[quote quote=10406088]Hi Bamtobe, ja klopt. 4 jaar in een vorige relatie geprobeerd en nu alweer een jaar met mijn huidige partner aan het proberen zonder resultaat tot nu toe… Beide partners hadden geen afwijkingen en bij mij ook alle testen in orde, dus het is een raadsel. Ik ga beginnen met Clomid nu omdat ik nogmaals heb nagevraagd en ze dat toch echt adviseren om de kans te vergroten. Vrijdag moet ik langsgaan voor een echo. Spannend want moet alleen komen en de HSG is nogal traumatisch verlopen. (Invalgyneacoloog hing al bellend boven me voor hulp die niet beschikbaar was… ?) Nou uiteindelijk is het allemaal voor het goede doel! Je hebt gelijk, zou ik me niet schuldig over hoeven voelen. ?? Ik ga jullie verhalen volgen en zal die van mij ook posten. Liefs Rachel[/quote]
Oh wat vervelend dat het zolang nog niet is gelukt! ? hopelijk gaat het snel lukken!
ik weet niet of je in de werking van edelstenen gelooft, maar maansteen is goed voor de vruchtbaarheid. Zelf draag ik ook een maansteen armband en een lotus jaspis hangertje. De lotus jaspis staat bekend als de wensvervuller. Je hoeft hier uiteraard niets mee te doen, maar het kan nooit kwaad ?
De echo stelt niets voor, waarschijnlijk gaan ze ook bloedprikken. Ik heb daarna ook een HSG onderzoek gehad, gelukkig verliep het bij mij goed, maar erg rot om te lezen dat het voor jou nogal traumatisch was!
ik ben benieuwd naar hoe het verder bij jou zal verlopen.. succes in ieder geval! ?