Deze week NOD!

Hey meiden!

Ik heb op 18 februari mijn NOD en ben erg benieuwd of het deze keer raak is. Mijn vriend en goede vriendin denken van wel, maar ik zelf wil geen valse hoop hebben Hihi. Ook omdat ik de vorige keer dacht dat het echt raak was doordat ik zowat bijna alle symptomen van zwangerschap had. Wat kan je lichaam je voor de gek houden he..

nu heb ik last van opgezette buik (savonds hele dikke harde buik) , gevoelige borsten en sinds 2 dagen lichte steken in onderbuik.

nu vertelde ik dat ik last had van m'n buik en dat ie opgezet is aan mijn moeder en die dacht ook gelijk dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn omdat zij dit tijdens haar zwangerschappen ook had en het haar bekend voor kwam..

Ik wil geen hoop hebben omdat ik dan bang ben dat ik straks weer heel erg baal, maar m'n moeder heeft bijna altijd gelijk bij mij hahah.



Wat denken jullie? & wie heeft er nog meer deze week NOD zodat we samen de tijd kunnen doden, ghehe

liefs
 
Hey girafje,



Ik was al aan het kijken of je ergens gereageerd had.nou bij mij is het niet raak dokter denkt dat het een miskraam was afgelopen dinsdag. Moet vanmiddag een echo laten maken bij de gynaecoloog dus ben erg benieuwd hoor. Heb veel bloed en stolsels verloren ....ben benieuwd kan ook flinke menstruatie zijn en dat alles nou eruit komt!! Nou meid ik duim voor je mee hoor



Liefs xx
 
Ik zit ook weer te wachten op me nod. Alleen moet ik nog even geduld hebben tot begin volgende week... als ik het goed heb is dinsdag mijn nod.

Ik begin hier ook weer met wat gevoelige borsten en sinds vanmorgen wat misselijk en behoorlijk hoofdpijn.

Ik ga er vanuit dat het niets is geworden deze maand zodat de teleurstelling niet groot is als ik toch ongesteld word.

Ik ga voor je duimen girafje!
 
Hee girafje,

Ik weet nog wel dat wij vorige  'ronde' ook gelijk liepen! Leuk om je weer te lezen hier :)

Als ik eerlijk ben weet ik niet zo goed wanneer ik zal gaan testen en mijn NOD precies is? Waarschijnlijk vrijdag de 3e mijn eisprong gehad, maar ik weet dat ik een folliculaire fase (tussen menst. en eisprong) heb van 20 dagen.. dus wie weet is morgen testen dan ook wel wat te vroeg.. Vorige ronde werd ik op dag 15 na eisprong ongesteld (zaterdag of zondag eisprong en die maandag twee weken later menstruatie).

What to dooo, what to doo??



Ga jij morgen wel testen al Girafje?
 
Wat leuk! Oppeens komen m'n NOD maatjes weer tevoorschijn ghehe.

jeetje beertje, wat heftig! Hoe gaat het nu met je? .. En hoe gaat het met de andere meiden?

Ik ben tot m'n grote verbazing 3 dagen voor m'n NOD ZWAAR ongesteld geworden, echt heel ZWAAR, heel vaag. Blijkbaar is m'n cyclus toch wel helemaal in de war. Dus op naar de volgende ronde helaas

liefs
 
Aaaah nee balen girafje.

Ik ben erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en echt duidelijk me eisprong gevonden. (Was al erg blij met positieve ovulatie testen, omdat mijn cyclus lang en wat onregelmatig is wist ik niet 100% zeker of ik wel echt een eisprong had, maar dat is toch echt wel bevestigd met die testen) mocht het deze maand bij mij niet raak zijn dan ga ik volgende maand rond dezelfde periode dat als ik nu me eisprong had weer ovulatietesten gebruiken.

Ben het wachten een beetje zat, wil zo graag zwanger worden. Eierstokken klepperen nu helemaal weer erg, sinds vorige week heb ik er een neefje bij...  pfff moeilijk dit wachten zeg
 
Hey, mijn NOD was gisteren... Ik merk weinig aan mezelf, heb wel erg zere borsten gehad maar dat is al 2 dagen minder nu. Ik vind het stiekem doodeng. Ik heb net testen besteld en ik ga zaterdag pas testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.



groetjes
Willemijn
 
Terug
Bovenaan