Deze week NOD!

Hey girafje,

Ben gister bij de gynaecoloog geweest en het was mis er zat nog wat bloed in mijn baarmoederwand dat heeft ze weg gehaald en verder was het gelukkig goed. De eierstokken en baarmoeder was perfect en alles was eruit.cervixslijm was nu 2.8 mm en ze zei dat is bij een menstruatie 2x zoveel bijna .

Heb groen licht gekregen en gezonde voeding en geen stress en foliumz uur is het belangrijkste zei ze. Ja nu gaan we maar hopen en positief blijven dat het toch binnen een jaar nog raak is
 
Ooh beertje, gelukkig groen licht! Heel veel succes. Ik duim voor je



@Girafje, ik was ook al t wachten tot iedereen weer te voorschijn kwam hihi. Zo zijn we toch niet "alleen". Jammer!! Soms snap je niks van je eigen lichaam hé? Zo frustrerend..

M'n ovu testen zeggen dat ik m'n vruchtbare dagen gehad heb. M'n app zegt dat ik die nu heb. We klussen nog maar even door..

Of ik word dinsdag/woensdag ongesteld. Of pas 4 Maart ongeveer. Ik weet t totaal niet meer *zucht*
 
Hmm.. Leuk zon onregelmatige cyclus..



Ik heb dinsdag een afspraak bij mijn huisarts, heb namelijk al paar weken last van hele erge opgezette buik. Lijk wel 4,5 maand zwanger. Dokter denkt aan 3 oorzaken die het kunnen zijn. Mijn darmen, voedsel/gluten allergie of zwangerschap maar met Psuedo menstruatie. Want afgelopen 2 dagen hevig ongesteld geweest maar nu nog maar heel erg licht.. Heel vaag allemaal. Maar hoop stiekem natuurlijk op het 3e..

maar is natuurlijk hele kleine kans..
 
<p style="text-align: left;">Dank je wel girafje en dani2809.</p>
<p style="text-align: left;">Ben benieuwd wat de dokter zegt girafje!</p>
<p style="text-align: left;">We gaan allemaal maar hopen en duimen he dames Let op hoor....straks allemaal tegelijk zwanger haha</p>
<p style="text-align: left;">Fijne avond nog xxxx</p>
 
Ik ben benieuwd girafje! Ik duim voor nummer 3.



Ik weet niet wanneer ik ongesteld word. M'n laatste cyclus was 42 dagen. Volgens mij ovu testen had ik in de week van 7 feb m'n vruchtbare dagen, dan zou ok dinsdag/woenssag ongesteld worden.

Volgens m'n app, had ik gister m'n vruchtbaarste dag..



wat denken jullie?
 
Ik verwacht woensdag/donderdag me menstruatie. Had alleen gisteravond met afvegen bruin verlies. Vanmorgen niks meer. Mijn temp blijft hoog 37.0 ook mijn borsten blijven erg gevoelig.

Gisteravond dronk ik bosvruchtenthee normaal vind ik die super lekker.. gister smaakte die me zo niet lekker.

Ben erg benieuwd of menstruatie door zet of dat het toch uit blijft en bij wat bruin verlies blijft.
 
Terug
Bovenaan