen een stuk definitiever...
Maar ja, met drie is het idd wel druk zat! Ik heb dan geen eigen zaak, maar werk wel drie dagen (soms 4) Het is een heel geregel. Zeker nu ze ouder worden en langzaam de clubjes beginnen. Maar daar zit jij natuurlijk al midden in.
Gisteren gebeld met een vriendin. Die is vorige maand bevallen van haar tweede en is nu al alle positiekleding/babykleertjes aan het verkopen!!! Ze was er zeker van dat het goed geweest is! Dat vind ik knap dat je dat al zo snel kunt zeggen...
Och ja, we zien wel hoe het gaat lopen. Voorlopig in ieder geval niet!hahaha
We zijn hoe dan ook vreselijk blij met onze drie mupkes en ik realiseer me echt iedere dag wat we voor een geluk hebben om drie kinderen te mogen krijgen!

Debby???Hoe is het bij jou??

Hallo allemaal

Een vierde echt enorm leuk! Maar een zwangerschap wil ik echt nooit meer. Ik ben zo ziek geweest, niet werken, en aan het einde had ik het zo zwaar dat ik dit nooit meer wil meemaken.
Maar een baby, een kindje dat vind ik echt geweldig! Nielsje is ook net een hond met eten komt hij er gelijk aan. Niels liep een week na zijn verjaardag en dat vond ik wel een mijlpaal maar ook een stukje afsluiting van de babytijd. Maar ik geloof dat ik dat wel heb geaccepteerd. Ik ben 40 en het is goed, 3 gezonde kinderen echt een geschenk!

Debby hoe gaat het met je ben erg benieuwd.

Wel vreemd dat we nooit meer wat van Edith hebben gehoord ze zal inmiddels wel bevallen zijn. Je leeft toch met iemand mee en ineens hoor je niets meer maar goed het zal vast een reden hebben.

Succes allemaal!
Liefs
Alice

Hai lieve meiden,

Kijk ik zelf even niet is er weer genoeg geschreven. Wel erg fijn dat jullie toch allemaal nog met mij meeleven. Afgelopen donderdag naar de begrafenis geweest. Het was in Leiden, voor zover zoiets mooi kan zijn was het erg mooi, intens en verdrietig. Zeker als je dan de man van haar met dochtertje ziet lopen en huilen. Ah, dat gaat door merg en been.

Esther nog gefeliciteerd met je verjaardag. Inderdaad jammer dat we niks meer van Edith horen. Nou, ik ga zo weer naar Breda voor een echo. Hopelijk krijg ik donderdag of vrijdag de punctie en dan smaandags de terugplaatsing want dan is manlief nog allemaal thuis. Bij de terugplaatsing kan ik evt alleen maar dan vind ik niet leuk en ook met het weer wat ze gaan afgeven ( natte sneeuw). Voor de terugplaatsing moet ik toch naar Tilburg. Ik spuit nu al vanaf 12 november 2 spuiten met dezelfde hoeveelheid. Er was iemand die dat vroeg ( weet even niet meer wie, sorry). Nou, we gaan maar op weg naar Breda en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Debby

Spannend weer hoor Debby!
Hopelijk geeft de echo van vandaag veel mooie groeiende eitjes te zien.
En hoeplijk gaat de punctie meevallen.
Waarom doen ze de terugplaatsing in Tilburg? Doen ze dat dan niet in Breda? Is toch weer een stukje verder rijden voor jullie he. Breda is al niet om de hoek.

Ja, ik vind het ook jammer niks meer van edith te hebben gehoord. Je leeft zo met elkaar mee en dan heeft iets ineens geen gevolg.

Groetjes Suus

hee debby wat spannend ik hoop voor je dat er binnenkrt veel eitjes geoogst mogen worden en dat er veel goed bevrucht raken

als ik over een vierde nadenk is mijn gevoel altijd ja maar mijn verstand nee en we zijn er wel zeker van dat het nu klaar is als het goed is laat mijn man zicg over een tijdje sterilliseren

tijn is 7 1/2 maand en ik ben afgelopen week bij het consultatie bureau geweest hij was 71 cm en 8,2 kilo bij mij dus geen boedha al heeft hij wel de meeste spek vergeleken met de anderen.

ik vind het ook jammer dat we niets meer vann edith horen en ookswiepie niet meer

ps ik zal proberen wat vaker te reageren en debby toi toi toi!!!!

Debby spannend hoor! Ga extra, super hard duimen dat het deze keer mag lukken!!!!! Wat zou dat fantastisch zijn.

Vandaag begonnen aan mijn verlof. Twee weken eerder maar mijn bekken en bloeddruk geven te veel problemen .De gyn vond het beter te stoppen.
Ga inmiddels elke week 3x naar het ziekenhuis. Het knaagt in mijn hoofd, soms is de angst mij echt te veel. Gelukkig hebben we erg goede begeleiding in het ziekenhuis. Ben al wel aan het aftellen en realiseer mij ook dat de bevalling al snel dichterbij komt. Volgend jaar hebben we ons derde wondertje in onze armen. Schrijf dit met een zucht want hoop o zo dat dit ook zo is en dan een gezond kindje dat huilt.

Sorry voor het korte berichtje maar ga plat.

Lieve groeten voor iedereen
Roos

Ik kan me je angsten goed voorstellen hoor Roos! Gelukkig krijgen jullie goede begeleiding en vaak controles. Wat vervelend dat je last hebt van een hoge bloeddruk. Heb je dat de vorige zwangerschappen ook gehad?
En dat van je bekken is ook superlastig natuurlijk als je er al 1 hebt rondlopen.
Denk maar goed aan jezelf en neem voldoende rust (waar dat mogelijk is natuurlijk met een klein meisje om je heen).
En heel veel beterschap allemaal, want ik las op jouw hyves dat de kleine meid jullie ook heeft aangestoken.

Liefs Suus

Liefs Suus

Terug
Bovenaan