Derde kindje????

@Wendy: Ik ken dat helemaal!! Ook ik zie overal zwangeren, een paar vriendinnen van mij en een schoonzusje zijn ook sindskort zwanger. Ben hartstikke blij voor hun, maar ook wel een beetje jaloers hoor!!  Dat wordt onze 5de ronde alweer...

@Dreamer: Je moet idd positief proberen te blijven!! Maar ik kan je gevoel goed begrijpen!! Hoop voor je dat je gauw zwanger mag zijn!!

@Schotje: Spannend dus!! Hoop het voor je!! In ieder geval veel plezier in Euro Disney, maar dat zal wel lukken... :-D

@Annemiek: Welkom!! Leuk dat je ook mee komt kletsen!! Ben zelf ook nieuwkomertje, hihi!!

Wij zijn verder druk aan het klussen!!  Aangezien ik niet precies weet wanneer mijn eisprong is...   Als iemand even mijn NOD wil noteren?? Ik ga ervan uit dat ik rond 15-9 maart mijn NOD heb...

Wij hebben dus twee dochters en zijn daar echt superblij mee!! In de kraamweek heb ik al een paar keer een opmerking naar mijn hoofd gekregen van: "Jullie gaan vast ooit nog wel voor een derde, voor een jongetje?!" Nou ja!! Zeg je toch niet!! Ook mijn schoonvader zei iets van:"Weer geen kleinzoon, dus weer geen stamhouder?!" Als ik zwanger mocht raken, ben ik wel een beetje bang voor al die stomme rotopmerkingen!! Wij gaan voor een derde kindje, maar niet voor een zoon!! Ten tweede heb je natuurlijk ook niks te willen... Een dochter lijkt ons (ja, ja mijn mannetje ook!! :-D) helemaal geweldig maar met een zoon zijn we natuurlijk ook hartstikke blij!! Als het maar gezond is, toch?? Hebben diegene die ook kinderen van hetzelfde geslacht hebben, ook last van zulke (stomme!!) opmerkingen??

Ga zo lekker filmpje kijken met mijn hubbie!!

Fijne avond allemaal!!

Ja hoor, hier ook die opmerkingen... Maar zelf denk ik dat ik alleen maar meisje kan produceren haha!
Manlief zou een jongetje best leuk vinden, toch weer andere interesses. Maar drie meiden lijkt ons ook helemaal geweldig.

Het is zo vreemd allemaal. Een paar maanden terug was ik nog zwanger en denk je al helemaal aan de toekomst, plan je je hele leven opnieuw.
En nu, nu ben ik gewoon weer mezelf met twee dochters, pas ik nog steeds mijn eigen kleding en ligt alles weer open.
Dat voelt zó raar. Misschien vind ik dat nog wel het allermoeilijkste van die miskraam.
Dat ene streepje op die test, makt alles in één klap anders.

Een vriendin waarschuwde me al. Hoe langer het duurt om opnieuw zwanger te worden na een miskraam, hoe zwaarder de miskraam gaat wegen...

Maar we blijven op zeker positief!

quote: Christina2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2009 10:39:14'));

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Christine2009
36
8 maart
1
3
dochter 8jr, zoon 6jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
5-9 maart
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5
23 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon
Goedemorgen dames,

Heb mezelf er ook tussengezet - hoop dat dat mag. Gisteren onze eerste klusdag gehad, morgenochtend nog een keer en dan hopen dat ik ergens morgen een eisprong heb, straks maar weer een ovu-test doen!

Groetjes, Chris

Zo, lijstje aangepast.
Joosie en Schotje, spannende dagen voor jullie!!!

@Lies: ik ben alleen erg moe. Verder niks. Gek eigenlijk, he.
Of zou je lichaam bij de 3e zwangerschap niet zo heftig reageren?
Dit geeft hoop.
Dus gelukkig niet misselijk...
Maar goed, zo voel ik ook niet echt zwanger, moet ik zeggen.

Kijk al uit naar 23 mrt....bezoek vk.
Lies, heb jij al een afspraak gemaakt?

@Schotje, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Disney!!!

@Dreamer: Ik heb (gelukkig!!) nog nooit een miskraam gehad!! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten!!  Het is niet niks!!

Hallo allemaal!

Het wordt steeds moeilijker om iedereen persoonlijk toe te spreken hahahah!
Wel erg gezellig hier.

Gek, die meningen en opmerkingen waar iedereen toch blijkbaar last van heeft. Toen ik in december dit tpoic opende, dacht ik dat ik de enige zou zijn met deze onzekerheden en dat er vast niemand op zou reageren!!!
Wij hebben een dochter en een zoon en als een eventueel derde kindje ter sprake komt, krijgen wij juist steeds opmerkingen als: waar begin je aan, waarom zou je dat doen? Je hebt toch al een jongen en een meisje??? Meer soorten zijn er niet!!!
Wij gewoon ook niet voor nog een meisje of nog een jongetje. We willen gewoon heel graag nóg een kindje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het maakt me absoluut niet uit wat we krijgen.Uit ervaring kan ik zeggen dat het allebei superleuk is!!!  Als het maar gezond is!! Zo zie je maar weer....het is toch nooit goed...

Schotje: Eurodisney lijkt me wel een superplekje om die laatste wachtdagen een beetje aangenaam door te komen....succes!

Debby: hoe is het eigenlijk met jou??

Lies en Edith (ik hoop dat ik nu de juiste namen uit mijn hoofd typ...) ergens is het natuurlijk heel fijn dat jullie nog niet misselijk zijn! Ik kan me voorstellen dat je je dan minder zwanger voelt.
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me ook super. Ik had alleen totaal geen trek meer in koffie (en ik ben een échte koffieleut)
Ik had ook echt het idee dat ik helemaal niet zwanger was, dat de test niet gied gedaan was. Bloednerveus ging ik voor de eerste echo. Ik was zooo bang dat ik slecht nieuws te horen kreeg....... Alles bleek in orde te zijn. En vanaf die eerste echo voelde ik me meteen superzwanger....
Bij mijn tweede zwangerschap liep het juist andersom. Ik was heel erg misselijk, moest dagelijks overgeven.... Ik voelde me daarom direct zwanger. Had ook geen moment gedacht dat het niet goed zou zijn. Bij de echo bleek het hartje niet meer te kloppen....
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je je niet druk hoeft te maken als je je goed voelt en nog geen kwaaltjes hebt...
Wie weet, misschien reageert je lichaam inderdaad bij een derde een stuk soepeler...
Dat zou voor ons allen een mooi vooruitzicht zijn, toch?

ZO, voor zover weer een mega-lang verhaal van mij!
Sorry, dat ik niet iedereen toespreek. Ik heb vakantie en (gek genoeg) minder tijd om alles rustig te lezen....
Ik wens alle nieuwkomers in ieder geval welkom hier. Ik hoop dat jullie steun vinden in deze verhalen. Voor mij is dat in ieder geval wel zo!

Groetjes Estelle

@ Esther dat geeft hoop zo zie je maar weer dat klachten ook niet alles zeggen

@ Edith ik heb helemaal niets af en toe een beetje buikpijn meer niet. Heel raar ik voel me ook helemaal niet zwanger maar ja ik wacht maar af dan. Ik heb geen zere borsten niet echt moe, niet misselijk, niets ik zit gewoon aan de koffie. Ik heb een afspraak staan voor een echo op 10 maart dan ben ik ruim 7 weken en een week later naar de gyn.

Hoop dat iedereen snel zwanger is!

Terug
Bovenaan