deze maand beginnen voor een 2e kindje.

quote: kim1983 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 13:31:28'));

hallo kim,
leuk dat jullie gaan voor een tweede!!
Wij zijn net gestopt met de pil en gaan proberen voor een derde (ik heb reeds twee kids -4 en bijna 2- bij mijn ex). Ik woon in Bierges, franse gedeelte van Belgie en zou het erg leuk vinden  contact te houden met andere ( nederlands sprekende...:s) meiden met de zelfde wens!
Groetjes astrid

Hallo allemaal

Ik ben kim, ben 25 jaar jong en heb een zoon die 29 januari 1 jaar wordt. Sinds deze week zijn we weer begonnen met "klussen" voor een 2e en het lijtk me leuk met meiden in contact te komen die hetzelfde van plan zijn.

liefs kim.

nou dames veel plezier met klussen allemaal!
mijn zoontje wordt morgen 1

gefeliciteerd met deze mijlpaal! mijn dochtertje word zondag 2, alleen is ze dan bij haar vader :( dus wij vieren morgen alvast een klein feestje!
Fijne dag, geniet ervan!

gefeliciteerd met de jarige kindjes nog!!!!

nou onze eerste maand zijn we ook voorbij denk ik

ik heb sinds vanochtend wat bloedverlies eerst helder nu donkerder en dat een week te vroeg.....
dus baal er wel enorm van!!! erg he was meteen down enzo terwijl het pas onze eerste 3 weken was.....

vind het wel raar hoor een week te vroeg... maar goed zal wel... hoop dat het morgen iets minder is moet werken 2 dagen en dat in witte pakken.,... blehhhh haha

groetjes daan

Hoi meiden,
Heb nog nooit  geschreven op een forum  maar hoor positieve verhalen over gezellige fora, dus toch maar aansluiten. Ben wel benieuwd hoe het iedereen vergaat!
Ik heb een dochter van 15 maanden en we zijn klaar voor een broertje of zusje! Heb weer helemaal zin in al die zwangerheids-dingen; shoppen, verloskundige, en autoreisjes met een dansende baby in de buik!

goeiemorgen!
wat ik me zo af vroeg, zijn jullie ook allemaal braaf aan    het pre-  niet drinken, niet roken, en aan de foliumzuur? Ik heb het altijd wel gedaan en nu ook, maar hier in Belgie is het helemaal niet zo bekend als in Nederland...
groetjes!

Ha Astrid,
wel aan de foliumzuur en gezond eten, roken doen we al niet. Maar af en toe een wijntje kan wel vind ik hoor! Hiervoor al 9 maanden droog en toen nog eens 9 tijdens de bv-periode. Ik loop niet laveloos lallend rond, maar af en toe eentje (ook om 'in the mood' te komen voor het betere kluswerk), vind ik wel kunnen.

quote: astrid23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2009 12:10:19')); @

@ astrid23

Goedemiddag ;-)
Ja.... ik ben zeer braaf. Tenminste, met de dingen die jij opsomt. Ik drink eigenlijk nooit. Ik geef er niet om, en mijn man houdt er wel van... dus ik mag eigenlijk altijd rijden ;-). Roken doe ik ook niet. En ja... ik slik foliumzuur. Bij de eerste heb ik dat niet gedaan. Maar ik wil achteraf geen schuldgevoelens krijgen. Ik wil er alles voor doen om een gezond kindje te krijgne. Mocht dit niet zo zijn, dan hoef ik me zelf niets te verwijten. Ik heb mijn etenstyle ook al aangepast... geen rauw vlees ed... Je kent het rijtje wel. Hopelijk gaat het niet te lang duren, want ik moet nu best wat dingen laten staan ;-) Maar kheb het er zeker wel voor over.

Terug
Bovenaan