Deze week eerste IUI behandeling

Vandaag ben ik helaas ongesteld geworden. Stiekem ben ik toch een beetje teleurgesteld maar weet ook wel dat de kans groot is dat het niet meteen de eerste keer lukt. 
hopelijk de volgende keer beter! 

Aaah wat jammer! Je weet idd dat de kans klein is maar toch... ik hield mezelf voor dat ik daarom niet meer zo makkelijk zwanger werd terwijl alles wel goed was. Dat voelde voor mij als een soort berusting, eigelijk best gek haha.

Wat ik begreep idd dat als je al een tijd bezig bent en alles is verder hormonen nemen dit meer kans geeft idd.

Hopelijk lukt het de volgende keer

[quote quote=10408162]Aaah wat jammer! Je weet idd dat de kans klein is maar toch… ik hield mezelf voor dat ik daarom niet meer zo makkelijk zwanger werd terwijl alles wel goed was. Dat voelde voor mij als een soort berusting, eigelijk best gek haha. Wat ik begreep idd dat als je al een tijd bezig bent en alles is verder hormonen nemen dit meer kans geeft idd. Hopelijk lukt het de volgende keer[/quote]

Over 2 weken gaan we het gewoon weer proberen. Ben er nu gelukkig weer wat rustiger onder. Gisteren was het wel even vervelend, gevoel van teleurstelling/verdriet denk ik. 

Terug
Bovenaan