deze maand beginnen voor een 2e kindje.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben kim, ben 25 jaar jong en heb een zoon die 29 januari 1 jaar wordt. Sinds deze week zijn we weer begonnen met "klussen" voor een 2e en het lijtk me leuk met meiden in contact te komen die hetzelfde van plan zijn.

liefs kim.

Hoi
Ik ben Greet en wij hebben 2 kinderen van bijna 2 en 3,5 jaar en willen nu een derde kindje. Wij zijn ook in januari gestopt met anticonceptie. De eerste ronde was niet raak, maar dat zou ook wel erg snel geweest zijn.
greet

Hey Kim,

Ik ben mootje en ik ben in augustus trotse mama geworden van Nick. Wij zijn deze maand ook weer "begonnen"  voor de tweede. Erg spanend allemaal. Nick is nu bijna 6 maanden. Het begon alweer snel te kriebelen.
Ik weer niet hoe mijn cyclus nu is na mijn bevalling. Ben 2 maanden ongesteld geworden door de pil dus weet eigenlijk niet zo goed hoe het nu weer zonder pil is.
Heb wel ( als ik de 28 dagen maar aanhoud ) mijn eisprong gevoeld volgens mij. Maar goed, we hebben zowieso om de dag geklust dus daar kan het niet aan liggen...
Heb nu beetje zeurende pijn links onder in mijn buik....wie weet is dat de innesteling wel.
Ga er niet vanuit hoor want voor ons eerste kindje  hebben we 9 maanden moeten wachten tot ik eindelijk zwanger was....En dat zou nu dan al in ronde 1 zijn dus ik ga er maar niet van uit, dan kan het alleen maar meevallen.
Gezellig als ik met jullie mee zou mogen kletsen.

Groetjes Mootje

hallo

ik zou ook graag willen meekletsen

ben danielle 27 jaar oud/jong mama van een zoon van 4,5 alweer en wij zijn per jan ook begonnen voor een 2de,....

ik heb 8 jan mn spiraal laten verwijderen en paar dagen later ongesteld geworden en flink geklust dus nu is het afwachten....

gezellig zo ervaringen uitwisselen

daan

bedankt voor alle reacties en het lijkt me leuk om alle ervaringen te delen hier, succes met klussen allemaal

liefs kim.

hoi dames,

Graag klets ik ook mee. Ik ben bijna 25 ;-) en wij hebben een zoontje van 8 maanden. Vanaf volgende week klus ik ook met jullie mee voor een tweede. Ik heb er ontzettend veel zin in... (in klussen en een tweede haha).
Bij ons eerste kindje was ik na 3 maanden zwanger, maar de eerste twee maanden hadden we niet echt op de juiste tijden 'geklust'. Het maakte me toen niet zoveel uit of ik binnen een maand of een jaar zwanger zou zijn. Nu gaan we wel bewust 'klussen'. Heel veel succes allemaal.

liefs J-T

Hoi Allemaal,

Ook ik kom gezellig mee kletsen!
Ik ben 28 jaar! En wij hebben een meissie van bijna 1 jaar!
Volgende week slik ik de laatste pil.
Wel spannend allemaal hoor.
Bij de 1ste hebben we er een jaar over gedaan om zwanger te worden.
Ben erg benieuwd hoelang het nu duurt en of het uperhaupt wel lukt natuurlijk.

Vinden jullie het nu net zo spannend als bij de eerste?

Groetjes @nnie

Hoi Hoi,

Ik ben de  mama van Jaimey en 27 jaar.
Jaimey is 2,5 jaar.
Ik was vrij snel zwanger dus ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.
Ik slik nu nog de pil, over 2 weekjes dan stoppen we ermee en dan gaan we weer veel oefenen haha.
Voor diegene die al bezig zijn veel
Toch vindt ik het wel weer spannend allemaal, ach we zien wel hoe het loopt..

gr kaat

Terug
Bovenaan