Hoi Janien, welkom terug.
Heb je een fijne vakantie gehad?
Ik lees dat al veel mensen zijn ingelicht. Heb je die taak al achter de rug.
Maar sorry hoor....ik viel van mijn stoel toen ik je verhaal las over je neefje.......hahahahaha
Jullie hebben hun zoontje boos gemaakt en zijn daarom boos op jullie??????
Dat kun je toch niet menen????
Wat is dat voor verwend nest????? Hahahaha
Dit is echt ongelooflijk! Dit klinkt echt enorm als jaloezie, dat wordt afgeschoven op hun zoon....
Dat kan toch niet. Oke, een kaartje krijgen en dat een kind van 8 denkt dat hij naar een feestje kan en even teleurgesteld is, dat kan ik nog wel begrijpen....maar verder????
Tjongejonge wat een vervelende reactie zeg!
Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt.
Toen ik de eerste keer zwanger was, hebben we alleen mijn schoonouders en mijn moeder (vader is overleden) een persoonlijk bezoek gebracht en het nieuws verteld. Aangezien mijn broer, mijn schoonzus , mijn moeder en mijn schoonouders vrij ver uit elkaar wonen, hadden we gevraagd of zij de rest in wilden lichten.
Nou, mijn broer belde gelijk dezelfde avond op om ons te feliciteren.
Mijn schoonzusje liet eerst niks van zich horen. Een dag later belde ze boos op!!!
Zei ze aan de telefoon tegen mijn man dat ze het belachelijk vond dat we niet persoonlijk waren gekomen, zei hadden dat ook gedaan en wij moesten het dan op dezelfde manier doen. Ze heeft ons niet eens gefeliciteerd!!!!!!
Toen ze hoorde van mijn miskraam bij de tweede zwangerschap belde ze me op om te zeggen dat het ook belachelijk was dat we nu probeerden zwanger te worden!!!!
Het was ook beter dat het mis was gegaan en we konden beter een jaartje wachten!!!!! Nou ja!!!!
Maak je er maar niet te druk over! Je ouders en schoonouders waren blij en jullie zijn er blij mee! Dat is belangrijk. Weten je dochters het al?
Wat mij betreft.....is idd een beetje vaag allemaal!
2 weken na mijn pos. ovulatietest, kreeg ik een paar avonden flinke krampen. Ik voelde me echt ongesteld. Hoofdpijn, rugpijn, buikpijn. Het voelde weer precies als vanouds.....alleen de bloeding bleef uit.
Op zaterdag en dinsdag een beetje bloedverlies....
zaterdag alleen een veeg bloed op het toiletpaper.
Dinsdag twee vegen....iets meer dus!hahaha
Op woensdag en zaterdag een test gedaan, negatief.
Op woensdag waren de krampen al alles erbij weer weg.
Vandaag zijn we twee weken verder.......afgelopen donderdag merkte ik dat ik wat meer slijm had en dat het erg draadachtig was.....
Ik heb eens een ovu test gedaan en die was positief!!!
Zaterdag voelde ik volgens mij mijn eisprong. Als ik de verhalen moet geloven tenminste......
Volgens mijn theorie ben ik dus wel ongesteld geweest en is mijn cyclus gewoon opnieuw begonnen (anders zou ik toch geen eisprong krijgen?)
maar heeft de ongesteldheid nog niet echt doorgezet omdat het lichaam nog moet wennen zonder spiraal!!
Ik ben benieuwd of ik dit keer wel echt ongesteld wordt.....
Een heel verhaal....ik hoop dat het nu iets minder vaag is!
Groetjes Estelle