Deze week NOD!

Dani: ik zou zelf persoonlijk eerder de ovulatie testen aanhouden dan de app! Dus ik denk dat je week van 7 feb vruchtbaar was, flink geoefend? :)

Wij gaan proberen het om de dag te doen aankomende ronde, dus we zullen zien!

Chantal: wat spannend, dat oude bloed zou zo maar innesteling kunnen zijn.. Maar ik wil je niet ontmoedigen ik heb dat ook wel eens als ik ongesteld moet worden. Ik ga voor je duimen!
 
Ik ga er ook gewoon vanuit dat het doorzet tot menstruatie. Dan is het in ieder geval geen grote teleurstelling. Maar blijf het toch echt wel vreemd vinden.

 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Tot gister hebben wij om de dag geklust. Normale deden we t elke dag maar dat heeft niks "opgeleverd". Lees hierbij vanaf 7 feb tot 19 feb.. Ergens tussen die tijd was m'n ei. (Merk t helaas zelf niet) </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hopelijk heeft t deze keer wel effect. </span>



@Girafje: Succes bij de dokter morgen. Laat je ons wat weten

@Chantal: al verandering?

@Beertje: hoe is t bij jou?



Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word..
 
Tot op heden nog geen verandering. Bruinverlies is echt minimaal 2 kleine veegjes in maandverband en af en toe met afvegen (sorry voor de smerige details). Ga zien wat morgen gaat brengen. Vind het nu wel erg spannend worden hoor..

Mijn borsten/tepels blijven erg gevoelig en me onderbuik voelt nu op dit moment gigantisch opgeblazen ook heb ik op dit moment weer dat ik me misselijk voel..

Aaah nu laat het maar weg blijven of doorzetten dit is helemaal niks.
 
En ook na vannacht is het niet anders. Alleen stond ik erg misselijk op. Ik heb nog niet getest (durf niet zo goed). Wacht het vandaag af en anders gaan we morgen testen.
 
Ik ga voor je duimen Dani! Hoop het zo voor je.

chantal, bij jou klinkt het wel erg als symptomen, wanneer was je NOD ook alweer? Het is het allerbeste om 5 dagen na NOD te testen, dan heb je namelijk zeker genoeg hcg in je lichaam.

Spannend allemaal meiden!
 
Vandaag. Nog wel steeds wat bruinverlies. Maar de misselijkheid die ik al heb vanaf vanmorge wil niet weg gaan... ik ga het zien..
 
Terug
Bovenaan