Derde kindje????

Hoi allemaal,
Jemig, wat zijn er veel bijgekomen op dit Forum.
Welkom allemaal. Wordt nu nog lastiger om te onthouden wie wie is enz.

@Estelle, hoe is het met jou?
Ben je nou wel of niet ongesteld geweest? Was een beetje vaag.

@Jolanda, hoe is het met je zusje?

Zwangeren gefeliciteerd!!!!

Gr. Janien

He Lies,

Nou, ik merk duidelijk dat ik zwanger ben. Ben beroerd....
Elke ochtend eerst overgeven. Bleeh. De vorige keer duurde dat tot de 6e maand.
Hoop niet dat dat nu ook weer het geval zal zijn.
Vorige keer zaten er 2 in en ik hoop dat de beroerdheid met 1 minder is dan met 2(is trouwens nog afwachten of het er 1 of meer zijn)
Koffie lust ik ook niet meer.
Moet 4 maart naar de verloskundige.
Hoe is het bij jou? Heb je al een afspraak voor een echo?
Groet,
Janien

He allemaal,

Ik moet even mijn frustraties kwijt bij jullie.
Wij hebben het vorige week iedereen  laten weten dat we zwanger zijn. (de familie)
Mijn schoonouders, ouders en zwager hebben een kaartje gehad met een tekst waaruit blijkt dat we zwanger zijn.
Nou ja, ouders en schoonouders waren blij voor ons.
Maar mijn zwager en schoonzus hebben nog niets van zich laten horen!!
Ik hoorde van mijn schoonouders dat de zoon van mijn zwager en schoonzus heeel boos is. (hij is 8 jaar)
Hij kreeg een kaartje en dacht dat hij een feestje had. Maar hij vind het geen feestje dat we zwanger zijn. Hij vond het kaartje stom en is heel boos. En mijn zwager en schoonzus laten nu niets horen omdat ze het niet leuk vinden dat we hun zoon boos gemaakt hebben.
Belachelijk. Als ouders ben je dan toch blij als je broer en schoonzus zwanger zijn. Dat is toch hartstikke leuk???? Leek ons..
Maar nee, de broer van mijn man heeft niet eens het fatsoen om te bellen naar zijn broer!!
Ik vind het schandalig..
Ze ontnemen een beetje van onze vreugde.

Ik hoop dat zij de enige zijn die zo raar reageren..

Zo, dat is eruit.

Groet,

Janien

He Lies,

Vorige zwangerschap bij 5,5 week en nu bij 7 weken.

Groet,

Janien

Hoi Janien, welkom terug.
Heb je een fijne vakantie gehad?

Ik lees dat al veel mensen zijn ingelicht. Heb je die taak al achter de rug.
Maar sorry hoor....ik viel van mijn stoel toen ik je verhaal las over je neefje.......hahahahaha
Jullie hebben hun zoontje boos gemaakt en zijn daarom boos op jullie??????
Dat kun je toch niet menen????
Wat is dat voor verwend nest????? Hahahaha
Dit is echt ongelooflijk! Dit klinkt echt enorm als jaloezie, dat wordt afgeschoven op hun zoon....
Dat kan toch niet. Oke, een kaartje krijgen en dat een kind van 8 denkt dat hij naar een feestje kan en even teleurgesteld is, dat kan ik nog wel begrijpen....maar verder????
Tjongejonge wat een vervelende reactie zeg!

Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt.

Toen ik de eerste keer zwanger was, hebben we alleen mijn schoonouders en mijn moeder (vader is overleden) een persoonlijk bezoek gebracht en het nieuws verteld. Aangezien mijn broer, mijn schoonzus , mijn moeder en mijn schoonouders vrij ver uit elkaar wonen, hadden we gevraagd of zij de rest in wilden lichten.
Nou, mijn broer belde gelijk dezelfde avond op om ons te feliciteren.
Mijn schoonzusje liet eerst niks van zich horen. Een dag later belde ze boos op!!!
Zei ze aan de telefoon tegen mijn man dat ze het belachelijk vond dat we niet persoonlijk waren gekomen, zei hadden dat ook gedaan en wij moesten het dan op dezelfde manier doen. Ze heeft ons niet eens gefeliciteerd!!!!!!

Toen ze hoorde van mijn miskraam bij de tweede zwangerschap belde ze me op om te zeggen dat het ook belachelijk was dat we nu probeerden zwanger te worden!!!!
Het was ook beter dat het mis was gegaan en we konden beter een jaartje wachten!!!!! Nou ja!!!!

Maak je er maar niet te druk over! Je ouders en schoonouders waren blij en jullie zijn er blij mee! Dat is belangrijk. Weten je dochters het al?

Wat mij betreft.....is idd een beetje vaag allemaal!

2 weken na mijn pos. ovulatietest, kreeg ik een paar avonden flinke krampen. Ik voelde me echt ongesteld. Hoofdpijn, rugpijn, buikpijn. Het voelde weer precies als vanouds.....alleen de bloeding bleef uit.
Op zaterdag en dinsdag een beetje bloedverlies....
zaterdag alleen een veeg bloed op het toiletpaper.
Dinsdag twee vegen....iets meer dus!hahaha

Op woensdag en zaterdag een test gedaan, negatief.
Op woensdag waren de krampen al alles erbij weer weg.

Vandaag zijn we twee weken   verder.......afgelopen donderdag merkte ik dat ik wat meer slijm had en dat het erg draadachtig was.....
Ik heb eens een ovu test gedaan en die was positief!!!
Zaterdag voelde ik volgens mij mijn eisprong. Als ik de verhalen moet geloven tenminste......

Volgens mijn theorie ben ik dus wel ongesteld geweest en is mijn cyclus gewoon opnieuw begonnen (anders zou ik toch geen eisprong krijgen?)
maar heeft de ongesteldheid nog niet echt doorgezet omdat het lichaam nog moet wennen zonder spiraal!!

Ik ben benieuwd of ik dit keer wel echt ongesteld wordt.....

Een heel verhaal....ik hoop dat het nu iets minder vaag is!

Groetjes Estelle

Hoi Allemaal,

Zal me even voorstellen, ik ben Heidi 38 jaar oud ( wordt van de zomer 39 ) en wij hebben een zogezegd samengesteld gezin.
3 kinderen uit mijn vorige huwelijk van 16, 15, en 12 jaar, mijn man heeft 3 kinderen uit zijn vorige huwelijk van 28, 26 en 12 jaar waarvan de oudste zwanger is van de eerste, de tweede is zwanger van d'r tweede kindje. En we hebben samen nog een zoontje van 6 jaar wordt van de zomer 7.
Wij hebben dus 4 kinderen thuis wonen.
Wij willen er ook nog een kindje bij en wij lopen ook tegen het nodige commentaar op van jullie zijn te oud, je moet tevreden zijn met wat je hebt, waar laat je ze allemaal, het leeftijdsverschil wordt zo groot.
Daar door hebben we eerst best wel zitten twijfelen maar nu hebben we toch besloten dat we er gewoon voor gaan want het is tenslotte ons leven.
Ook van mijn ouders weet ik al bij voorbaat dat ze apart zullen gaan reageren om het netjes te omschrijven.
Ik ben net gestopt met de pil en heb nu net mijn 2e Ongi dag, dus we zullen het zien, we hopen eigenlijk wel dat het redelijk vlot zal lukken.
Mijn man zei al, het scheelt je bent van een vluchtig regenbuitje nog zwanger.

Groetjes Heidi,

He Estelle,

Je hebt dus een soort van ongesteldheid gehad. Hoop dat je cyclus weer gauw op orde is.
Ja, wat kunnen mensen toch raar doen he?
Ze verwachten dat je alles hetzelfde als hun doet omdat dat zo hoort!!
Dat vind ik 1 van de meest irritante zinnen. "omdat dat zo hoort".
Maar goed, heb je nog contact met je schoonzus?
Waarom vond zij dat jullie nog een jaar moesten wachten???

Mijn schoonzusje is erg egoistisch en egocentrisch.
Ze is vaak chagerijnig en schreeuwt  regelmatig tegen haar zoon.
Als iets anders gaat dan zij wil wordt ze pissig.
Haar zoon loopt op zijn tenen bij haar. Dat merk je ook aan hem.
Op school denken ze dat hij ADHD heeft. Hij is heeeel druk.

De vakantie was fijn. Veel sneeuw en veel skien.
We hebben het onze dochters ook verteld.
Die zijn heel blij. Vinden het heeel leuk.
Ze waren echt helemaal verrast. Leuk om te zien.

Groet,

Janien

Terug
Bovenaan