DERDE KINDJE DEEL14

Hai meiden,

Nou ik ben inmiddels al 2 keer naar Breda geweest en ik heb een keer zoveel eitjes als de vorige keer. Nu zeker zo'n 12 waarvan er genoeg een de goede grote zijn. Ik was zo blij, ik merk het ook aan mijn lichaam hoor. Weet niet of dat kan maar 12 eitjes van ongeveer 15 a 18 mm is toch bij elkaar een heleboel en mijn borsten doen me toch zeer. Ik heb vandaag maar een zwangerschapsbh aangedaan, zit een stuk lekkerder. Ik zeg net tegen Peter ( mannetje), het lijkt wel of mijn lichaam zich aan het klaar maken is voor een zwangerschap, heel raar. Ik ben ook best rustig en zie het best positief in, wie weet helpt het als je zelf ook een stuk rustiger ben. Ben wel blij dat ik het een maandje heb uitgesteld, nu kan Peter er gewoon zonder moeilijk te doen erbij zijn. Morgen gaan we voor de punctie en maandag zal de terugplaatsing terugvinden. We mochten nu wel kiezen of we 1 of 2 eitjes willen terugplaatsen en we gaan waarschijnlijk voor 2. Ze zeggen dat de kans niet groter wordt maar voor mij gevoel wel dus dat gaan we dan proberen. Voor de terugplaatsing moeten we naar Tilburg want dat doen ze in Breda niet. Tis weer iets verder van huis maar hopelijk is het hierna niet meer nodig.

Roos, wat vervelend van je bekken en ik kan je onzekerheid en angst zo goed voorstellen. Ook alweer met verlof, het gaat weer echt snel.

Wat leuk dat sommige van jullie over een 4e nadenken. Het blijft natuurlijk altijd leuk, mocht ik nog zwanger raken dan is dat absoluut de laatste keer want dan vind ik dat ik gewoon te oud ben. Maar wie weet krijg ik een tweeling. Afijn, laat ik nu maar niet te hard van stapel lopen.

Nou lieve meiden, ik hou jullie weer op de hoogte.

Liefs Debby

Wat goed om te lezen dat er zoooo veel eitjes rijpen en ook goed zijn Debby! Dat moet haast wel een goed voorteken zijn (vind ik) Sterkte morgen met de punctie, hopelijk valt het mee. GA natuurlijk weer super voor jullie duimen maandag.
Hoop snel goed bericht van je te lezen.

Hier gaat het redelijk nu ik verlof heb. Rust doet mij goed. De bloeddruk is stabiel . Bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik ook een te hoge bloeddruk. Onze dochter is daarom eerder gekomen. Met mijn bekken gaat het redelijk als ik maar rustig aan doe.

Onze dochter huilt. Ze heeft oorontsteking ga haar troosten

Tot snel

Lieve groeten

hee hallo!

debby ik ben erg benieuwd hoe het met je is ik hoop dat alles meeviel en dat er super goede eitjes zijn en hopen op een terugplaatsing maandag.

hoor je zondag hoeveel er goed bevrucht zijn?

roos doe maar lekker rustig aan met je verlof en probeer er nog even van te genieten!

groetjes loes

HE Debby

Hoe staat het ermee? Ben zeer benieuwd! Da zou wat zijn iedereen voor een derde krijg jij een tweeling ohh dat zou echt wat zijn!
Ik duim hard voor je!

Roos hier ook een kleintje met oorpijn hij heeft nu een loopoor en ook nog de waterpokken! Zielig mannetje is echt van slag.
Fijn dat je met verlof bent! Ik had bij de tweede last van mijn bekken en heb ook fysio gehad toen.

Nou allemaal ik ga even uitrusten ik heb net 85 uur gewerkt in 8 dagen ben helemaal uitgeput.
Liefs
lies

Hey Debby,

Hoe is de punctie gegaan? Is het een beetje meegevallen? Hoelaat mag je morgen terug komen voor de terugplaatsing?
Ik denk dat ik ook voor 2 zou gaan. Inderdaad voor je gevoel een extra kans.

Heelveelsucce morgen en daarna met de lange wachttijd.Maar heel goed dat je er zo positief over bent!

Ik ga weer heelhard voor jullie duimen!

Liefs Suus

Hai allemaal,

Nou, ik ben dus vrijdag voor de punctie geweest en dat heb ik geweten ook. Wat deed dat zeer zeg, veel meer dan vorige keer. Ik had dan ook 12 14 eitjes. Mijn buik doet er nog pijn van. Heb vandaag Breda even gebeld en ze zeggen dat dat komt van de punctie. Ik voel mijn eierstokken, die vullen zich weer met het vocht uit mijn baarmoeder ofzo en dat is zo gevoelig voor mij. Maar goed, vandaag naar Tilburg geweest. Er waren 10 eitjes die ze konden gebruiken en daar weer van waren er 7 bevrucht. Echt een goed resultaat ( vorige keer 6 eitjes, 3 die ze konden gebruiken en 2 bevrucht). Ze hebben er vandaag 2 teruggeplaatst en 5 ingevroren. Nu 2 weekjes wachten (vorige keren na een week al bloed). Ik hoop het zo al maakte ik me wel zorgen om mijn buik. Kon gewoon af en toe niet zitten maar als ze in Breda zeggen dat het geen kwaad kan zal het wel goed zijn. Daar heb ik dan maar vertrouwen in.

Wat zielig dat al 2 kindjes van jullie oorpijn en ook waterpokken hebben ( roos en Lies). Kon je het maar overnemen he?

Ben erg blij dat jullie allemaal zo met mij meeleven. Dat doet me echt goed.

Liefs Debby

Terug
Bovenaan