<p>Hallo allemaal ?</p><p> </p><p>Komend weekend heb ik de eerste IUI behandeling. In oktober heb ik me aangemeld bij Nij Geertgen dus het is best snel gegaan.</p><p> </p><p>16 december hebben ze bloed geprikt en een echo gemaakt, 31 december heb ik een HSG onderzoek gehad en gelukkig zijn mijn eileiders open. </p><p>Op 5 januari heb ik definitief mijn order doorgegeven aan Cryos en deze is op 13 januari bij Nij Geertgen ontvangen. </p><p> </p><p>Het uitzoeken van een donor was wel apart.. het leek bijna op het uitzoeken van een mooie jurk voor een speciale gelegenheid ?</p><p>Ik had wel direct een goed gevoel bij de donor die ik heb gekozen. Tussendoor was deze donor niet meer beschikbaar en was ik ook wel een beetje teleurgesteld. Nieuwe donor uitgezocht, maar na 2 weken zag ik dat de donor die ik in eerste instantie op het oog had, weer beschikbaar was! Mijn hart ging direct sneller kloppen en ondanks dat ik de uitslagen van het bloedonderzoek nog niet binnen had, op aanraden van Cryos maar alvast 1 rietje gekocht met als opmerking erbij dat ik de correcte bestelling nog door zou geven.</p><p>Hierin voelde ik me goed gesteund door Cryos en ben ik in alle opzichten erg tevreden over Cryos en Nij Geertgen. </p><p> </p><p>Vandaag ben ik begonnen met de ovulatie testen (zit nu op dag 10 van de cyclus) en hoogstwaarschijnlijk zal ik dan in het weekend de eerste behandeling hebben. Met gezonde spanning begint het aftellen! ?</p>