Deze brief ontving ik nog geen tien minuten geleden:

Hoi Linda,

wil even reageren op het stukje dat je schrijft over de koemelkallergie en de diarree en dat de lactatiedeskundige zegt dat met bv voorkomen had kunnen worden. dat is echt klinkklare onzin hoor laat je alsjeblieft geen schuldgevoel aanpraten.
Ik heb alledrie mijn kinderen zo rond de 9/10 maanden bv gegeven (ook mijn eerste premature baby en ook de eerste 6 weken 8 voedingen per dag/nacht gekolfd).
Maar alledrie hadden ze een koemelkallergie en alledrie hebben ze daar ondanks de bv heel veel last van gehad. Pas nadat ik op een koemelkvrij dieet ging was het over maar ook met bv heb je een periode met veel buikpijn en diarree omdat je het nog niet weet van de allergie.

Ik heb altijd zoiets van laat iedereen in zijn waarde of je nu bv of flesvoeding geeft. Ik heb regelmatig op het bvforum gezeten vooor tips. Maar daar werd ik ook echt niet goed over dat ophemelen van bv en de grond in boren van de kunstvoeding zoals ze het daar noemen. Iedereen wil het beste voor zijn kind en of dat nou bv of flesvoeding is ze worden er allemaal groot door.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Bedankt voor je lieve reactie!
Inmiddels laat ik me ook echt geen schuldgevoel meer aanpraten! Maar destijs zat ik er wel mee!

Nu ben ik trots op ons (Isabelle, papa en mezelf )

X Linda

Terug
Bovenaan