Diagnostische laparoscopie (kijkoperatie)

Hoi M,
Ik heb als ik het me goed herinner ongeveer een week een opgezette buik gehad, daarna werd het minder en kon ik mijn normale kleding ook weer aan. De pijn verdween ook uit mijn buik. Last van mijn schouders heb ik niet echt gehad. Sterkte en lekker rustig aan doen.
Stella

hoi dames heb jullie verhalen gelezen echter ben ik zelf al 9 jaar aan het proberen om mijn kinderwens in vervulling te laten gaan helaas niet gelukt heb vandaag een kijkoperatie gehad had verwacht dat er van alles aan de hand zou zijn omdat het na al die jaren niet lukte tot mijn verbazing bleek ik niks ergste te hebben en gewoon zwanger kan raken alleen veel vrouwen voelen hun eiersprong niet zo bij mij dus vanaf nu ga ik ovulatietesten doen over  2 weken moet ik na de gynaecoloog toe en ga ik het hebben over hormoonbehandeling hoop dat dat wat is mijn man zijn sperma is niet perfect maar het kan gewoon volgens de gynaecoloog ik ben zeer depressief geweest door dit gebeuren allemaal had gwn geen sin meer om zonder kindjes mijn leven door te gaan klinkt beertje raar misschien voor anderen maar bij mij was het wel zo nu k die operatie gehad heb zie ik het wel weer iets positiever in allemaal we gaan ervoor en dames die nog een kijkoperatie moeten ondergaan stelrad niet veel voor en je weet ook waar je dan aan toe bent door de pijn wat bij mij reuze meevalt ja schouders en buik beetje   dames voor iedereen oké bijna iedereen is er wel iets sterkte voor diegene die nog moeten (kijkoperatie) kont helemaal goed duim voor jullie diegene die nog moeten gr sylvana ben inmiddels ook al 29 bijna haha gr 

Terug
Bovenaan